A munkahelyemen a táblázatba beírtam a tervezett szabadságaim napját és meló után este miután hazaértem már el is kezdtem előkészíteni a bőröndömet a nagy úthoz. Az időjárás elvileg meleg szokott lenni, ez derült ki a kis könyvből amit még születésnapomra kaptam, szóval ez jól hangzik, a nyári ruhákat sokkal jobban szeretem! Be is pakoltam toppokat, fürdőruhát, rövidnadrágokat és még pár göncöt az alapdolgok mellé. A családom későbbre hagyta a készülődést de én szeretek hamar meglenni ezekkel, úgyhogy nem vártam tovább.
2 nap múlva már a reptérre indultunk a fővárosba és a gépünk egy elkerített részről indul majd speciális eszközök segítségével. Nos, amint beszálltunk és elfoglaltuk a helyünket láttuk, hogy alig vannak a járaton. Csak egy család utazott még velünk egy 2 év körüli gyerekkel illetve két 50-es házaspár valamint még mi öten. Nem is volt túl nagy ez a gép, lehet fel se fértünk volna többen. A pilóta is elfoglalta a helyét és beindította a motorokat. A gép zajos hangot adott ki magából és ekkor már tudtam, hamarosan felszállunk!
- Üdvözlök mindenkit a Pandora Air járatán!- szólt a hangosbemondóba a kapitány. - Kérem mindenki kösse be magát és hallgassa figyelmesen az utastájékoztatót! A gépünk menet ideje 3 óra lesz. Amint leérkezünk a bolygóra lent segítők fogják várni önöket akik elvezetnek majd mindenkit a saját kijelölt szállására! A kis kunyhókban napi 2 étkezést szolgálnak fel a személyzet tagjai, akinek ezzel kapcsolatban valamilyen különleges kérése van, kérem jelezze majd feléjük! Érkezésünk után aki még nem fáradt máris részt vehet különböző programokon, a törzsfőnök már várja a lelkes látogatókat! Helyezzék magukat kényelembe és élvezzék az utazást!
És ezzel be is fejezte a mondanivalóját. Mi pedig hátradőltünk és Ceevel lőttünk egy indulás előtti szelfiet.
- Izgulsz?- kérdezte tőlem mosolyogva.
- Nagyon!- válaszoltam nevetve.
YOU ARE READING
A Föld és Pandora
FanfictionSziasztok! Ez a történet a saját földünkről és a James Cameron Avatar c. filmjében megjelenő Pandora világáról fog szólni. Egy irodában dolgozó lányról akinek teljesen megváltozik az élete miután lehetősége nyílik egy nagy utazásra.