Z pohledu Toma:
Odešel jsem zpátky za svojí dceruškou která ležela na bříšku a snažila se pořádně zvednout hlavičku. Bylo to opravdu roztomilý.
"Bel co to děláš?" zasmál jsem se.
Asi pitomá otázka když vidím co dělá...
Isabella se začala chichotat.
"No jo jsi tatínková holčička" řekl jsem jí a vzal si ji do náruče.
Nakoukl jsem na Evie v kuchyni, dávala jídlo na talířky a do misek. Sjel jsem jí pohledem, je pořád stejně sexy. Z přemýšlení mě vytrhla Isabella která mi začala pojídat tričko.
"Bože Isabello" smál jsem se.
"Už máš hlad viď? Pojď ukrademe mamince nějaký kex"
Přišli jsme k sáčku z Sunar kexama které má Isabella nejraději, vzal jsem tři do rukou a hned jeden z nich podal Isabelle do ručičky.
Evie se zasmála a věnovala se své práci. Nemohl jsem odolat a tak jsem přišel k ní a políbil ji do vlasů.
Otočila se a políbila mě, a Isabelle dala taky pusu na tvářičku.
"Přinesu jídlo do obýváku a ty jí zatim běž zkontrolovat plínku" zasmála se.
"Já? Ne ne ne...to je moc toxická práce a já nechci riskovat že můj nádherný okouzlující pohled bude ohrožen díky tomu co tohle škvrné může vyplodit" řekl jsem docela vystresovaně.
"Běž, je to přece tatínková holčička tahej" smála se.
"Bože- tak jo" povzdechl jsem si a šel z Isabellou nahoru.
Přišli jsme do jejího pokojíčku a položil jsem ji na přebalovací pult. Pomodlil se ve všech svatých a doufal že tam nebude to si myslím.
"Isabello já se právě seriózně bojím" řekl jsem.
Ona se mi začala smát.
"Ty se směješ tátovi?" zeptal jsem se a musel se uchechtnout.
Připravil jsem čistou plínu vedle sebe a sundal ji kalhoty, pak jí rozepl bodýčko a teď zbývá ještě plína. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl a rozepl plínu.
"Děkuju" vydechl jsem když jsem viděl že se jenom vyčůrala.
Vyměnil jsem plínu a šel zpátky za Evie která na nás čekala v obýváku.
"Tak co?" zasmála se.
"Nebylo to toxické, naštěstí. To si nechá pro maminku" ušklibl jsem se.
Oba jsme se zasmáli a já i Isabella jsme si sedli k Evie na gauč. Pustili jsme si film a Isabella ležela na Ev (Ív) prsou. Já ji hladil po ručičce a Evie mi ležela na ramenu.
----------------------------------
Přeskočíme....Po tom co Isabella vychodila základní školu, věnovala se zbraním. Byla perfektní střelkyně, stejně jako její táta.
Pořád byla tátová holčička, oba rodiče na ni byli nesmírně hrdý a ve všem ji podporovali. Vyrostla sní moc hezká a hodná holka.A co Evie s Tomem?
Evie a Tom byli spolu šťastní, jejich vztah byl velmi silný a v každé situaci našli společně řešení. Skoro vůbec se nehádali, měli klidný a harmonický vztah.
Tom byl pořád vrahem, Isabella se o otcové práci dozvěděla už v deseti letech. Začala se víc zajímat o to co práce obnáší. Jednoduše jí to nevadilo a milovala svého tátu pořád stejně.
▪︎
▪︎
▪︎Roky ubíhali, oba už byli stáří, jejich láska však vůbec nezestárla. Právě naopak, vážili si sebe sami ještě více, protože věděli že poslední den je blízko.
●
●
●Tak a je to tady! 😊 Konec Real Nightmare, bylo to dlouhé psaní ale nesmírně mě to bavilo, podle všech komentářů vidím že vás také💓 čeho si nesmírně vážím a těší mě to. Tahle knížka je pro mě obrovským pokrokem a těším se že ste ji četli až do samého konce <3. Zachvíli tady bude 10k přečtení! Hrozně moc děkuju!
Nová knížka vyjde brzy!😌 Tak se zatím mějte😄💖!
ČTEŠ
Real Nightmares-Dokončeno
HorrorNa první pohled pouze dobře vypadající závodník v Tokiu, měl několik dívek. Ideální kluk pro nejednu holku. Jmenuju se Evie a jsem jedna z jeho dívek. Nebyla sem při něm vůbec dobrovolně, spíše násilím držena a nucená být jedním z jeho mazlíčků, tak...