~B-13~Bâlâyı

4K 170 20
                                    

29/03/2024
SANA KALBİMDE EN GÜZEL YERİ AYIRDIM

GECE GÜZELİ 🦋

İNTİKAM;

Bizi bir araya getren şey bu değil miydi?Beni buraya sürükleyen seni de bu yalan şeyin ortasına atan şeyde bu değil miydi?şimdi binlerce kez özür dilerim ama dilememin bile faydası var.

Çok Sevgi bile bazen insanı yanlış yola çıkararek yanlış yola düşürebilir, bende yanlış bir sevdaya gönlümü verdim.

Huzur veren adam...

Şuan bana verdiğin huzur en güzel duygu:
Herkes bana huzur verse ne, senin huzurun olmadıktan sonra...

Şimdi biz bu oyuna başlıyoruz.
Ve bu oyun bize neler getirecek...

🦋
D

üğüne bir çok konuk gelmişti.

Mardin'den Miran Kandemir ve eşi Mina Kandemir katılmıştı.

Ağrı'dan Dicleli aşireti gelmişti hepsi eşi ile burdaydı.

Erzurum'dan Ardındağ aşireti ve eşleri.

Amed'den Ezman Baran Aslanzade yanında da eşi Asmin Aslanzade gelmişti.
Birçok aşiret ağları bir çok herkesin saygı duyduğu insanlar bu düğündeydi..

“Başlıyoruz..Berzan Arslanbey.”

“Başlıyoruz,gece güzeli..”

İkimizde birbirimizin yüzüne bakıp gülümsedik koluna girdim kolum da ki elimi tuttu ve bana bir kez daha bakıp odadan dışarıya yürüdük koca salona giriş yapıyorduk, binlerec alkış sesi geliyordu alkış sesleri daha çok duyuldu çünkü girdik,
Herkes birbirine bakıp gülerek bize dönüyor kulaklarına eğilip birşeyler söylüyorlardı. ikimizde koca salonda alkışlar eşliğin de geçip oturmuştuk bizim masamıza herkesin gözü üzerimizdeydi..

“Gece güzeli herkes güzelliğine hayran kalıyor.”diyerek bana bakıp gülümsedi.“Sizde çok yakışıklısıniz ağam.”dedim sırıttı.

Birbirimize aralı bakislar atıyorduk bir sürü kişi gelip tebrik ediyordu, ağalar bir sürü yerden gelip tebrik edip gidiyorlardı. Yanımıza bir adam geldi yanında da bir kadin vardı.

“Hayırlı olsun devrem.”dedi Berzan hemen ayağı'ya kalkıp elini sıkıp sonra sarılmıştı.“Oo..Miran ağa siz buralar.”dedi adamın ismi Miran'dı daha sonra kadın beni tebrik etmişti baya güzel ve tesettürlü bir kadındı yüzünde hiç eksilmeyen bir gülümsemesi vardı, ve bir o kadar da onu güzel gösteriyordu..

“Mina ben.. hayırlı olsun bu arada..”dedi kadın elini sıkıp gülümsedim yanıma geldi hemen.“Çok güzelsin maşallah, hem senin ile evlenmekte de haklı.”demiş kulağıma söylemişti.“Sende çok güzelsin,”dedim ona bakınca gözlerim ışıl ışıl oldu.

“Evelnmişsin sende devrem.”dedi Berzan,“Hemde dünyanın en güzel kadını ile,”dedi Mina başını yere doğru eğip güldü o kadar güzel bir çiftlerdi ki onların bu güzel sevgilerine sadece tebbesüm ederek baktım.

“Mina, bizde mi?bir daha evlensek,”dedi Berzan ona gülerek baktığın da Mina koluna vurmuştu. Bende Berzan'a bakıp güldüğüm de oda bana çoktan bakıyordu.

Zamansız Sevgi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin