Az ünnepség

24 2 1
                                    

Az ünneplés még javában folytatódott amikor visszamentünk Neteyammal. A kezemet még mindig fogta és nem engedte el egészen addig amíg a tűz körül ülőkhöz nem kísért és leültetett a helyemre a családom közé. Jake a tűz másik oldalán érdeklődve és rezzenéstelen arccal figyelte a jelenetet, míg a mellette ülő Lo'ak szinte megveszett a féltékenységtől. Legalábbis ezt tudtam leolvasni az arcáról amikor összetalálkozott a tekintetünk. Én lesütöttem a szemem és apához fordultam aki már egy ideje szólítgatott de nem vettem észre csak mikor már erőteljesen mondta ki a nevem. 

-Bee!- szólt rám élesen. - Ez meg mi volt?!

Anya a háta mögött ült és komor arccal bámult rám.

-Semmi. Rossz kedvem volt, arra járt és rávett, hogy jöjjek vissza mivel nem volt sok kedvem, de meggyőzött.

Apa kelletlenül méregetett engem, de szerencsére nem tudott tovább faggatózni mivel éppen akkor fújtak bele egy nagyobb kürtbe.

Jake a klán főnök felállt és így szólt: - A következő tánc a népünk hagyományos tánca! Kérek mindenkit ha lehet, hogy csatlakozzatok! Nem fogjátok megbánni. 

A turisták felkeltek a földről, Cee boldogan elfogadta egy na'vi fiú karnyújtását és már mindenki készülődött a közelgő tánchoz. 

Anya és apa már a na'vik között készültek a mulatsághoz és ahogy belebambultam az ünneplő tömegbe egy kar nyúlt felém. 

Lo'ak nézett le rám fentről és várta, hogy a kezeit megfogva felsegíthessen a földről. Elmosolyodtam. Úgy döntöttem, hogy most félre teszek mindent, nem agyalok tovább, hisz mivel lesz jobb ha aggodalmaskodok. Semmivel. 

Megfogtam a kezét, ő elmosolyodott és bementünk az ünneplő tömegbe. 

Mindenki táncolni kezdett.  A táncról egyébként már minden látogató hallott és tudott, hisz indulás előtt több videó anyagot is kaptunk a na'vikról amiben erről a táncról és annak alapjairól is szó volt, így meglepően egész jól kaptam el a ritmust Lo'ak mellett.

  A táncról egyébként már minden látogató hallott és tudott, hisz indulás előtt több videó anyagot is kaptunk a na'vikról amiben erről a táncról és annak alapjairól is szó volt, így meglepően egész jól kaptam el a ritmust Lo'ak mellett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A zene nagyon jó volt, a tánc többé kevésbé összhangban volt az emberek és a na'vik között, de Lo'ak és köztem a leginkább működött a dolog. A zene és a hozzátartozó mozdulat összekulcsolt kezekkel végződik amely fentről indul és egymás között leengedve fejeződik be. 

Megindult a karunk fentről lefelé és mikor már körülöttünk mindenki befejezte a táncot, tapsolt és ült vissza a helyére mi Lo'akkal még mindig egymás kezében pihenő kezekkel bámultunk egymásra, szavak nélkül.

Senki nem törődött velünk. Senki nem figyelt ránk és Lo'ak magához húzott. 

- Nem bírom..nem megy.- suttogta és a számhoz hajolt. 

A szívem vadul vert de az eszem legyőzte azt és óvatosan elléptem tőle. Körülnéztem és elkezdtem szaladni.

Szaladtam az erdő felé, ki a biztonságot nyújtó faluból és az ifjú Sully fiú követni kezdett.

Szaladtam az erdő felé, ki a biztonságot nyújtó faluból és az ifjú Sully fiú követni kezdett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now