Felkelt a nap, az állatok előmerészkedtek rejtek helyükről és az itteni madarak halk csipogása csapta meg a fülünket ezen a szép reggelen.
Kinyitottam a szemem, ásítottam egy nagyot, körülnéztem és jól eső érzés töltött el. Az állatok békésen lépdeltek a tenger mellett, az iluk pedig ott úszkáltak benne, reggelit kutatva.
Lo'ak mellkasán ébredtem, felemeltem a fejem és finoman elmosolyodtam. Még aludt.
Nem zavartam meg. Finoman visszadőltem rá és visszacsuktam a szemem.
Egy órát feküdtünk még mire ő megébredett. Finoman megsimogatta a fejem és ébresztgetett.
- Bee, kelj fel.- szólt finoman
Én már egy ideje ébren vagyok, rád vártam.-mondtam neki mosolyogva és felkeltünk.
Leültünk a földre és hirtelen egymást bámulva mindkettőnkből kitört a nevetés.
- Fu, nem gondoltam, hogy így végződik az estém..- kapott a fejéhez Lo'ak.
-Hát én sem, amikor megkaptam a repjegyem erre a bolgyóra- mondtam nevetve
-De azért jól vagy? - kérdezte
-Igen
-Gyere akkor menjünk vissza, anyukádék már biztos keresnek és engem vesznek majd elő ha nem találnak- szólt picit aggódva így visszaindultunk a faluba.
A falu már rég talpon volt, az emberek a na'vikkal voltak a vízben és halásztak valamint ilukat simogattak. Anyáékat szintén a vízben láttam, így nem vették észre, hogy megérkeztem.
-Gyere menjünk be a sátramba ott tudunk beszélgetni- mondta Lo'ak és megfogta a kezem.
Furcsa érzés volt, mármint nekem nem volt tervben, hogy bárki is tudjon erről az egészről vagy, hogy akár azt képzeljék, hogy közeli kapcsolatba kerültem egy itteni fiúval, de egy kézenfogva sétálgatás eléggé ezt egyértelműsíti mindenki felé.
-Öcsikém!- szólt egy éles hang mögülünk. -Apa hív téged! - szólt ridegen Neteyam majd rám és a kezünkre nézett ami még mindig egybe volt kulcsolva.
Lo'ak rezzenéstelen arccal figyelte a bátyját és hirtelen elengedte a kezem. Majd elindult.
YOU ARE READING
A Föld és Pandora
FanfictionSziasztok! Ez a történet a saját földünkről és a James Cameron Avatar c. filmjében megjelenő Pandora világáról fog szólni. Egy irodában dolgozó lányról akinek teljesen megváltozik az élete miután lehetősége nyílik egy nagy utazásra.