6

158 14 6
                                    

Ryujin önde,ben arkada sınıfa iniyorduk. Okulumuz tamı tamına 7 katlıydı ve merdivenler in in bitmiyordu. Kaçıncı katta olduğumuzu bile bilmiyorduk.

Ryujin indiğimiz süre boyunca yüzüme bile bakmamıştı. Bana kırgın mıydı? Sanırım öyleydi. Ayrıca hızlı yürüyordu. Ona yetişmekte zorlanıyordum. Nefes nefese kalmıştım.

"Ryujin,lütfen bekle."

Duymamazlıktan geliyordu. Hala aynı hızında yürümeye devam ediyordu. Seslenmeye devam ettim.

"Ryujin bekler misin?"

Yine aynıydı. İç çektim. En sonunda adımlarımı hızlandırdım ve kolundan tutup kendime çevirdim.

"Ne oldu? Niye böyle yapıyorsun?"

Bunu söylememle beraber sanki kendine gelmiş gibi oldu. Sanki az önceki kendisi değildi de,şu anda kendine gelmiş gibi. Yüzüme şaşkın bir ifadeyle bakıyordu.

"İyi misin?" Diye sordum.

"E-evet. Bir daha böyle bir şey yapma. Başına bir şey geldi zannettim."

Ryujin önden yürümeye devam etti. Hiçbir şey diyemeden arkasında kaldım. Ama arkasında kalmamın sebebi Ryujin değildi. Başka bir şeydi.

Yine izleniyormuş gibi hissediyordum!

Hayır. Bu sefer etrafıma bakmayacaktım. Hemen hızlıca Ryujin'in yanına koştum ve koluna girdim. Bu yaptığıma şaşırmış olacak ki,garip garip yüzüme bakıyordu. Bense sadece önüme bakıyordum.

"Hızlı olalım." Dedim yüzüne bile bakmadan.

Bir şeyler olduğunu anladı. Girdiğim kolunu büktü ve adımlarını hızlandırdı. Merdivenleri koşar gibi inmeye başladık.

Çok geçmeden sınıfa varmıştık. Biraz nefes nefese kalsakta abartacak kadar yorulmamıştık. Hemen yerime oturdum ve birkaç yudum su içtim.

"Siz neredeydiniz?" Dedi Yuna.

"Yeji öğretmene bakmaya gitmiş. Ben de peşinden gittim."

"Ben tam gelecekken beni engelledin."

"Anlıktı,kusura bakma."

"Neden nefese kaldınız?" Yuna endişeli bir şekilde bir bana bir Ryujin'e bakıyordu.

"Zilin çalmasına az kaldığı için koştuk." Diye cevapladım.

"İyisin Yeji,değil mi?"

Yuna'nın tatlılığına dayanamayıp burnunu sıktım ve kolumu omzuna attım.

"İyiyim,bir şey yok." Bunu söyledikten sonra da yanağından makas aldım. "Şimdiki dersimiz ne?"

"Beden." Diye cevapladı Ryujin. "Teneffüste aşağıya ineceğiz."

"Yaşasın! Hiç ders işlemek istemiyordum."

"Zil çalınca kantine gideceğim. Benimle gelecek misiniz?" Diye sordu Yuna.

"Ben gelirim." Diye cevapladım.

"Benim Bay Chan'ı bulmam gerek. O yüzden size katılamayacağım."

Yaklaşık 3 dakika sonra zil çaldı. Ben de yanıma bir miktar para aldım ve Yuna ile kantine indik. Daha sonra rastgele bir şeyler alıp kantin masalarına oturduk.

Kantin masasına oturduğumda aklıma Lia'nın o korkunç bakışı geldi. Gözlerimi kapadım ve sessizce bir iç çektim.

Umarım bir daha öyle bakmaz.

The Library || RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin