Když jsem se probudila, byla sem v pokoji. Ten pokoj jsem znala! Byl to Tomův pokoj. Sedla sem si a protřela jsi oči, bokem oka jsem uviděla Toma. Celou dobu na mě koukal. Prudce jsem se otočila, seděl na stoličce při posteli.
"Jak vidím už jsi vzhůru" usmál se.
"Co tu dělám?" zeptala sem se.
"A není ti tady líp? Měkká postel, teplo?" upřeně se na mě díval, jeho oči vypadali klidně.
"Hm" na víc sem se nezmohla.
"Chceš jíst?" zeptal se mě.
Kývla sem hlavou. Zvedl se a odešel nejspíše do kuchyně. Chvíli na to přišel z talířem v ruce, položil ho předemně na postel. Na talíři byla trotila, salát a na pití čaj.
"Děkuju" Tom se pouze usmál a opět si sedl na tu stoličku.
"Dobrou chuť" řekl.
"Kuju" začala sem jíst.
Koukal se na mě, jakoby by se snažil přečíst mé myšlenky nebo mě pouze chtěl hypnoticovat svým netypickým pohledem. Jídlo sem snědla a čaj vypila, můj oblíbený čaj? Opravdu ví o mě vše, i tyto detaily?
"Chceš ještě něco jíst nebo pít?" ptal se starostlivě.
Záporně sem zakroutila hlavou, vzal talíř i z hrnkem a položil je na stůl který má v pokoji. Bylo mi teplo, dala sem nabok peřinu a pak jsem si všimla že nemám kalhoty a ani kalhotky!
"Neboj, nic sem z tebou nedělal pouze sem tě svlékl a uložil do postele" podotkl.
"Dobře, já, já sem se jenom lekla, mě se takhle spí líp." pousmala sem se.
Zasmál se. Opět si sedl na stoličku a já se na něho dívala, nastala ta trapná chvíle ticha, kterou jsem přerušila.
"Jsi nějaký divný" řekla jsem.
"Fakt jo? Proč?" nadzvedl obočí a čekal na mou odpověď.
"Jsi hodný, nebo aspoň to tak vypadá"
"Pleteš se holčičko" zasmál se.
---------------------------------------
"Proč bych měla!?""Protože jsem to řekl!" zařval.
"Nebudu tě poslouchat!"
Přišel ke mě a surově mě udeřil do tváře jako vždy. Už to ani není bolest ale zvyk který bolí.
"Už bys mohla vědět, že ty děláš co já řeknu" řekl.
"Ne!"
Tohle jsem asi úplně říkat neměla.
"Tak tedy jinak" zatl zuby.
Vzal mě za paži, a táhl do svého pokoje. Hodil mě na postel a já hned věděla o co mu jde. Co nejrychleji jsem se natisla nahý k tělu. On se pomalu přibližoval ke mě, usmíval se. Je to psychopat!
"Copak? Teď se bojíš jo?" zasmál se.
"Nech mě prosím" brečela jsem.
"Ale notak, pak by nebyla sranda" hrál si z jeho piercingem.
Když už byl u mě zvedl mě, vzal si mě na ruce a semnou si sedl na postel. Seděla sem na něm obkročmo.
"Pšt, ono to nebude bolet" pohladil mě po tváři.
"Ja nechci" řekla sem šepem a rozbrečenym hlasem.
"Ještě budeš prosím abych přidal holčičko" usmál se.
Položil mě do postele, byl nademnou a jednou rukou mi zajel pod triko. Snažila sem se bránit ale moje snaha byla úplně marná. Jeho síla se ani ve dvou percentech nerovná té mojí.
"Prosím Tome nech mě" stejně sem se snažila.
Zacal mě líbat, rukama jsem mu bouchala do hrudi a břicha, pouze se usmál a pokračoval. Z mých rtů se přesunul na krk. Sál mojí kůži, neměla jsem sílu moje ruce padli vedle mého těla. Jediné nač jsem se zmohla bylo brečení.
Rukama zajížděl pod moje triko, sundal mi podprsenku. Neměla sem naději vyhrát tento boj. Když už sem byla pouze v kalhotkách podívala jsem se na něj, jestli tohle mysli vážně. Sundal si kalhoty a opět mě začal líbat. Odtahl se a podival se do mých oči, usmál se a sundal mi kalhotky.
---------------------------------
Z pohledu Toma:Byla nahá, na mé posteli a podemnou. Koukala někam do strany, v pokoji byla celkem tma jenom průsvit světla svitil na ní, na krásné tělo a tvář. V její očích byli slzy, slzy za které sem mohl já. Nedokázala bojovat, byla poražená podemnou. Přisál sem se na její rty, a kousal ji. Snažil sem se sní vyhodit aspoň jeden stén.
"Evie dělej něco! Bojuj kurva!" z zoufalství sem na ní řval.
Jezdil sem po její těle rukama, nebránila se. Byla zlomená. Moje srdce těžil pocit toho co sem udělal, tenhle pocit sme ještě nepoznal. Bylo to pro mě úplně něco nového.
"Podívej se na mě, kurva!"
Chytl sem jí za tvář a otočil ji na sebe. V její očích byla bolest, smutek. Už sem neměl chuť zničit její nevinnost. Lehl sem si k ní a zakryl ji peřinou. Díval sem se do stropu a přemýšlel nad tím co ta holka se mnou dělá. Nemůžu se nechat ovládat.
"Nevím co je semnou" řekl sem tiše a hlavou se otočil na ní.
Otočila se mi zády, svoji ruku sem dal pod její hlavu a přitáhl si ji k sobě. Moje tělo bylo zmateno, netuším co se v mojí hlavě právě děje. Dal sem jí jemný polibek do vlasů a svojí hlavu sem položil na její hruď. Její tlukot byl pomalejší, byla klidná.
"Dobrou" řekl sem jí.
Ležel sem na ní, po chvilce sem usnul taky. Moc dlouho sem nespal. Probudila mě Evie která něco mluvila ze spaní. Zvedl sem hlavu, poslouchal co zní vypadne.
"Tome....." vydechla.
"Jí se zdá o mě?" řekl se si v hlavě.
Usmál sem se a dal mi polibek na čelo opět sem si lehl na ní a zavřel oči. Její hruď byla pořád nahá, dal sem jí maličký polibek mezi prsa a poté sem usnul.
--------------------------------------
Z pohledu Evie:Ráno sem se probudila kolem 9:00. Tom spal na mojí hrudi, po včerejšku sem neměla chuť sním mluvit a koukat se na něj. Bylo mi z něho opravu hodně špatně, sedla sem si a jeho se položila vedle sebe na postel, jenomže jeho paže neustále držela můj bok, a to opravdu pevně.
ČTEŠ
Real Nightmares-Dokončeno
TerrorNa první pohled pouze dobře vypadající závodník v Tokiu, měl několik dívek. Ideální kluk pro nejednu holku. Jmenuju se Evie a jsem jedna z jeho dívek. Nebyla sem při něm vůbec dobrovolně, spíše násilím držena a nucená být jedním z jeho mazlíčků, tak...