Családi gyűlés

11 0 0
                                    

Kerestem a szüleimet, de sehol nem voltak. Míg végül rájöttem, hogy ma az erdőbe mentek a többi na'vival gyümölcs ismertető órára. Sebaj, gondoltam magamban, megvárom őket a sátorba, csak nem tart sokáig és majd visszajönnek.
Így is lett, a családom 2 óra múlva megjelent, miközben én a sátorban ültem, de amint bejöttek fel is pattantam a földről.
- Fú Bee, el se hiszed miről maradtál le. Sose ettem még ilyen finom gyümölcsöt-lelkendezett Cee.
Gyengéden rámosolyogtam, mire az ő szája elkomorodott. -Mi a baj?-kérdezte
Anya, apa és a nővérem fürkészve figyeltek minket.
Könny öntötte el a szememet.
-Kérlek, leülnétek egy kicsit?
Mindenki aggódva figyelt.
-Kislányom, mi a baj?-anya ijedve méregetett.
A könnyektől már alig tudtam megszólalni, de muszáj voltam.
-Itt akarok maradni... -szakadt ki hirtelen belőlem.
-Hogy mi van?-a nővérem csak bámult rám, miközben nekem szegezte a kérdést.
-Nem tehetek róla, megszerettem a helyet, az erdőt, az itt élőket, szeretném kipróbálni, hogy boldogulok.-néztem rájuk szinte bőgve
-Melyik volt?
-Tessék?-kérdeztem halkan
-Melyik fiú csavarta el a fejedet????!!!-ordított rám anyám
-Egyik sem..... egyik sem!!!-kiabáltam vissza
-Pedig tudjuk Bee, hogy ez történt..-kapcsolódott be apám is a beszélgetésbe. -Egyik nap még az egyikkel, másnap már a másikkal látunk.. mi történt??
Nem válaszoltam, nem akartam elmondani, hogy mi lett Lo'akkal, hogy Neteyam mit ajánlott fel, csak hallgattam és vártam, hogy mindenki megnyugodjon.
-Itt maradok, egy ideig. Lehet majd később utánatok megyek, de most még nem.. meg se próbáljatok másra rábeszélni!- néztem rájuk durván és kimentem a sátorból.
Cee utánam szaladt és a homokos tengerparton ért csak utol.
-Valamelyik megtetszett igaz?-kérdezte csendesen
-Igen.. de ne kérdezz semmi mást, összevagyok zavarodva.
-Rendben..-Cee átkarolt a vállamat és megölelt. Hosszasan öleltük egymást, hisz fogalmam se volt róla mikor látom újra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Föld és PandoraWhere stories live. Discover now