Kızlarla yurda geldikten sonra ilk önce banyoda onlar işlerini halletmiş,daha sonra ben de duşa girmiştim.Kendimi foşur foşur yıkamış,iyice tüm pisliklerden arınmıştım. Evden getirdiğim şampuanım ve duş jelim vanilya-hindistan cevizi kokuluydu. Vanilya kokusunu o kadar çok seviyordum ki... Hatta vanilyalı vücut sütümü bile getirmiştim. Zaten şu anda onu sürüyordum.
Vücut sütümü vücudumun her yerine sürerken,bir yandan da bütün banyoya yayılan kokuyu içime çekip çekip duruyordum. Her yer buram buram vanilya kokuyordu. En sevdiğim şeylerden birisi de şekerli kokulardı. Evimde çeşit çeşit kokulu parfümlerim,vücut losyonlarım vardı ama ben sadece vanilyalı olanları getirmiştim.
"Yeji,yemek saatine 15 dakika kaldı. Gelecek misin?"
Kapıdan gelen sesle duraksadım. Seslenen Jennie'ydi.
"5 dakikaya çıkıyorum merak etmeyin."
"Tamam,biz çıkıyoruz."
"Tamam,görüşürüz!"
Söylediğim gibi hazırlanmam 5 dakika sürmüştü. Hemen hızlıca üzerime basit bir sweat ve eşofman geçirdim,saçlarımı taradım ve aşağıya indim.
Yemekhaneye inip sıraya girdikten sonra sadece bir çorba ve su aldım çünkü çok aç değildim. Sonra bana uzaktan eliyle 'gel' anlamında işaret yapan Jisoo ve Jennie'yi görüp yanlarına oturdum.
"Ee kızlar nasılsınız?"
"Fena değil, sen nasılsın?" Diye cevapladı Jennie.
"Şikayet edemem. Sen nasılsın?" Dedi Jisoo.
"Ben de aynıyım. Dedikodu var mı?"
"Ay keşke olsa!" Dedi Jennie. "Sende var mı?"
Aklıma Hyunjin,Jisung ve Minho olayı geldi. Ama hayır,söylemeyecektim. Her ne kadar dedikodu yapmayı sevsem de bana zararı olmayan insanların sırlarını veremezdim. Bu huyumu çok seviyordum!
"Bende de yok ki. Çok sıkıcı geçiyor!"
"Daha ilk gün oldu zaten oğlum, bir zahmet sıkıcı olsun!" Dedi Jisoo
"Haklısın asl-"
Cümlemi tamamlayacakken telefonumdan gelen bildirim sesini duydum. Çıkarıp baktığımda bildirimin mesajlardan geldiğini gördüm.
Kütüphane
Bayan Minju
Merhaba arkadaşlar. Yarın okul çıkışında kütüphaneye gelmenizi rica ediyorum. Kimlerle nöbet tutacağınızı ve numaralarınız belirleyeceğiz.Bayan Minu'nun yazdığı mesajı okuyup kafamı kaldırdıktan sonra kızların meraklı bakışlarına maruz kaldım.
"Kütüphanede nöbetçiyim de. Grup açılmış,ordan mesaj gelmiş. Ona baktım."
"Aaa nöbetçi misin?" Dedi Jisoo.
"Evet,sen de mi nöbetçisin?"
"Evet evet ben de katıldım!"
"Mesaj gelmedi mi sana?"
"Telefonum sessizde o yüzdendir. Beraber nöbetçi olur muyuz?"
"Olur! Bayan Minju'ya söyleriz."
Jisoo ve Jennie'yle sohbete dalmış,yemeklerimizi yiye yiye konuşuyorduk. Bana okuldan bahsetmelerini istemiştim,onlar da öyle yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Library || Ryeji
Mystery / ThrillerParlak zekası ve muhteşem güzelliğiyle bilinen lise son sınıf öğrencisi Hwang Yeji,eski okulundan çok uzakta bir yerde okumaya ve ailesinden ayrılıp okulun pansiyonunda kalmaya karar vermiştir. Fakat başına gelecek olaylardan bihaberdir. Yeni...