19/01/2024GÜVEN BİR AYNA GİBİDİR,BİR KEZ
KIRILDIMI HEP ÇİZİK GÖSTERİR.🥀O gece onun ile buluşmasından sonra mutluluklar ile uyuya kalmıştı. Sabah daye'si kapıyı açması ile uyanmıştı.
""Keçem hadi kahvaltı hazır."" Diyerek ciddi bir tonla Eflin'i çağırmıştı.
""Zatten bı kaç gündür hep geç uyanıyorsun.""diyerek laf ederek çıktı odadan Eflin hâlâ gözleri'ni açamamışken yataktan kalkıp elini yüzünü yıkadı.
Üzerine geçirdiği takımları düzenledi siyah uzun saçlarını beline doğru savurdu. Odasından çıkarak temiz havayı içine soludu. Konak her zaman olduğu gibi sakin ve huzurlu'ydu.
""Baw.""diyerek koşarak sarılmıştı Ferzan Ağa'ya Ferzan ağa yüzünde ki tebessüm ile Eflin'e baktı.
""Keçem bu ne güzellik.""diyerek saçlarını okşamıştı. Yukarıdan gelen ses baba ve kızın konuşmasını kesmişti.
""Tabi biz kimiz ki.""söylendi Agir, aşağı'ya iniyordu iki erkek kardeş Azad, Ferzan Ağa'ya küsmüş bir şekilde karşında dargın bir tavır ile durdu.
""Kıskançlar baw ne olucak.""diyerek gülmüştü Ferzan Ağa'ya sarılarak Eflin.
""Sus sen geveze.""diyerek Eflin'in saçını çekmişti.
""Ahh.""diyerek saçını tutmuştu. Sinirli bir yüz ile ağbeysi Agir'in koluna vurmuştu.
""Hepiniz can'ımdan kan'ımdansınız. Gelin buraya.""diyerek kollarını açmıştı. Hepsi Ferzan Ağa'ya sarılmıştı.
""Hadi hele kahvaltı'ya.""diyerek elleri ile gözlerinde ki yaşları silmişti Zozan Xânım.
""Sulu göz'üm.""diyerek kahvaltı'ya oturmuştu Ferzan ağa. Oturdugu gibi hepsi de kahvaltı'ya geçmişti. Kahvaltı yapıyorlar arada da birşeyler konuşarak gülüyorlardı. Şen şakrak kahvaltı yapılmış, herkes teker teker kalkmıştı.
Zozan Xânım kocası Ferzan'ın ceketi'ni düzlüyordu. Ferzan Ağa karısı Zozan Xânım'ın anlından öperek çıkmıştı. Konaktan çıkmıştı baba, oğullar korumalardan biri kapıyı açtı.
Ferzan ağa araba'ya binmişti, Azad, Agir ardından onlarda arabaya binmişti.
""Baw ben şirket dosyası'nın birini iptal ettim.""demişti yüzünde ki ciddi bir tonla.
""Ne olmuştur ki oğul."" Diyerek kaşlarını çatmıştı.
""Dosya yanlış geldi. Bugün dosya iptal edilecek imzalar da."" Demiş, trafik olduğu için araba durmuştu.
""Sen nasıl bilirsen öyledir oğul. İyi yaptın."" Demişti elinde ki tesbihin tanelerini teker teker çekerek.
Trafik çok olduğu için daha çok bekliyorlardı. Yeşil ışık yanmış, şirkete varmışlardı.
""Hoş geldiniz. Ferzan Ağa'm.""diyerek yanına gelmişlerdi.
""Sağolun.""diyerek olumlu anlamda sallamış, odaya çıkmışlardı.
""Afferin oğul.""diyerek susmuştu. Şirketin her bir duvarında emeği vardı.
""Şirketi nede güzel çevirmişsin böyle, saygı duruş.""diyerek susutu ve oğluna gururlu bir şekilde baktı.
""Ne demek baba emeğin olan bu şirket hep böyle olucak.""diyerek başını kaldırmıştı. Babası Ferzan Ağa'ya hep böyle gurur duydurmak İstemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Sevgi (Töre)
ChickLit🌼 Bazen yanlış insanlar doğruları görmeni sağlar... Kırmızı elbisesini küçük elleri ile düzenledi sevdiği adamın en sevdiği elbiseydi. Kırşsın İstemiyordu siyah saçlarını aynaya bakarak düzenledi. Pencerenin karşısına geçti Baweri bekliyordu elinde...