"Dobré ráno kotě" řekl mi Tom.
Slyšet jeho hlas opět takhle po ránu mě uklidňuje a dává mi pocit bezpečí a klidu.
"Dobré" usmála jsem se.
Ležela jsem hlavou na jeho rameni, stejně jako když jsem usinala. Dala jsem mu polibek na tvář a opět zaryla hlavu do jeho krku. Vdechovala jsem jeho skvělou vůni.
"Máš dneska nějaký plán brouku?" zeptal se mě.
"Ne nemam" zamumlala jsem do jeho krku.
"Skvěle takže dnešní plán vymyslím já!" řekl.
"Dobře" odtahla jsem se trochu od něj.
"Začneme tím že si dáme společnou sprchu, pak si společně uděláme nějakou snídani jako další půjdeme na procházku, když přijdeme domů objednáme jídlo a koukneme na film, pak dáme romantickou chvilku pro tebe, další bod je ten že půjdeme na romantickou večeři a nakonec se rozmrdat do klubu" usmál se.
"Zní to kurva dobře" zasmála jsem se.
"Ale mám jednu otázku" dala jsem mu polibek na krk.
"Hmm"
"Jak jsi myslel dáme romantickou chvilku pro mě?" nadzvedla jsem obočí.
"Uvidíš pak" zasmál se.
"Teď jdeme dát sprchu" mrkl na mě.
Zvedl se a já společně sním, vzala jsem si triko a kalhotky a Tom pouze teplaky. Přesunuli jsme se do koupelny kde to začalo jiskřit.
Odložili jsme si věci na komodu a Tom se na mě doslova vrhl, přitlačil mě ke stěně a dravě líbal. Když se přesunul na můj krk musela jsem se smát.
"Řekl jsi dáme sprchu ne že dáme rovnou sex" smála jsem se.
"Ja toho namluvím" řekl pomezi líbání.
Svlékl mi triko a sobě svlékl kalhoty, přestal mě líbat a prohlédl si mojí hruď. Ja rukama přejela po jeho břichu a svlékla jsi kalhotky. Tom pod teplakama trenky neměl takže hned sme se přesunuli do sprchy.
Tom mi hezky umyl záda a tělo, hodně ho to bavilo musím říct. Ja mu umyla břicho a hruď. Po tom co jsme se dostatečně umyla vylezli sme ven a já se natáhla pro ručník. Tom mi ho vzal z rukou.
"Udělám to" usmál se.
Zabalil mě jako mimino do ručníku a sobě obmotal druhý rucnik kolem pasu, vzal mě do náruče a vzal i moje oblečení.
Položil mě do postele a strhl ze mě ručník, olizl si rty a utřel mě. Vzal moje kalhotky a předtím než mi je dal mi dal letmý polibek na podbřišku. Pak mi natáhl kalhotky a dal mi triko. Sobě dal tepláky a políbil mě.
"Tak a teď je čas na vaření snídaně" prohlásil Tom.
Zasmála jsem se a společně sme šly dolů, byl tam papírek od Billa.
Ahojky! Šel jsem domů ale zítra se stavím zatím se mějte♡
BILL☆
"Takže jsme opět sami kotě" usmál se Tom.
"Jo to je sice velice hezké ale ja chci jist takže jdeme vařit"
Tom se uchechtl a šel za mnou. Přišla jsem k ledničce a vytáhla odtud jahody, čokoládu, mléko a šlehačku. Pak jsem že skříně vytáhla mouku a cukr. Začala jsem dělat těsto na palačinky.
Tom mě celou dobu držel kolem pasu a dělal mi neschváli. Házel mi mouku do obličeje, vylil mi na hlavu mléko, na ruce si dal vajíčko a ruce mi dal pod triko, tím pádem sem měla celé prsa od vajíček.
"Ja tě zabiju" řekla jsem.
Vzala jsem trochu těsta a dala mu to do kalhot neměl trenky tím pádem bych řekla že celkem dobrá karma.
"Co děláš?" vykřikl.
Ja se zasmála a dále dělala palačinky, když jsem měla vše těsto minuto na palačinky jsem dala čokoládu, nuzelu a jahody.
"Najez se a já se jdu osprchovat" pronesla jsem a byla jsem na odchodu.
"Ja si myslím že se půjdu taky osprchovat protože moje péro je celé od těsta" uchechtl se Tom.
"Tvůj problém" vyplazila jsem na něj jazyk.
"Jo počkej" řekl.
Odešla jsem do koupelny kde jsem se rychle svlékla a začala se sprchovat. Trvalo mi to asi deset minut. Když jsem byla tak jsem si uvědomila že jsem si nevzala oblečení. Zabalila jsem se do ručníku a odešla do pokoje.
"No konečně" řekl Tom.
Převrátila jsem očima a šla ke skříni kde jsem si vybrala nějaký random fit, černý top a černé cargo pants. Spíše moje klasika. Tomovi sprcha trvala taky deset minut a pak jsme se mohli jít konečně nasnidat.
Šly jsme do kuchyně a sedli si za stůl. Popřáli jsme si dobrou chuť a začali jíst. Když sme dojedli snídani talíře a nádoby sme dali společně do myčky. Teď je čas na procházku.
Šly jsme do předsíně a z botník jsem si vzala nějaký černé tenisky z platformou. Vzala jsem si koženou bundu a na hlavu čepici. Tom si vzal kožešinu
(jestli ste viděli videa z rozhovoru jde měl Tom baranici a takovou kožešinovou bundu tak to myslím)
Musím uznat že mu to opravdu slušelo, vyšli jsme z domu a vzhledem k tomu že bydlíme v lese tak jsme prostě šly jenom po cestičce. Tom mě držel za ruku, při chůzi jsem si spomenula na to jak jsem utekla a na to všechno.
"Nad čím přemýšlíš panenko?" zeptal se mě Tom.
"Nevim" odpověděla jsem.
"Mluv Evie" zamračil se.
"To všechno co se tady na okolí odehrálo, to jak jsem utekla a vše kolem toho" koukla jsem se směrem k Tomovi.
"To už je hodně dávno princezno, nemysli na ty špatné věci, myslí na nové zážitky spominky a možnosti které máme" usmál se.
Chytla jsem ho za tvář a políbila ho. Oba jsme se na sebe usmali a pokračovali dal v procházení. Bylo celkem zima ale to nevadí protože tu zimu vynahradil krásný pohled na přírodu. Do toho všeho se míchala Tomova společnost.
Teď mi je sním opravdu dobře, nemůžu uvěřit že tenhle samý člověk mi tolik ublížil. Či psychicky tak i fyzicky. Ale to je už za námi a jak Tom řekl musím se soustředit na nové spominky a možnosti.
ČTEŠ
Real Nightmares-Dokončeno
HorrorNa první pohled pouze dobře vypadající závodník v Tokiu, měl několik dívek. Ideální kluk pro nejednu holku. Jmenuju se Evie a jsem jedna z jeho dívek. Nebyla sem při něm vůbec dobrovolně, spíše násilím držena a nucená být jedním z jeho mazlíčků, tak...