4 yıl sonra:
Yeji:
Bu dünyada her ne kadar mutlu olsak da, bir o kadar da ağlamışızdır. Belki koskoca bir günümüz, haftamız, ayımız hatta senemiz kötü geçmiştir. Belki de bu hayatta her şey bizim başımıza geliyordur. "Artık yeter" diyoruz, "Nefes almak istiyorum" diyoruz belki de.
Çevremizdekiler gibi olmak isteriz bazen. Onların hayatını yaşamak isteriz. Çünkü bizim çektiğimiz sıkıntıları çekmemişlerdir. O yüzden onların yerinde olmayı çok isteriz, onları çok şanslı buluruz. Fakat elimizden hiçbir şey gelmez.
İşte asıl kötü an burada başlar.
Kabullenmek zorundayızdır, ama kabullenmek değil, değiştirmek istiyoruzdur. Fakat imkanı yoktur. Bir ömür boyu yaşayacağımız bedeni kabullenmekten başka bir seçeneğimiz yoktur.
Kabullenme süreci biraz zorludur, hemen geçmez. Belki de çok uzundur. Ama çabalarsanız, savaşı en sonunda siz kazanırsınız. Artık o özgüveni kazanmanın verdiği huzur ve mutluluk, sizi hayata geri döndürür. Ve geriye dönüp baktığınızda, artık o kötü anıların sizi etkilemediğini fark edersiniz.
Ne kadar güzel bir his, değil mi? Hayalinizdeki o güçlü insan olmak... Güçlü bir insan olmanın en önemli adımlarından biri, birilerinden yardım almaktır. İçinizi rahatlatmak için birileriyle konuşmanız gerekir. Çünkü günün sonunda illa ki birilerine ihtiyaç duyarsınız.
Ben, artık daha özgüvenliydim.
Ben, hayalimdeki kişi olmuştum.
Ve bunu yardım alarak gerçekleştirdim.
Bir psikologtan.
Ve evet, şu anda seanstaydım. 4 yıldır gidiyordum ve gerçekten faydasını görüyordum. Sadece ben değil, Ryujin de gidiyordu. O da gerçekten faydasının dokunduğunu söylüyordu.
"Yeji, fark ettin mi? Başarıyorsun."
Bayan Mirae. Kendisi çok tatlı bir kadın. 30 lu yaşlarında ve gerçekten tecrübeli.
"Evet. Artık daha mutluyum."
"Kendinle gurur duymanın verdiği mutluluk çok değerlidir. Ben de seninle gurur duyuyorum. Ve başaracağından çok emindim."
"Gerçekten çok teşekkür ederim Bayan Mirae. Gelmeye devam etmeyi planlıyorum."
"Sana ve Ryujin'e kapım her zaman açık hayatım. Görüşürüz!"
"Görüşürüz!"
Bayan Mirae'ye son bir kez gülümseyip odadan çıktım. Ödemeyi de yaptıktan sonra Ryujin'i beni alması için aradım ve kapının önünde beklemeye başladım.
Etrafı incelerken karşımdaki binanın camından yansımama baktım. Artık eski Yeji yoktu. Kendinden emin, dik duruşlu, mutlu ve güçlü bir kadın olan Yeji vardı. Derin bir nefes verdim. Gerçekten de başarmıştım. Artık savaş bitmişti ve mutlu bir hayatım vardı.
Yaklaşık 15 dakika sonra Ryujin'in arabasını görünce ona doğru yaklaştım. Kapıyı açıp içeri girdim.
"Nasılsın güzelim?"
"İyiyim, sen?" Ona dönüp gülümsedim.
"Ben de iyiyim. Bugün biraz gezmeye ne dersin?"
"Çok isterim! Ama önce eve gidip Hongsam'ın mamasını yenilemeliyiz."
"Ben gelmeden önce yeniledim. Merak etme. Hadi gidelim."
Bu arada söylemeyi unuttum, Ryujin ile ayrı bir eve taşındık. Beraber kalıyoruz. Ve Hongsam isimli bir köpeğimiz var. 2 yaşında ve çok neşeli bir köpek! Her eve geldiğimizde bizi karşılıyor.
Uzun zamandır bu kadar rahat ve güvende hissetmemiştim. Terapiye başladıktan bir süre sonra hayata dönmüştüm. Ve bunu herkese bağıra bağıra söyleyebilirdim. Bıkmadan. Tüm gün.
Bir şeyi başarmak çok güzel bir histi. Artık kötü anıların geride kaldığını hatırlamak daha iyi hissettiriyordu. Hayattan daha fazla zevk almaya başlamıştım. Yeni şeyler denemekten korkmuyordum.
Ve en önemlisi, sevdiğim yanımdaydı.
Ne olursa olsun birbirimizi sevmekten vazgeçmediğimiz sevdiğim.
Ona sahip olduğum için o kadar şanslıyım ki...
Ona doğru döndüm:
"Ryujin,"
Kafasını bana çevirmeden konuştu:
"Efendim güzelim."
"İyi ki varsın."
"Sen de iyi ki varsın."
...
MERHABAAA NABERR
Çok tatlış bir final olmadı mıııı🥺🥺
The Library'i nasıl buldunuzz?? Olumlu olumsuz her yorumunuzu bekliyorumm
Vee size bir haberim varr
Kısa bir süredir taslaklarımda olan bir Chaelisa Fic varrr onu da bu bölümü attıktan sonra yayımlamayı düşünüyorummm
Destekleriniz için gerçekten çok teşekkür ederim, tekrardan desteklerseniz çok mutlu olurummm
Şimdilik görüşürüzzz💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Library || Ryeji
Mystery / ThrillerParlak zekası ve muhteşem güzelliğiyle bilinen lise son sınıf öğrencisi Hwang Yeji,eski okulundan çok uzakta bir yerde okumaya ve ailesinden ayrılıp okulun pansiyonunda kalmaya karar vermiştir. Fakat başına gelecek olaylardan bihaberdir. Yeni...