12/01/2024AMAÇ SEVGİ UĞRUNA ÖLMEK DEĞİL
UĞRUNDA ÖLÜNECEK SEVGİ BULMAKTIR.Uykuya kalmıştı koltuğun orda olduğu için sabah konağa güneş doğması ile gözlerine vuran ışık ile gözlerini açmıştı.
Uyandığı an elini beline koymuştu. Beli tutulmuştu, yerinden kalkmıştı boynunu canlatamıyordu. Odaya girerek üzerini giyinmişti boynunu tutarak odasından çıktı. Aşağıya inmiş, herkes kahvaltı da oturmuştu Berzan yüzünü buruşturmuş bir şekilde oturmadan.
""Oğul neyin vardır, geçip oturasın."" Demişti Hêja Xânım oğluna bakarak geçip eşi Serhat Ağa'nın yanına oturarak.
""Daye boynum tutulmuş, yemiyicem şirkete geçicem ben."" Diyerek Berzan ağa çıktı konaktan.
Konaktan çıktığı an arkasından gelen ""Berzan ağam"" diyen kişiye döndü Berzan ağa baktığında yanına bir adam gelmişti.
""Ağam durasın hele."" Diyerek nefes nefeseydi Berzan ağa karşısında nefes nefese olan adama baktı.
""Ağam Xânım'ım doğum yapmıştır yemekde sizlerinde görmek isteriz."" Demişti yanında ki adam.
""Gelirim tabi.""diyerek adam'ın omzuna elini koyarak Berzan ağa
Adam ile el sıkışması ile adam gitmişti yanından Berzan ağa arabasına binmişti boynunda ki ağrı biraz da olsa hafiflemişti parmakları ile gözlerini ovuşturmuş ve arabayı çalıştırmıştı.
Boynunda ki ağrı biraz da olsun hafiflediği için daha iyi hissediyordu.Trafik'ten dolayı biraz geç kalsa da gelmişti şirkete.
""Hoşgeldiniz Berzan ağa ."" Diyerek yanına gelmişti kadir ağa.
""Hoşbulmuşum kadir ağa.""diyerek el sıkışmıştı iki ağa beraber şirketin ortasında
""Gel odada konuşalım kadir ağa"" diyerek eli ile gitmeyi işaret etmişti.
İki ağa yan yana beraber binmişlerdi asansöre odasına çıkmışlardı.
""Geçesin kadir ağa."" Diyerek odaya buyur etmişti. Kadir ağa geçip oturdu yüzünde ki ciddiyet ile bakıyordu Berzan Ağa'ya.
""Çok fazla konuşmayacağım Berzan ağa."" Demişti Berzan'a ha ciddiliği ile ellerini masaya koymuştu.
""Hele söyleyesin kadir ağa nedir."" Diyerek ciddiliği ile dinliyordu.
""Sana saygımız sonsuzdur. Bilirsin seni tanırız biliriz."" Demişti.
""Konuya gelesin hele"" diyerek ciddi bir hâl almıştı yüzü.
Kadir ağa başını yere eğdi elinde ki tesbihi saygısından yerine koymuştu. Berzan Ağa'ya biraz da utanarak bakıyordu.
""Amca oğlun Bawer gelmiş borç istemiştir"" Berzan Ağa'nın kaşları daha çok çatılarak baktı.
""Hâlâ vermemiştir meyhaneye gelir karı kızı alır ama borcu vermez."" Demişti Berzan'a ağa elini masaya vurarak kalkmıştı. Ellleri ile başını tuttu.
""Tamam kadir ağa sen gidesin ben borcu ödeyecem."" Demişti ve tekrar el sıkışarak kadir Ağa'nın gitmesi ile kapıyı sert bir şekilde kapatmıştı.Başını ellerinin arasına alarak sinirlenmişti.
Kapının çalması ile ellerini başından çekerek düzelmişti.
""Gel"" demesi ile içeriye Serhat ağa girmişti hemen ayağı'ya kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Sevgi (Töre)
ChickLit🌼 Bazen yanlış insanlar doğruları görmeni sağlar... Kırmızı elbisesini küçük elleri ile düzenledi sevdiği adamın en sevdiği elbiseydi. Kırşsın İstemiyordu siyah saçlarını aynaya bakarak düzenledi. Pencerenin karşısına geçti Baweri bekliyordu elinde...