2 gün sonra:
"Güzel kızım,kalk hadi."
Omzumda bir el ve duyduğum ses yavaş yavaş uyanmama neden oluyordu. Biraz olduğum yerde kıvrandıktan sonra kafamı yorgandan çıkardım ve gözlerimi açtım. Karşımda büyükannemi gördüm.
"Hadi kızım, kahvaltı yapacağız."
"Tamam büyükanne."
Büyükannem yanımdan giderken ben kendime gelmeye çalışıyordum. Boş bir şekilde tavana bakıyordum. Artık büyükannemlerde kalmaya başlamıştım ve her şey daha da güzel olmuştu. Artık geceleri az da olsa rahat ediyordum. Odam tam olarak hazır olmadığı için henüz salonda yatıyordum. Koltuklar çok rahattı. Sanki yatakta uyuyormuşum gibiydi.
Bir süre tavana baktıktan sonra kalkıp banyoya gittim. Yüzüme birkaç defa buz gibi bir soğuk su çarpıp kendime geldim. Salona gittiğimde ise büyükannem beni masada bekliyordu. Sofra gerçekten de her zamanki gibi iştah açıcıydı. Hemen tabağıma bir şeyler doldurup yemeye başladım.
"Nasılsın büyükanne?"
Büyükannem tabağına yemek doldururken sorumu çok içten bir gülümseme ile cevapladı:
"İyiyim kuzum. Sen nasılsın? Okul nasıl gidiyor?"
Keşke gerçeği söyleyebilsem.
"Güzel büyükanne. Arkadaşlarıma alıştım."
"Sormama gerek yok sanırım ama rahat uyudun değil mi?"
"Evet, çok rahattım!"
Büyükannem ile sohbet ederek kahvaltımızı bitirdik. Daha sonra Ryujin'e bana konumu atması için mesaj attım ve yanıma alacak küçük bir çanta aradım. Çanta bulduktan sonra içine pijamalarımı ve birkaç yedek kıyafet koyduktan sonra üstümü değiştirdim. Büyükannem de kısa bir sürede hazırlanınca Yuna'nın evine gitmek üzere yola çıktık.
Büyükannem ile yol boyunca hiç konuşmamıştık. Bu yaşta hala araba sürebilmesi beni gerçekten şaşırtıyordu. Sağlığına çok dikkat ediyordu. Diğer büyüklere hiç benzemiyordu.
Yaklaşık 15 dakika süren yol sonrasında gayet lüks ve korunan bir sitenin girişinde durduk. Beni bekleyen Yuna ve Ryujin'i gördüm. Büyükannemle vedalaşıp arabadan indim.
"Merhaba!"
"Hoşgeldin." Dedi Yuna.
"Hoşbuldum."
"Hadi, eve gidelim de eşyalarını bırak." Dedi Ryujin.
"Tamam."
Sitenin içine girdiğimizde yürürken binaları ve etrafı inceledim. Binalar çok yüksek katlı değillerdi fakat dairelerin büyük olduğu kesindi. Belki 4 oda bir salondu. Balkonlar aşırı büyüktü. Havalar sıcakken uzanıp yatabileceğiniz geniştikteydi. Sitenin bahçesi ise ayrı bir güzeldi. Çok uzağımızda olmayan ve tahminimce kapalı havuzun girişine ait olan bir kapı gördüm. Girişin hemen sağında ise çocuk parkı, onun biraz arkasında ise çardaklar vardı. Bu bahçenin çok az bir kısmıydı. Daha görmediğim yerler de vardı.
Vay be, Yuna'nın ailesi ne zenginmiş!
Binanın içine girdiğimizde ısınmıştım. Havanın soğuk olduğunu dışarıda anlayamıyordum bile. Daha sonra asansöre girdik ve Yuna 5. Kata bastı. Asansörden anladığım kadarıyla bina sadece 6 katlıydı. Bu da iyi bir şeydi. Genelde binalar çok yüksek katlı oluyor ve depremde riskli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Library || Ryeji
Mystery / ThrillerParlak zekası ve muhteşem güzelliğiyle bilinen lise son sınıf öğrencisi Hwang Yeji,eski okulundan çok uzakta bir yerde okumaya ve ailesinden ayrılıp okulun pansiyonunda kalmaya karar vermiştir. Fakat başına gelecek olaylardan bihaberdir. Yeni...