----------------------------
Konečně jsme z Isabellou doma. Od první chvíle co jsme přišli domů, se od ní Tom pomalu ani nehl. Pořád ji mazlí a samozřejmě se rozplývá nad tím jak moc roztomilá je."Evie podívej na ní!" šepl Tom a díval se jak Isa spinká.
Byla radost se na ni koukat.
"Jo je moc roztomilá" usmála jsem se.
-----------------------
Uběhlo několik týdnů (16) tím pádem má Isabella 4 měsíce Isabella byla úplně klidná holčička. Skoro vůbec neplakala a to Tomovi a Evie dělalo velkou radost."Tak Iso, dneska budeš poprvé papat jabkové pyré" natěšeně jsem se usmála na Isabellu.
Ona začala roztomile tleskat rukama a usmívat se.
Tom seděl při nás a pohladil ji po tváří.
"Tatínek je na tebe tak hrdý princezno jsi už skoro velká holka" řekl Tom q vzal si ji do náruče.
Isabella je opravdu Tomové klíšťátko. Zbožňuje ho.
Isabellu jsme opatrně položili na gauč do půl sedu tak, aby byla víceméně opřená o polštáře. Její záda ještě nejsou dostatečně pevná aby seděla sama. I když ona se už snaží sedat takže ji pomaličku necháváme.
Vzala jsem umělou lžičku a nabrala trochu pyré, přiložila jsem jí lžičku k ústam a ona jazykem olizla pyré.
Okamžitě vykulila roztomile očička čemu sme se museli zasmát.
"Copak princezno?" smál se Tom.
Lžičku jsem ji dala pomaličku do úst a ona začala mlastkat, jako to malé miminka dělají. Tohle bylo opravdu to nejroztomilejší co jsem kdy viděla.
"Chutná ti to?" utřela jsem ji prstem její sliny které ji tekly po bradě.
Mávala rukama a zrychleně dýchala že vzrušení. Dokonce z ní vylezl roztomilý stén.
"Aww, jsi tak roztomilá" polibil ji Tom.
Isabella se začala usmívat. Asi pochopila že ji její tatínek pochválil a ona na sebe byla moc pyšná.
-----------------------
Dala jsem ji ještě pár lžiček a na dnes toho bylo dost. Pořádně jsem ji vylíbala na tvářičku a na její bříško. Měla na sobě roztomilý medvědí kožíšek, Tom vytahl mobil a odfotil si jí (Média)."Nemohl jsem si přát krásnější a roztomilejší dcerušku" vzal ji do náruče a opřel si její hlavičku o své rameno.
Chytl ji za zátylek aby se jí hlavička neprohýbala do zadu a dal jí pusu ja čelo.
"Máš dneska práci?" zeptala jsem se.
"Ne, dneska ne. Proč?" pousmál se.
"Mohli bychom si dneska společně z Isou udělat nějaký pěkný večer, koukat na filmy, jíst spoustu jídla a Isabelle bych udělala její oblíbené pyré" usmívala jsem se a čekala nějakou reakci.
"To zní dobře, tak jo" zasmál se a políbil mě na temeno hlavy.
Pohladila jsem ho jednou rukou po zádech a podivala se na Isabellu, která na nás z malým úsměvem koukala.
"Půjdu nakoupit" řekla jsem.
"Sama určitě ne, jdu taky a Izu vemem do vajíčka" pronesl Tom.
"Ja bych to zvládla"
"Ja vim že jo, ale ne" mrkl na mě.
Plácla jsem se po čele a musela souhlasit z plánem Toma. Zvedli sme se z gauče a všichni společně šly do ložnice kde jsem se oblékla a Tom taky.
Dala jsem si volné šedé rifle a černé tričko které mělo mírný výstřih, a odhalené ramena. Na to jsem si dala černou koženou bundu.
Pak jsem vzala Isabellu do jejího pokojíčku a oblékla jsem jí roztomilé teplé oblečení.
Dala na hlavu rukavice aby se nepoškrábala na tvaričce a na hlavu jsem ji dala čepičku protože je venku kosa. Jdeme sice autem ale nechci riskovat. Je přece ještě miminko.
Šly jsme dolů do obýváku kde nás čekal Mistr Táta. Podíval se na nás a mě sjel pohledem jako pokaždé. Musím říct že i když jsem po těhotenství tak moje břicho je opět ploché jak bylo před těhotenství.
"Moc vám to oběma sluší" usmál se.
Isabella se usmívala. Je to jednoduše malička spokojená holčička.
---------------------------
Šly jsme do obchodu kde jsme koupili jídlo na večer. Plus jsme se dohodli že večer ještě něco objednáme. Koupila jsem samozřejmě i spoustu ovoce na Isabellino pyré.
---------------------------
Po tom co sme se úspěšně vrátili domů, nejdříve jsem vyložila nákup mezitím Tom šel převléknout Isu."Tak jsme tady" řekl Tom když přišli dolů.
Usmála jsem se. Tom ke mě přišel a obejmul mě že zadu. Isabella mezitím ležela na gauči a koukala na pohádku.
"Miluju tě" šepl mi do ucha.
"Ja tebe taky" řekla jsem.
Chytl mě za boky a přitáhl si mě blíž k jeho tělu. Na mém zadečku jsem cítila jeho penis.
"Co blbneš?" zasmála jsem se.
"Blbnout budeme v noci" ušklibl se a plácl mě přes zadek jak to dělá pravidelně.
Pomalu ale jistě se blížíme ke konci příběhu!😄 Můžeme mi napsat co si o tom myslíte... upřímně řečeno, tento příběh jsem od začátku psala moc ráda a jsem ráda že některým z vás se taky líbí/líbil.🤘🏻😊
ČTEŠ
Real Nightmares-Dokončeno
HorrorNa první pohled pouze dobře vypadající závodník v Tokiu, měl několik dívek. Ideální kluk pro nejednu holku. Jmenuju se Evie a jsem jedna z jeho dívek. Nebyla sem při něm vůbec dobrovolně, spíše násilím držena a nucená být jedním z jeho mazlíčků, tak...