~Tanıtım~

24.2K 594 259
                                    

Kitabımıza hoşgeldiniz.

Bismillahirrahmanirrahim

Başlama tarihinizi şöyle alabilir miyiz.

Gözlerini bir iki defa kırpıştırdı. Üzerinde ki kırmızı elbisesi ile bir o yana bir bu yana gidiyordu bayram sevinci olan Küçük çocukların ki gibi bir heyecan vardı elbisesinin eteklerinden tutarak dönüyordu. Sevdiği adam hep kırmızı elbisesini yakıştırırdı. Onun yanına gidecekti bugün acaba ne zaman gel diyecekti?

Kırmızı elbisesini küçük elleri ile düzenledi sevdiği adamın en sevdiği elbiseydi. Kırşsın İstemiyordu siyah saçlarını aynaya bakarak düzenled. Pencerenin karşısına geçti Baweri bekliyordu elinde ki telefonu açıp saate baktı baya da geçmişti koltuktan siyah çantasını alıp dışarı çıktı. Her zaman ki yere gelmişti burası onların en sevdiği yerdi bir sürü anıları vardı bu yerde Baweri bekliyordu. Gelmemişti ama araba sesi ile o tarafa doğru baktı koşarak yanına gitti heyecan ile konuştu. Bawer ona bakıyordu Eflinin heyecanı gözlerinden belliydi.

"Bawer'im! Hayatım!" dedi heyecan ile ona bakarak
"Çok ama çok özledim seni! dedi kalbi küt küt atarken.

Bawer'in ellerinden tutarak yerinde duramıyordu heyecanlı bir çocuk gibi karşısında eteklerini sallarken hayalleri oluyordu. Evlilik hayalleri kuruyordu aklına bir an gelince tebessüm etti. Ellerini sıkıyordu iyice bu elleri artık bırakmıyıcaktı. Bu elleri artık hep tutucaktı tek tek hayalleri oluyordu. Birden ellerinin bırakılması ile tekrar gözlerini sevdiği adama Bawere dikmişti. Ne oluyordu diye elleri bir boşluğa savrulmuştu ve ağzından o laflar dökülmüştü sevdiği adamın.

"Peşimi bırak artık! seni sevmiyorum anladın mı sadece benim çıkarım için hayatımdaydın. Ben seni sevmiyorum
"Eflin!"

"Neden izin verdin o zaman sana aşık olmamı? Neden! beni kullandın beni
Bawer!

Yakında sizlerle

Wattpad beklerim: _fairytale_25 _fairytale_25

Tiktok: wattpadyazarr25

Tiktok: wattpadyazarr25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zamansız Sevgi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin