הפעם זה מתחיל מנקודת מבט שונה❤️😎
מקווה שתהנווו---------------------------------
נ"מ הנה
לפני בערך 10 שנים
היא הסתכלה שוב, לא מאמינה למראה עיניה.
הוא עף עכשיו, ללא שום דבר עליו, זה קרה זה ממש קרה.
היא בדיוק גמרה את יום הלימודים שלה באוניברסיטה, משאירה מאחור את המפות המסובכות.
"הנה! לאן את הולכת?"
"לעשות קצת מחקר בבית שלי"
פיטר נאנח, הוא כנראה קיווה שהיא תסכים להיפגש איתו, הוא לא מבין שמספיק לה המשפחה שלה עכשיו, אין לה צורך בהוספת מישהו חדש.
היא התקדמה ברחובות לונדון העמוסים, לעבר הדירה הקטנה שיש לה.
היא הגיעה לסמטה החשוכה וניסתה להוציא את המפתח מאחד העציצים, היא שמעה קול.
"חסר תועלת, אני לא מבינה למה הוא גר כאן"
הקול היה חד, משהו בהנה אמר לה לא לגלות את עצמה.
היא הסתכלה על מקור הקול, אישה יפיפייה בלונדינית עם עיניים קרות וחודרות, היא דיברה לאיזה מכשיר כסוף שבבואה של מישהו יצאה ממנה.
"האיש הזה אף פעם לא בבית, הוא התעלם מהמכתב שקיף נתן לו"
היא חרטה בזכרונה את השם הלא שגרתי.
"אני צריכה להיפטר ממנו"
הבבואה של האיש הנהנה והאישה סגרה את המכשיר.
איש אחר התקרב אליה, מרחף לשנייה מזערית מעל איזה לכלוך רחוב.
זה היה מספיק בשביל שכל השאלות האלה יעלו בה.הנה מיהרה להתחבא, שלא תראה אותה, להיפטר ממנו? על מי היא מדברת? מה זה ריחוף הזה?
המחשבה הזאת ליוותה אותה במשך עשר שנים, במחקר החדש שהיא עשתה.-----------------------------------
נ"מ סופי
"אז מה שאתה אומר זה שהנסתרים משתמשים בבני האדם נגדנו? ובגלל זה ביחד עם הטכנולוגיה האנושית והאלפית, היה בלתי אפשרי להילחם בהם?"
מר פורקל הנהן וקיף קימט את מצחו.
"אז מה אנחנו אמורים לעשות?"
גרניט הסתכל על חברי הקולקטיב ואז על החבורה "יש שתי אפשרויות, האחת היא שנמשיך להתגונן וננסה לנצח" מישהו נחר אך גרניט התעלם.
"האפשרות השנייה היא שנמצא דרך להביס אותם עם בני אדם אחרים"
זה החכה את החדר בתדהמה ואז לאחר כמה דקות כשחבר המועצה אמארי נכנס לחדר ואמר בדיוק אותם דברים- טוב זה זרה מהומה.
"זה לא שפוי!"
"הם יכולים לגלות עלינו לכל העולם!"
"פשוט נבחר אחד אקראי ונקווה שהוא יעזור?"
השאלות היו רבות."זו משימה מסובכת שמתחילה בצעדים קטנים
יש שלושה אנשים שגילו במידה כזו או אחרת על העולם שלנו, מהם נבחרה אחת- שיכולה להביא את השינוי שאנו זקוקים לו"
אמארי ענה והשתיק בכך את כולם.
אולדן היה הבא לשאול "אז מה בעצם המטרה של זה? לגייס מישהו חף מפשע למלחמה?"
אמארי נאנח.
"האישה הזאת בעלת מידע חשוב וגישה לדברים חשובים שאנו זקוקים להם, אבל כדי לעשות את זה, הצוות יהיה קטן שמכיל שני אנשים בלבד-" צעקות התחילו והוא קטע אותו בהינף יד "שכבר נבחרו ויקבלו את ההוראות הבאות מפי הברבור השחור"
סופי קימטה את מצחה "אז מה זה קשור למועצה?"
"למועצה ולברבור השחור היו ממצאים דומים עם השנים, במשימה הספציפית הזאת אנו זקוקים לשיתוף פעולה מכריע" מר פורקל ענה לה.
"אז מי הולך? אני מניח שפיצי פוסטר כי הם קוגאנטים?"
סופי נעה בעצבנות, ממש לא התאים לה ללכת למשימה עם פיץ עכשיו.
נראה שמר פורקל ידע זאת כי הוא נענע בראשו.
"סופי וקיף יצאו, הם הוכיחו תוצאות טובות כצוות"השעתיים הבאות עברו בתכנונים רבים ובמידע רב על האישה- הנה- שהם הולכים לפגוש.
"היא יודעת שאנחנו באים?"
"בערך"
"איך הוא גילתה עלינו בכלל?"
"היא עשתה מחקר מעמיק מאוד, מהרגע שהיא גילתה עלינו למחוק את הזיכרון שלה היה את החיים שלה"
סופי הנהנה.
"כמה זמן נצטרך להישאר שם?"
מר פורקל הוציא משהו מכיסו, שני מקשרים שנראו מכוסים בסוג של שכבת מתכת נוספת עם פיתולים מסובכים.
"אלה מקשרים מאובטחים מאוד, כל יום תקבלו הנחיות חדשות לגבי מחר"
קיף הנהן וכך גם סופי.
"רגע אז איפה נישן?"
"יש לה מקום בשבילכם, אבל אני מבקש, בלי הסחות דעת כמו בפעם הקודמת!!"
סופי הנהנה בעצבנות ואז נזכרה.
"יש משהו שלא סיפרנו לך.."
קיף נזכר גם הוא ונע בעצבנות, מר פורקל שם לב לזה וגילגל עיניים.
"תראי לי"
הוא הצמיד את ידיו לרקותיה וצפה."אז בעצם השארתם בן אדם, שיודע הכל עליכם וספיציפית על סופי חסר הגנה שיכול להפחית את המידע לכל עבר?"
סופי וקיף הביטו אחד בשני והינהנו.
"בהתחשב בכך שהוא כבר נזכר בזכרונות מחוקים, ושהיה לכם קשר קצת יותר מסובך" מר פורקל קימט את מצחו
"אז נצטרך רק להבהיר לו שכל הפצה של המידע תגרום למשיכת תשומת לב מסוכנת אליו"
סופי הנהנה, מאושרת.
"אני אשלח אליו מישהו עכשיו" הם הינהנו ומר פורקל נתן להם הערות אחרונות.
היא הלכה לישון, מקווה שמה שלא יקרה מחר, יהיה טוב.
בשביל העולם.
בשביל גריידי.
בשביל.. כולם.------------------------------------
סופי הניפה את הגביש הכחול שניתן להם מוקדם יותר, מכוונת אל האור ואוחזת בקיף, מושכת את שניהם לעבר מה שיהיה-
השינוי.------------------------------------
מזהים כבר מה יהיה בפרק הבא?🥹
אהבתם את ההוספה של הנה לסיפור?
ושוב צוות קיפוסטר תופס מקום מרכזי, בתקווה שבפרקים הבאים זה יהיה כבר סוקיף.❤️
והיום אני ממליצה על-
KEEFOSTER135
באמת שתקראווו זאת חברה שהכרתי מקבוצה של שה"ה❤️🥵
YOU ARE READING
שינוי (שה"ה❤️)
Fanfic(הראשון מבין שניים🍿) הייי קוראים לי עומר ואני מתה על ספרים ובמיוחד שה"ה❤️ זה הפאפניק הראשון מתוך שניים.. היה ביקוש אז כתבתי עוד אחד שעולה✨ אני בעצם ממש רציתי שבשומרת הערים האבודות יהיה יותר קטעים משולבים עם בני אדם ואלפים, ממש התאכזבתי שבקושי יש כא...