Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ❤️
Gözlerinde ki heyecan ile o kadar mutluluk ile bir o tarafa bir bu tarafa gidip geliyordu üzerinde ki elbise ile çocukcasına sallanıyordu saçlarını tarıyor yüzüne hafif bir makyaj yapmıştı. Elbisesini elleri ile düzenledi çocuklar gibi neşesi ile ayna'nın karşısında kendine bakıyordu telefona gelen bildirim ile telefonu eline aldı mesaj başkasındandı vazgeçti ve geçti oturdu. Telefonu eline aldı oturup birşeylere bakıyordu. Canı da sıkılmıştı yazsa hemen gidicekti tam telefonu bıraktı elinden telefona bildirim gelmesi ile eline aldı. Bawer mesaj atmıştı mutluluk ile çantasını eline aldı odasından koşarak indi aşağıya indi."Kızım nereye gidersin kahvaltı falan yapsaydın." Dedi annesi Zozan hanım arkasına döndü Eflin annesi'nin yanına gitti."Yok aç değilim Sultanım zatten erken gelirim." Dedi ve konaktan çıktı konağın biraz ilerisinde araba ile bekleyen Bawer'in arabasına bindi yanağına bir öpücük kondurdu çantasını koydu ve Bawer ile birlikte her zaman gittikleri tepeye geldiler onların ilk buluşması da burda olmuştu büyük bir mutluluk ile sevdiği adama baktı. Başını omzuna koydu Bawer Eflin'e baktı.
"-Senden birşey istesem yapar mısın?" Dedi Bawer sevdiği kadına bakarak Eflin başını omzundan kaldırdı. Sevdiği adama gözlerini dikti." Tabi sevdiğim senin için herşeyi yaparım." Dedi Bawer elini Eflin'in yüzüne koydu. Anlı'na bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.
"-Şirketin bir dosyası var o dosya bizim hayatımızı kurtarıcak onu bana getirsen." Dedi Eflin biraz şaşırdı dosya niye istesin ki ama sevdiği adam için herşey yapardı."Tamam yapıcam." Dedi Eflin başını yine omzuna koydu tüm Van sanki ayakları altında kalmıştı. Van'ın her yeri burdan gözüküyordu. Bawer gülümsedi ve Eflin'in saçlarının ortasına bir öpücük kondurdu. Eflin o kadar mutluydu ki Bawer ile nişan elbisesini bile seçmişti hayalleri vardı. Onun ile evlenicekti onların aşklarına van da ki herkes imrenek bakıcaklardı. Onun hayalleri çok güzeldi onun hayalleri başkaydı o başarıcaktı. İçinde ki heyecan ile sarılmıştı sevdiği adama Bawer saçlarını okşadı. Öpüyordu arada saçlarından ellerini tuttu sevdiği adamın Bawer elinden öptü sanki küçük bir kız çocuğun elini öper gibi minik ellerini öptü artık gitme vakti gelmişti Eflin gitmek istemiyordu ama annesi'ne erken gidiceğini söylemişti. Bawer arabayı sürmeye başlamıştı konağın önüne gelmeden ilerisinde durdu. Eflin'in anlından öptü. "Şerinamın kendine iyi bak." Dedi ve arabadan indi arkasına dönerek el salladı önüne dönerek eve girdi.
Konağın kapısını heyecan ile açtı yüzünde ki gülümseme ve mutluluk ile içeriye girdi.Zozan hanım kızının bu haline tebessüm ederek başını salladı. Kimseyi gözü görmemişti mutluluktan merdivenden çıkarken inen erkek kardeşi Azad'ı bile görmezden gelmişti. Odasına girdi kapıyı kapatıp kapıya yaslandı elini kalbine koydu o kadar mutlu idi ki onun yanında kalpten gitmediği için şükrediyordu. Kapıdan geri çekilip çantasını kanepeye fırlattı kendini yatağa attı elini havaya kaldırdı parmağına baktı. Parmağında yüzük varmış gibi bir mutluluk vardı Bawer ile evlenmek için resmen günler sayıyordu. Aklına evlilik gelince kalktı o dosyayı alması lazımdı ondan sonra onlar sonsuza kadar beraber olucaklardı. Banyoya girdi elbiselerini çıkarıp duşa girdi. Zozan hanım odaya girdi su sesi geldiği için anlamıştı ki Eflin duş alıyor odanın kapısını tekrar açıp odadan çıktı. Duştan çıktığı an dolabın önüne geldi dizlerinin üzerinde kırmızı bir elbise giyindi.
Bawer sevdiği kadının evine geldi kapıyı çaldığı an kapıyı açtı Bawer sevdiği kızın dudaklarına bir öpücük bıraktı ve odaya girip koltuğa oturdu sevdiği kadın odaya girdi koltuğun başlığına oturdu. Bawer'in omzuna derin ve sıcak öpücükler konduruyordu Bawer ayağı'ya kalkıp sevdiği kadını koltuğa doğru çekti üzerinde ki kırmızı geceliği iplerini kolundan indiriyor her dokunduğu yeri öpüyordu." Ne zaman ben senin karın olucam Eflin seni olucak gibi Bawer." Dedi Bawer sevdiği kadının üzerinde doğruldu sevdiği kadına baktı bir kaşını havaya doğru kaldırdı. Kadın ise Bawer'e kalktığı için koltuktan kalktı."Eflin sadece şu dosyayı getirse biticek iş onun gibi kıza bakıcağımı mı zannediyorsun." Dedi kadının yüzünde bir gülümseme oluştu Bawer bunları konuşmayıp tekrar kadını öpmeye başladı. Koltukta yapamamadığı için kucağına alıp odaya çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Sevgi (Töre)
ChickLit🌼 Bazen yanlış insanlar doğruları görmeni sağlar... Kırmızı elbisesini küçük elleri ile düzenledi sevdiği adamın en sevdiği elbiseydi. Kırşsın İstemiyordu siyah saçlarını aynaya bakarak düzenledi. Pencerenin karşısına geçti Baweri bekliyordu elinde...