Furcsa gondolatok

24 1 1
                                    

Igazam volt. Mire visszaértünk a horgászásból anyáék már ébren voltak és épp reggelizni készülődtek. A családom nem volt egyedül, Jake, az idősebbik Sully gyerek és a klán női vezetője már ott guggolt melletük és reggelihez készülődtek. A sátor tele volt friss itteni zöldségekkel, magvakkal és halakkal, pont olyanokkal amiket mi is fogtunk, de persze kicsit nagyobb mennyiségben.
Ahogy beléptünk a nádszerű sátorba mindenki felnézett ránk és nem tetszett az arckifejezés amit láttam.
- Öhmmm, sziasztok!-szóltam bátortalanul, mivel mindenki furán nézett rám.
Egy-két másodpercig nem jött válasz csak néztek ránk szótlanul.
- Lo'ak! Üljetek le.- szólt rá kicsit erőteljesebben a kisebbik fiúra a klán vezető.
Aha, szóval Lo'ak a neve, legalább már ezt is tudom.
De vajon mi lehet a baj. Miért néznek így ránk, mikor semmi rosszat nem csináltunk.
- A földi lány szeretett volna egy kis halat fogni a családjának reggelire, gondoltam segítek neki. - mondta Lo'ak miközben leültünk a kis csapat mellé a földre.
- Oh fene! Még be se mutatkoztam, Bee vagyok! -nyújtottam felé a kezem mosolyogva, mire ő kezet rázott velem és halványon elmosolyodott.
- Pontosan tudod öcsikém, hogy a programtervezet szerint mi fogjuk az ételt a látogatóknak, hiszen ők ezért fizetnek. Az ő kényelmük az elsődleges szempont. Miért nem mondtad ezt el neki, hogy ne aggódjon, lesz ételük?!- kérdezte kissé flegmán a nagyobbik fiú, miközben úgy nézte a kis öcsikéjét mint aki mindjárt a torkának ugrik.

Ezen meglepődtem. Lo'ak pontosan tudta, hogy a családomnak semmi dolga nem lesz itt, minden ételt elénk raknak majd és mégis hagyta hogy szenvedjek a horgászással?! Nem állt össze a kép.

Lo'ak a földet nézte miközben én oldalról őt bámúltam.
- Jól van Neteyam, elég. Most már lássunk hozzá a reggelihez.
Az ő neve pedig akkor Neteyam. Érdekes nevek, megkéne jegyezni őket, gondoltam magamban.

Éreztem magamon anya tekintetét. Felnéztem rá, mivel szemben ült velem és valóban engem nézett.
Csak szótlanúl bámult rám, de nem szólt egy szót sem. Sejtettem mit akar mondani a szemével.

- Jó étvágyat! - szólt Neytiri, a klán vezető asszonya és neki is láttunk a finom zöldségekhez és halakhoz.

- Ma elmegyünk megismerkedünk néhány tengeri lénnyel itt a parton. Megnézhetik, hogy élnek, hogy kell velük bánni és kezelni őket.- vázolta fel nekünk Jake a mai programot.
-Szuperül hangzik! -lelkesedett Cee. - Fürdőruhát vegyünk akkor? -kérdezte, mire Jake bólintott.

A reggeli után apa és anya megköszönte a Sully család munkáját és fáradozását a reggeliért, mielőtt kisétáltak a sátorból.
Neteyam volt az utolsó, összeszedegette a kis tányérokat és megindult kifelé. Egy pillanatra megállt és hátra nézett, egyenesen a szemembe.
Kb 1 másodpercig tartott az egész mégis görcsbe rándult tőle a gyomrom.
-Szia!- köszönt el, majd elsétált a tányérokkal a kezében.

 -Szia!- köszönt el, majd elsétált a tányérokkal a kezében

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now