"vysněné jidlo"

300 15 6
                                    

Přeskočíme...uběhlo pár měsíců a Evie je ve čtvrtém měsíci těhotenství. Její bříško ještě není velké ale je celkem vidět. Tom se o Evie moc stará a je šťastný a nemůže se dočkat zjistí pohlaví miminka. Tom chodí do práce a mezi tím je s Evie Bill, protože Tom ji nechce nechat samotnou.

Právě je 15:00 a Tom je v práci.

Z pohledu Toma:

Moje práce je už každému dobře známá. Jsem vrah, moje práce je řezat své obětě a pak je prodávat. Jsou z toho pořádné peníze a navíc mě to hodně baví.

Jediné co mi vadí je pocit že Evie je doma, a já nemůžu být sní.

Možná si řeknete... "Vůbec ji nedáváš soukromí" "Přeháníš to", pouze mi na ni a její zdraví a zdraví našeho miminka hodně záleží. Nechci přijít ani o jednoho z nich.

Při cele mojí práci myslím jenom na ní. Nemůžu se dočkat až přijdu domů a pořádně ji obejmu.

Zpět k mojí práci, právě mám na chirurgickém stolu jednoho muže kterého jsem zabil asi předevčírem. Jo, popři těhotné ženě stíhám i zabíjet. Je to celkem vtipné...

Rozříznul jsem ho podél těla a odstranil blány. Vybral jsem určité orgány které důkladně umyl a zabalil do mrazáku. Odebral jsem do velké skumavky krev a uložil ji do přiměřené teploty.

Jako poslední část byla rozříznout tělo na kousíčky a rozprodat je na bílém trhu. Je to celkem jednoduché, všichni chtějí těla kupovat odemně protože v tomhle jsem jeden z nejlepších.

A jako další je to že vše co udělám je udělané kvalitně a odborně. Po mých obětech nezůstane ani kousíček, všechny věci prodám a nebo využiju pro své vlastní věci.

Takováhle práce mi zabere kolem třech hodin. Není to moc na to co všechno to obnáší. A navíc, snažím se pracovat v hygienickém prostředí, no i když... moc se mi to nedaří.

Všude je krev a zápach mrtvých těl.

Opravdu si myslíte že mám náladu uklízet když mě doma čeká těhotná přítelkyně?

Miluju svoji práci, ale nejvíc miluju Evie a naše děťátko.
------------------------------
Dodělal jsem práci (18:30). Umyl si ruce a oblékl si kabát a jel domů.

Jakmile jsem dorazil na chodbě jsem si sundal boty a kabát a vešel do hlouběji do domu. Evie ležela na gauči a Bill seděl a koukal do mobilu.

"Čau, jsem doma" oznámil jsem.

Oba se na mě okamžitě podívali, Evie se usmívala a Bill to samé.

"Ahoj lásko" pozdravila mě.

Šel jsem k ní a dal jí polibek na její rty. Z Billem jsme se na sebe usmáli a ťukli si pěstí.

"Já bych už měl jít, musím jít ještě vyřešit jeden z obchodů" řekl Bill.

"Jo jasný, klidně běž a díky že jsi na ni dával pozor" usmál jsem se na bratra.

"Žádný problém, tak se mějte" zasmál se a odešel.

"Tak co? Jaký jsi měla den má drahá?" sedl jsem si k ní a pohladil ji po bříšku.

"Stejný jako každý jiný a co ty?" zasmála se.

"Víš, nebylo to špatné ale raději bych byl s tebou a naším miminkem" řekl jsem.

Evie se usmála a políbila mě.

"Nemáš hlad? Jedla si dneska něco?" zeptal jsem se.

"Jo jedla, ale mám celkem hlad..." pronesla.

Nemůžu ji nechat hladovat!

"A na co máš chuť lásko?"

"Poslouchej!" řekla naléhavě.

"Chci tohle, do plechu dáš marshmellow, na ně dáš mléčnou a bílou čokoládu, na ni dáš oreo a tohle vše poleješ slanym karamelem!" když mi to vysvětlovala, byla tak roztomilá.

"Nezní to dobře?!" vykulila oči.

"Jo, zní! Chceš to?" zasmal jsem se.

"Mhm" usmála se.

Zvedl jsem se a šel ji připravit její vysněné jídlo. Udělal jsem vše přesně tak jak mě žádala. Když to bylo vypadalo to opravdu lákavě, přinesl jsem ji to a čekal na její recenzi.

"Bože, vypada to lépe jak jsem si myslela!" řekla.

"Děkuju" pousmála se.

"Víš že to pro tebe dělám rad" zasmal jsem se a podal ji to, k tomu jsem ji dal do rukou i lžičku aby to měla jak jíst.

"Prosím, jes taky" šepla.

Evie totiž nenávidí když jí sama, nedokáže vystát ze ona ji a ja ne. Je prostě dokonalá.

"Tak jo" povzdechl jsem si a usmál se.

Společně sme tedy snědli tuhle jedlou cukrovku, musím uznat že to bylo dobré ale sladké jak cecek.

Po tom co jsme to dojedli Evie vypadala najezená, spokojená ale i unavená. Vzal jsem ji tedy do náruče a odnesl ji do naší ložnice kde jsem ji opatrně položil na postel. Lehla si a ja ji přikryl peřinou a dekou.

"Dobrou noc má drahá a tobě taky prcku" polibil jsem ji.

"Dobrou noc" usmála se a zavřela oči.

....

Real Nightmares-Dokončeno Kde žijí příběhy. Začni objevovat