testy...

392 20 10
                                    

Uběhlo pár dní od doby co sme měli naposled sex, necítím se úplně dobře. Tom je právě v práci a mě nenapadlo nic lepšího než zavolat Billovi, asi potřebuju pomoct...

Hovor:

E: Ahoj Bille, mohl bys přijít je to urgentní!

Řekla jsem naléhavě.

B: Ahoj Evie, panebože jasně jsi v pořádku?

E: To budeme muset zjistit, prosím cestou kup těhotenské testy prosím, aspoň tři pak ti vše vysvětlím

B: kurva dobře!

Konec hovoru

Odložila jsem mobil vedle sebe na gauč a nervózně čekala než přijde Bill. Čas plynul hrozně pomalu a ja začala být víc a víc nervózní. Bála jsem se, měla jsem miliony myšlenek v hlavě.

Co když budu těhotná a Tom to dítě nebude chtít? Půjdu na potrat? Budí to dítě vychovávat sama? Co budu dělat?

Všechny scénáře byli tak děsivě že jsem se modlila aby vše dopadlo dobře.

"Bille kde jsi?" šepla jsem si sama pro sebe.

Čím déle jsem čekala tím se mi chtělo víc brečet. Cítila jsem se slabá a nevěděla jsem co čekat, bylo to tak nechutný pocit!

zvonek

"Och bože konečně!" řekla jsem si v duchu.

Přišla jsem rychlou chůzi ke dveřím ve kterých stal Bill.

"Děkuju pojď dal" řekla jsem.

"Nemáš zač, tady máš" řekl a podal mi ty testy.

"Běž si je hned teď udělat! Není čas ztrácet čas!" promluvil vážným tónem.

Kývla jsem hlavou a vzala si je do rukou, okamžitě jsem se rozešla ke koupelně kde jsem chvíli stála při zrcadlu a přemýšlela co budu dělat v případě že bych byla těhotná.

Nakonec jsem nemohla vydržet a rozhodla jsem si udělat testy, udělala jsem si všechny do jednoho a odešla z koupelny.

"Tak co?" okamžitě se mě zeptal Bill.

"Ještě nevím, mám hrozný strach" povzdechla jsem si.

"To bude dobré, hlavně klid Evie" snažil se mě uklidnit, sedla jsem si na gauč a byla neskutečně nervózní.

Ruce i nohy se mi klepali. Bill si sedl ke mě a hladil mě po zádech.

"Evie klid" řekl klidně ale z jeho hlasů jsem poznala že je také v rozpacích.

Uběhlo několik desítek minut a ja se nedokázala odvážit jít podívat na výsledek testů.

"Měla by jsi se jít podívat, bude to tak lepší, vím že se bojíš ale takhle to bude jenom horší, věř mi" povzdechl si.

Kývla jsem a pomalu se zvedla z gauče a rozešla se do koupelny, přišla jsem k umyvadlu kde byli položené testy, byli otočné tak abych neviděla výsledek.

Jakmile jsem sáhla na jeden z testu ruce se mi rozklepali ještě více.

Najednou jsem uslyšela třusknutí dveří. Hrozně jsem se lekla. Do koupelny najednou naběhl naštvaný Tom.

"Kurva co se tady děje?!" řekl z vážným tónem a jeho pohled byl tak bolestivě ostrý.

"Tome ja- mám podezření ze jsem..." povzdechla jsem si a podívala se do země.

"Že si co?!" nadzvedl obočí.

"Evie kurva mluv! Bill mi volal že se něco děje, chci okamžitě vědět co se stalo! Hned!" přikázal mi.

"Tome ono to není tak lehké říct" můj pohled byl smutný a ustaraný.

Bála jsem se ještě víc když Tom byl naštvaný a křičel.

"Vyklop to!" sýkl a podíval se kolem po místnosti.

Najednou si všiml testů, jeho zrak se okamžitě zastavil u nich a nastalo ticho. Bylo to opravdu nepříjemné ticho, naskočila mi husí kůže. Co se stane teď?

"Můžeš mi vysvětlit co dělají ty těhotenské testy na umyvadli?" mluvil tiše a pořád koukal upřeně na ně.

"Tome... mám podezření že jsem...t-těhotná" polkla jsem a čekala na jeho reakci.

Tom odvrátil pohled od testů a koukal se zmateně na mě.

"Těhotná?" šeptal.

Kývla jsem hlavou.

"A už víš výsledek?" zeptal se.

"N-ne nevím, bojím se podívat"

Tom beze slov popadl do rukou dva testy a podíval se na ně...

Real Nightmares-Dokončeno Kde žijí příběhy. Začni objevovat