15

46 6 12
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



***

Kafanın yerinde olmaması, bulutların üzerinde uçuyormuş gibi hissetmek. Karnının, içinde uçan dinazor tepişiyormuş gibi bulanması, soğuk soğuk terlemek. Sıcak basması ama aynı zamanda kışın ortasında kalmışcasına üşümek. Sürekli dikkat dağınıklığı, gözlerin uzaklara dalması ve hayaller boyutunun gizli dünyasına girmek.

Yeonjun, kafasının içinde binlerce insan aynı anda konuşmaya başlamış gibi hissediyordu. Düşünceler beynini yiyip bitiriyordu ve bu, başının çatlayacakmış gibi ağrımasına neden oluyordu.

Acaba şuan ne düşünüyor? Neden bu kadar yakışıklı? Hep mi bu kadar yakışıklıydı? Gamzesi ne zamandan beri var? Acaba başka arkadaşları var mı? En sevdiği yemek ne olabilir? En sevdiği renk ne olabilir? Benim hakkımda ne düşünüyor?..

Yeonjun, sürekli kafasında dönüp dolanan ve her saniye yenilerinin türediği düşünce karmaşası arasında kalmıştı. Artık çift kişilikli olduğunu düşünmeye başlıyordu, kafasına takılan sorular o kadar ayrı kutuplardaydı ki nereden bakılsa çift değil en az otuz bir kişilik ederdi.

Kişilik bozukluğu şüphesinden kurtulduğunda, bu sefer de verem hastası olduğunu düşünmeye başlamıştı. Başı çok ağrıyordu ve karnında anlamdıramadığı kasılmalar baş gösteriyordu.

Üzerindeki bulguları internetten araştırmaya kalkışmış ve kendisine ne olduğunu öğrenmeye çalışmıştı. Bulutların üzerinde gibi hissettiğini arama motoruna yazdığında, karşısına deli olabileceği gibi şeyler çıkmıştı. Sıcak basmayla eş değer üşümeye başlamasını arama motoru üç günlük ömrünün kalmasına yormuştu. Baş ağrısı ile karın ağrısını arattığında, kanser olabileceğiyle ilgili şeylerle karşılaşmıştı.

Karnında hissettiği kanatlı dinazorları arattığında ise daha önce arattıkları arasındaki en saçma şeyle karşı karşıyaydı. Arama motoru, uçan kanatlı dinazorları otomatik olarak kelebek yazısına dönüştürmüş ve karnında uçan kelebekleri araştırmasına neden olmuştu. Sonuç ise aşık olmuş olabileceğiydi. Saçma buluyordu çünkü karnında tepişenlerin peri kanatlı tirex olduğundan emindi.

Tenefüs zili çaldığında telefonun ekranını kapatıp sırasının altına koydu. Şimdiye kadar araştırdıkları arasında saçmalıktan başka bir şey bulamamıştı.

Soobin'e her baktığında vücudunun vermiş olduğu tepkimeleri aşka yoramazdı. Ya da onun için aklına takılan soruları. Kim kime iki ayda aşık olurdu?

Sırada arkasına dönüp Soobin'e gülümsedi ve daha rahat durabilmek için bacaklarını, sırtını yasladığı sıranın oturma kısmıyla arasındaki boşluğa yerleştirdi zorla. Böylece tamamen bedeni ona dönük oturabilirdi ki bunu yapmak için yanında oturan Beomgyu'yu ayağıyla dürtüklemesi gerekmişti.

LO$ER LØVER |BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin