Bayan Jihyo'nun dersi gerçekten Ryujin'in söylediği gibi çok yorucu geçmişti. Her saniye yazı yazdırıyor,kitaplardan çizdiriyor,ve müthiş bir hızla konuşuyordu. Ama sesi de gürdü. Kapımız açık ders işliyorduk ve tüm koridorlara sesi gidiyordu. Bir ona bir buna yetişmekten gerçekten terlemiştim,ve ellerimi hissetmiyordum.
İlk iki dersimiz Bayan Jihyo'yla bu şekilde hızlıca geçmişti. Şu anda teneffüsteydik ve tüm sınıf ellerinin ağrısını şikayet ediyordu. Onlara katılıyordum,çünkü benim de ellerim aynı durumdaydı.
Ve şu anda da derste birbirimizden silgi,kalem isteyerek ve derste Bayan Jihyo'nun konuşurken duyamadığımız kelimelerini birbirimize sorarak tanıştığımız,yanımda oturan o kızla sohbet ediyordum. Utangaç gibi görünüyordu ama aslında değildi. Çok iyi sohbet ediyorduk. İsmi Yuna. Bana okuldaki bütün olayları anlatıyordu.
"Bak,şurada konuşan iki çocuğu görüyor musun?"
İşaret ettiği yere baktım. Muhtemelen ismini unuttuğum iki kişi güle eğlene sohbet ediyordu. Aralarında fazla bir boy farkı vardı.
"Evet, eee?"
"Uzun olan Hyunjin, kısa olan Jisung. Birbirlerine aşıklar."
"Aaaa öyle mi?"
"Evet ama kendileri 3 senedir birlikte olamadı. Umarım bu sene bir şey olur."
"Gerçekten yakışıyorlar."
"Fakat bir sıkıntımız daha var."
" Ne?"
"Çaktırmadan bakmaya çalış. Öğretmenler masasında oturup onları izleyen çocuğu görüyor musun?"
Öğretmenler masasına baktım. Göz altları mosmor,aylarca uyumamış gibi görünen birisi Hyunjin ve Jisung'u izliyordu. Çok tuhaf bakıyordu. Gözlerinde hüzün,hırs,nefret,pişmanlık vardı. Onlar her gülüştüğünde yumruğunu sıkıyordu. Korkmuştum.
"E-evet?"
"Adı Minho. Jisung'a 3 senedir aşık, ve Jisung onun aşkını reddediyor. Ve 3 senedir ne zaman Hyunjin Jisung'la konuşsa deliriyor.
"Ooww,platonik aşk. En kötüsü. Jisung neden Minho'yu reddetti ki?"
"Hiçbir fikrim yok. Ama Hyunjin ona açılsa sanırım onu da reddeder. Minho Jisung'a açılmasaydı zaten konuşmaya devam ediceklerdi. Ama bilirsin, senden hoşlanan ama senin hoşlanmadığın biriyle arkadaşlık yapamazsın."
'Evet' anlamında başımı salladım. Gerçekten Minho adına üzülmüştüm. Aşk acısı zamanında az da olsa tattığım bir şeydi ve iyi değildi.
Bakışları hala aynıydı. Yuna'yla ikimiz de Minho'ya bakıyorduk. Beklemediğimiz bi anda o gizemli ve korkutucu bakışlarını bize çevirdi. Yuna ve ben anında başka yönlere baktık. Arkamızda oturan Ryujin bir iç çekti ve Yuna'ya bıkkın bakışlar attı.
"Daha ilk günden dedikodu yapmasan mı diyorum Yuna?"
Yuna,Minho'nun ona bakmadığına emin olduktan sonra Ryujin'e döndü.
"Ama ne yapayım, çok zevkli!"
"Başına bela alma da, gerisi beni ilgilendirmiyor zaten."
"Neyse neyse tartışmayın. Şimdiki ders hangi öğretmenle?"
Ryujin bana döndü ve cevapladı:
"Bayan Minju olması lazım."
"O kadın nasıl biri?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Library || Ryeji
Mystery / ThrillerParlak zekası ve muhteşem güzelliğiyle bilinen lise son sınıf öğrencisi Hwang Yeji,eski okulundan çok uzakta bir yerde okumaya ve ailesinden ayrılıp okulun pansiyonunda kalmaya karar vermiştir. Fakat başına gelecek olaylardan bihaberdir. Yeni...