Öylece bakakalmıştım. Ne diyeceğimi bilemediğimden kafamı cama çevirdim. Neden böyle davranıyordu? Dediklerinin altında bir amaç arıyordum, bir neden. Ama bulamıyordum. Bipolar olma ihtimali var mıydı?
X
Yarım saattir yoldaydık. İkimizden de çıt çıkmamıştı. Yalova küçük şehirdi, ezbere biliyordum. Esenköy yolundaydık.
Arabayı denize bakacak şekilde park etti. Arka koltuklardan daha yeni fark ettiğim poşeti çıkardı. İçinde 2 bira, patlamış mısır cipsi ve soğuk çay vardı.
Soğuk çaya elinin tersiyle dokundu. Bana doğru uzatarak "Sıcaklamamış, buyur."
"Bana mı?"
"Biralar sana olamayacağına göre."
Göz devirdim ve soğuk çayı elinden aldım. "Neden burası?" dedim merakıma yenk düşüp. Bizim evin yakınlarında böyle oturup manzara seyredebileceği bir sürü dağ vardı. Ama o taa Esenköy'de ki dağı mı seçmişti?
"Yalova'ya İstanbul'dan ilk geldiğimde keşfetmiştim. Sabah saatlerinde daha güzel oluyor tabii. Güneş doğarken." Birasını açıp bir yudum aldı. "Sen biliyor muydun burayı?"
"Hayır." dedim patlamış mısırdan yerken. "Esenköy'ün denizi var, bu yolun üstünde. Oraya giderken geçiyorduk o kadar."
"Anladım." demekle yetinmişti. Tekrar belirli bir sessizlik çökmüştü.
Belli bir süre sonra ikinci birasını da açmıştı. Yarısına geldiğinde ben iyice sıkılmaya başlamıştım. Hem benimle konuşmuyordu hemde daha çok geriyordu. Tam artık konuşması gerektiğini söylemek için ağzımı açmıştım ki onun konuşmasıyla geri kapattım.
"Sizin okula öğretmen olarak geleceğim."
"NE?" dedim şaşkınlığımı gizlemeyerek.
"Neden?"
"Edebiyat hocası olarak işte. 11'lere gireceğim. Bir sonra ki hafta başlıyacağım." dedi, bana hiç bakmamıştı bile. "Neden ama? Hani sen pavyo- yani kafe işletiyordun."
Birasından tekrar bir yudum aldı. "Edebiyat hocasını sevmediğini söyledin."
"Yani?" dedim. Artık tüm vücudumla ona dönüktüm.
Bana baktı. "Sen beğenmedin, bende değiştirdim. Herhalde beni beğenirsin." dedi ve gülümsedi. Ne yapıyorsun be adam? O gülüş ne? 17 yaşında ki bir kızın kalbiyle oyun oynamaya utanmıyor musun?
X
Bölüm yazamiyroum abi aglicam
Kisa olsun oz olsun ne diyeyim bolunlerin bu gidisle 60a yolu var
Neyse bu kitap diger kitaplarım givi(hepsi arsivde:D) yarida kalmayacak soz olsun. Bitirecegim bu kitabi ahanda suraya yazdım
Olm sizde biraz taktik verin nasil olsun kitapWĞPFWĞLFĞWŞFĞWŞF
Saka saka vermeyin sakin aklimda var bir seyler de yaziya nasil aktarcam:(
Neyse amaaaann koy gote hallolur bir sekil
Savasin hoca olmasi hakkinda ne dusunuyorsunuz? Ehehheeh
Ben kacayim, bolum sonu muhabbetini cok uzatiyorum hep:((
Dikkat edin kendinizee havalar soguk bu ara. Kodugumun alev ates yanan Yalovasinda bile firtinalar esiyorsa diger illeri dusunemiyorum.
Optum sizleri❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia'
Teen FictionBu kitap Isabel LaRosa-Older şarkısından esinlenerek yazılmıştır. texting/düzyazı başlangıç:24/10/23 1#older(02.12.23) 1#isabel(03.12.23) 1#çocukluk(12.12.23)