~B-7~Ânlâşmâ

6.6K 264 44
                                    


   02/02/2024

BİR ÇİFT GÖZE AŞIK OLURSUN SONRA
BÜTÜN GÖZLERE KÖR.🌹

Evet duyduklarım bir rüya değildi sevdiğim kadın bana evlenme teklifi ediyordu. Sadece yüzümde şok olmuş bir yüz ifadesi vardı. Yeşil gözlerine dahi bakmıyordum, her gece doyasıya bakmak istediğim o gözlere bakamıyordum. Sevdiğim kadın geçip oturdu. Ayağı'ya kalkarak iki üç adım ile karşında ki koltuğa oturdum. Ellerimi birleştirip başımı yerden kaldırarak ona doğru baktım.

"Duyduklarım yanlış değil dimi."demiştim ama hâlâ inanamıyordum hâlâ sevdiğim kadın'ın gelip bana evlenelim demesine inanamıyordum.

"Tüm duydukların doğru."demişti bıyık altından bir gülümseme oluşmuştu. Sevdiğim kadın evlenem teklifi ediyordu çünkü, biraz komik ve biraz mutluluk veriyordu bana.
"Neden ben peki."demiştim bilmiyordum içimde bu şeye karşı bir sürü soru vardı. Evet mutluydum ama içimde ki binlerce soruyu sorucaktım.

"Neden mi sen." Demişti ama ne diyicekti ki senin ile intikam için evleniyorum, amca oğlundan intikam için seninle evleniyorum mu diyecekti Eflin ." Annen sana bir kız arıyor benide evlendirmek istiyorlar anlaşmalı evlenip ikimizde kurtulalım." Demişti boğazında ki yutkunma, derin bir nefes alarak cevap vermişti.
Sadece bir cümle onu etkilemişti. Sadece bir cümle onun tüm duygularını almıştı.
"Anlaşmalı."diyerek başını salladı gözlerini kapattı ve deri bir nesfes aldı. Aralarında gerçek bir aşk olmuyucak mıydı. O kadar hevesetmişti ama heveslenmesi sadece bir, iki dakika sürmüştü.
Kabul edecekti sevdiği kadını ama aralarında sadece bir anlaşma olucaktı.

"Kabul ediyorum Eflin."dedi Eflin ise derin bir nefes verip gülümsedi. Berzan gülümseyen sevdiğine baktı. Gülümsemesine tüm dünya'yı yakardı. İlk görüşte aşka asla inanmazdı ama o ilk görüşte aşık olmuştu.

Dakikalar sonra kalkmıştı Berzan ise sevdiği kadına kapıyı açmıştı Eflin Berzan'a elini uzatmıştı. Berzan uzatılan ele bakınca hemen tutup sıktı.
"Şey elimi alabilir miyim?" Diyerek Berzan'a bakarak gülümsedi Berzan tuttuğu eli hemen bıraktı.
"Kusura bakma."diyerek elini cebine soktu. Eflin odadan çıkmıştı. Hemen kapıyı kapatarak kapıya yaslandı. Sevinmiş bir şekilde" kavuşuyorum."demişti odada dönüp duruyordu. Sevinçten bir o tarafa gidip geliyordu elinin biri saklarını kaşıyordu diğeri ise cebinde idi.

Kapı çalındığı yeni fark ederek."gel" demişti kapıyı Newroz açarak içeriye girmişti. Karşında gülümseyen teyze oğluna baktı. Kaşlarını çatmıştı ilk defa Berzan'ı bu kadar gülümseyerek görüyordu.
"Kardeşim iyi misin birşey falan mı içtin."demişti Berzan hâlâ gülümsüyordu. Newroz ise hâlâ teyze oğluna bakıyordu.

"Oğlum ne salak salak gülüyorsun." Diyerek geçip oturdu koltuğa Berzan ise hemen karşısında ki koltuğa oturdu.
"Teyze oğlu anlatsam inanamayacksın."demişti Newroz meraklanmıştı az daha söylemese orta yerinden çatlayacaktı.

"Lan oğlum ne oldu ne söylesene."demişti ellerini açarak Berzan dalga geçer gibi hâlâ gülümsüyordu. Boğazını temizledi Berzan derin bir nefes aldı.
"Evleniyorum."dedi Newroz gözlerini şok bir şekilde açtı. Hâlâ söylenen sözü sindiremeden ayağı'ya kalktı. Biraz o tarafa gitmişti tekrar geri adım atarak Berzan'a doğru döndü.
"Ne evlenmesi aga ne oldu lan iki dakika yalnız bıraktım sadece." Dedi Newroz ellerini açıp Berzan'a bakarak.

"Bende bilmiyorum teyze oğlu bir anlık oldu."dedi Newroz her duyduğu söze şaşırıyordu. Duyduklarına da inanamıyordu hâlâ şaka gibi geliyordu ona rüyada mi diye kontrol etmek için bile kendini çimdiklemişti ama rüya olmadığını fark etmişti.
"Oğlum sen Eflin'i sevmiyor musun, ne ara başkası ile evleniyorsun." Dediği an Berzan gülümsemesi kaybolmuştu. Teyze oğluna doğru baktı Newroz ise tekrar geçip yerine oturdu.

Zamansız Sevgi (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin