Unalmas hétköznapok

56 0 0
                                    

Megint egy unalmas szerda. Szakadó eső, hatalmas pocsolyák, nyüzsgő emberek és lassú forgalom a belvárosban. Így indult a mai napom mely már teljesen megszokottá vált, ám mégsem hagy nyugodni egy bizonyos dolog.

Ez az élet? Ennyi az egész? Felkelek, megreggelizek, készítek egy finom forró bögre teát, fogat mosok, sminkelek egy kicsit majd a ruhámat felvéve elindulok? Ennyi lenne az egész? Az nem lehet. 

Nem élek nagy városban, de nem is mondhatnám kicsinek, viszont már szinte mindenkit ismerek, ismerem a fiúkat a lányokat, mindenkit az én korosztályomból...unalmas. A gimi jó volt, de már véget ért, a legjobb barátnőmmel végig vittük ezeket a kemény éveket de nem panaszkodom! Tele volt rengeteg élménnyel, örömmel, bánattal és mindennel amit egy gimnazista lány ott a suliban megélhet.

Szóval, igen szerettem gimis lenni, de hát fel kell nőni és ez így is van rendjén. Most egy irodában dolgozom a városunkban, nem mondanám álomhelynek de lehetne sokkal rosszabb is! Szóval hálás vagyok érte! 

Bent az irodában szeretem a kollégákat, szerencsére jókat lehet beszélgetni velük. Mindig van valami jó téma! De az egyik közös szenvedélyünk az utazás. Ha van egy kis időnk mindig  a légi társaság honlapján kötünk ki, szegény pénztárcám már nagyon szenved, de hát hogy lehet nemet mondani egy jó ajánlatra?! Épp így indult el életem egyik nagy kalandja.. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now