Egy ismeretlen úticél

39 1 0
                                    

- Najó ezt nézd meg!- kiáltott Réka. - És nézd ezt az akciót, hihetetlen! Sose láttam még ilyen lelkesedést a szemében pedig sok kedvenc helyére sikerült elutaznia már de ezt az örömöt még nem láttam nála.

- Mi az mit találtál?-kérdeztem tőle érdeklődve, remélve, hogy most is utazunk egy jót és felfedezhetünk egy ismeretlen kultúrát, ami remélhetőleg mindkettőnknek tetszik, hát így is lett. Tényleg talált valamit.

- Pandora? Életemben nem hallottam még róla.- mondtam megrökönyödve. 

- Hát igen és nem tudom, hogy ez jót jelent-e nekünk.- szólt hozzám halkan. -2 lány egy ismeretlen BOLYGÓN?!!-mondta tágra nyílt szemekkel mivel ez az információ eddig elkerülte a figyelmünket és érthető módon néztünk egyet.

- Najó ez para!- mondta Réka

- Mi az, hogy bolygó? Mégis milyen élettel teli bolygó létezik a miénken kívül ahol emberek "nyaralnak"?!- kérdeztem eléggé hitetlenkedve, mivel egyszerűen nem fért a fejembe mégis  mi lehet ez az egész de a válaszra nem kellett sokáig várnunk.

- Áhh itt is van, gyere olvasd el te is. - Réka már túl volt az információs poszton ezért engem is odarángatott a székéhez és együtt olvastuk a tudnivalókat.

                                     JÖJJÖN ÉS FEDEZZE FEL PANDORA CSODÁLATOS VILÁGÁT

CSUPÁN 2 KATTINTÁS, NÉHÁNY ADATKITÖLTÉS ÉS MÁR KÜLDJÜK IS A TOVÁBBI INFORMÁCIÓKAT

TALÁLKOZZON EGY ÚJ KULTÚRÁVAL, ISMERKEDJEN ÚJ LÉNYEKKEL ÉS SZEREZZEN ÉLETRESZÓLÓ ÉLMÉNYT EGY MÁSIK BOLYGÓN MELYET MOST ÖN IS BÁTRAN KIPRÓBÁLHAT.

-Wow, hát nem kevés összeget elkérnek...-mondtam szomorúan.

-Igen ez így nekem fixen off, de neked Bee még lehet rá esélyed eljutni oda!- bátorított a kedvenc kollégám. 

Nem titok, viszonylag tehetősek vagyunk, az összeg nagy de a szüleim kitudnák fizetni ha kicsit kérlelem őket. Najó kicsit nagyon.. De van rá esély.

- Átgondolom. - szóltam halkan hozzá, mivel kicsit bántott a dolog, hogy lehet egyedül kell mennem majd egy jó kis utazásra de ez köztünk sosem volt probléma. Számtalanszor utaztunk már a másik nélkül ha épp egyikőnk nem engedhette meg magának az éppen kinézett úticélt, de még azért ez átgondolandó döntés, mégis csak egy bolygóról beszélünk.

- Itt egy plakát, kinyomtattam azért neked.- nyújtotta a kezembe a neten található ismertetőt és jobban szemügyre vettem. 

Huha, gondoltam magamban, szép kis család és kékek, ez fura- mosolyogtam magamban, mégis öröm volt ránézni a kezemben tartott képre. Szeretettel töltött el. :)

 :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now