Kessy

546 18 4
                                    

Z pohledu Toma:

Nemůžu uvěřit že sem opravdu řekl že mě zajímá, co si teď může myslet? No nic, říkala že má hlad tak ji objednám něco na oběd. Objednal sem tedy nějaké to jídlo jí i sobě. Mezi tím než přijde sem si vzal pití a sedl si na gauč, koukal sem na nějaký úplně random horor. Nic moc no.
---------------------------------
Přišlo jídlo, zaplatil sem a šel nahoru do pokoje. Evie seděla na posteli a koukala na své ruce. Jakmile mě uviděla ihned přemístila svůj pohled na jídlo čemu sem se musel pousmát.

"Na" podal sem jí její jídlo.

"Děkuju" řekla sem a vzala si jídlo.

Z pohledu Evie:

Sedl si ke mě na postel a zapl nějaký film, byl to třeba úplně divný film ale tak co už. Po dokoukani a dojdení jídel Tom vypl televizi a odložil krabice od jídel. Sedl si opět na postel a koukal do mobilu. Ja sem si lehla vedle něj a přemýšlela až sem nakonec usnula.
---------------------------------
"Nezajímaš mě" řekl mi.

"Tak proč se furt staraš?!" zvedla sem hlas.

"Protože jsi moje" odpověděl.

"Ne nejsem"

"Jo jsi" řekl.

Záporně sem kývla a sedla si na gauč. Hrozně mě sere!

"Panenko měla by jsi se sklidit!" zamračil se.

"Nebo co?" nadzvedla sem obočí.

Zasmál se a sedl si ke mě. Chytl mi tavr a bez jakéhokoliv varování mě začal dravě líbat. Samozřejmě sem spolupracovala ikdyž vím že to není správné. Když sme se odtahli tak sem se nechápavě podívala.

Olíznul si spodní ret a usmál se.

"Proč to děláš?" zeptala sem se.

" Co dělám?" pousmál se.

"To líbání" řekla sem.

"Jenom tak, a neříkej že se ti to nelíbí panenko" uchechtl se.

"Proč mi furt říkáš Panenko?" zasmala sem se.

"Protože jsi taková maličká panenka z kterou jsi můžu hezky pohrát" hrál si že svým piercingem.

Upřeně se na mě díval. Nahla sem se k němu a pošeptala mu.

"Ja si myslím že si hrajeme spolu navzájem"

Pouze se usmál. Seděli sme na gauči a Tom koukal na Tiktok ja sem byla opřená o jeho rameno a koukala sním.

"Tome?" začala sem konverzaci.

"No?" podival se na mě a odložil mobil.

"Jak si myslel tedy že tě zajímám?" zeptala sem se.

Pousmál se ukázal abych si sedla víc k němu. Udělala sem tak.

"Nevím dostala si se mi do hlavy, začínám stracet moc kterou sem měl, nevím cítím se divně" řekl.

"To je ta slabost, vrahu" zasmála sem se.

"Když myslíš, Panenko" opět si mě přitáhl do polibku.

Tento polibek se ale trochu zvrtl. Tom zajel svojí rukou pod mé tričko a jezdil nahoru a dolů. Nechala sem ho tak a užívala si jeho rty, položil mě na gauč tak, abych ležela na zadech a on byl nademnou. Dál to ale nezašlo, odtahli sme se a pouze sme se na sebe usmali. Něco mezi námi je, a já nevím pořád zjistit co.
----------------------------------------
Právě jsem zjistila že má Tom mladší sestřičku jménem Kessy, prej přijde na pár dní k nám. Za několik minut by ji Bill měl přinést ja se mezi tím vyběhla nahoru osprchovat. Což mi trvalo nějak dvacet minut, udělala sem si i skincare. Oblékla sem se a zašla dolů. V obýváku na gauči seděl Tom z Kessy, seděla na něm a obímala ho.

Byli tak roztomilí. Přišla sem do obýváku a Tom si mě hned všiml. Pousmál se a já si šla sednout na gauč.

"Jak se jmenuješ?" zeptala se Kessy.

Zlezla z Toma a sedla si vedle mě. Usmála sem se.

"Evie a ty si Kessy že jo?"

"Joo" zasmála se.

"Ty jsi Tomova přítelkyně?" zeptala se.

"Ne nejsem" pousmala sem se.

On si na mě vylezla a obejmula mě.

"A co si teda?" nadzvedla obočí.

Je krásná malá holčička.

"Kessy to bys nepochopila" řekl Tom.

"Když myslíš" mykla rameny.

Přitulila se ke mě víc a já si ji chytla.

"Tome? Můžu na Evie spát?" zeptala se zatím co ležela na mé hrudi.

"Uvidím jo?" odpověděl ji Tom.
--------------------------------
Z pohledu Toma:

Je něco kolem 23:30 a Evie a Kessy už spí, obě mi leží na hrudi. Kessy z leva a Evie z pravé strany. Musím říct že jsou roztomilé, plus kessy se drží z Evie za ruku. Jak tak koukám na Evie musím říct že je roztomilá, jak furt říkala že pro ni mam slabost, asi na tom něco bude.

Abych pravdu řekl asi ji mám rád? Nebo ja nevim. Nikdy se  k žádné holce nic necítil a v mojí hlavě je hrozný zmatek. Ale jedno vím že je jenom  ale jenom moje...

Real Nightmares-Dokončeno Kde žijí příběhy. Začni objevovat