A legjobb születésnap

25 0 0
                                    

Egy fél hónap eltelt, mióta a remek ötletemmel a családom elé álltam azon a bizonyos estén. 

Ma van a születésnapom, ezért szabit vettem ki mára, ez nálam hagyomány hisz születésnapján az ember nem dolgozhat, legalábbis én így gondolom! Reggel a legjobb barátnőm feljött hozzám és felköszöntött rengeteg kis szuper ajándékkal és egy nagy öleléssel.

- Isten éltessen Bee!- kiáltotta már a kapuban még mielőtt beengedtem volna.

A gimiben nálunk hagyománnyá vált, hogy rövid kis beceneveket adunk egymásnak, így lettem én Bee ő meg Cee. Tudom hülye ötlet de nekünk tetszik és ameddig ez így van addig ezzel nincs is ezzel baj.

- Köszönöm szépen!- mondtam könnybe szökött szemmel, hiszen ő mindig annyira kitudja fejezni az érzelmeit, főleg amikor boldog és örül valaminek. Csak ugrált- ugrált befele kezében a sok ajándékkal és éreztem, hogy előbb utóbb ebből baj lesz mivel pont az orra előtt lévő kőbe botlott bele és így hatalmasat esett engem is magával rántva.

- Köszönöm szépen te idióta- mondtam nevetve és annyira nevettünk, hogy alig bírtunk felállni a földről.

- Jajj lányok mit csináltok kint a földön? -kiabált ki anya teljesen joggal mivel annyit látott, hogy a két jó barátnő a földön fetrengve vihog.

- Megyünk már csak most itt kényelmes!- kiabáltam vissza és megpróbáltam Ceet felsegíteni a földről, úgy hogy mindketten stabil lábakon álljunk.

A szülinapom lightosan telt de nem is vágytam nagyon másra. Beszélgettünk, bontogattam az ajándékokat és este mikor a család többi tagja is hazaért anya megterített a tortához amit nekem sütött. Nagyon finom volt, csokis, a kedvencem! Miután megettük következhetett anyák ajándéka ami mindig az utolsó program szülinapom estéjén!

- És igen még egy pár zokni- nevettem hangosan, miután elkezdtem az ajándékszatyor tartalmát üríteni amiben mindig lapul egy vagy jóval több  zokni anyáéktól szóval már meg se lepődtem!

- Tudod, hogy az mindig kell!- mondta anya mosolyogva.

- Ez mondjuk igaz, unom már, hogy mindig az enyéimet veszed el, mondván neked nincs meg. -dühöngött a drága nővérem sajnos jogosan.

Boldog voltam, örömmel töltött el, hogy mind együtt vagyunk. A családom és a legjobb barátnőm is velem ünnepel, az ilyen pillanatokért olyan hálás vagyok!

- Valami még van a szatyorban.- nézett bele a tasakba Cee érdeklődve.

És valóban, egy boríték még volt benne, gyanítom egy kis pénz ahogy ez szokás. De valami sokkal több volt benne, valami amire nagyon vágytam, valami amire azt hittem, hogy sosem tarthatom a kezemben és most mégis meglett. 

A boríték tartalma 5 db jegy volt..Pandorára.... 

Azt hittem sokkot kapok.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now