Chapter 14

134 8 0
                                    

Aslı

Savaş'ın yazdığı şeyle şoka uğramış gibiydim. Randevu mu?

Savaş Abi:
Randevu gibi bir şey.

Hmm

Arkadaşın mı yok?

Savaş Abi:
Arkadaşlarla randevuya çıkmak gibi bir alışkanlığım yok.

ne

Ha

Anladım.

Ama pizza sevip sevmediğimi sormadınız beyefendi ahah.

Savaş Abi:
Sevdiğini biliyorum Aslı.

İnstagram hesabından anlayabiliyorum.

Şey

Beni mi stalkladın? 👉🏿👈🏿

Savaş Abi:
Denilebilir.

Yarın gelecek misin?

Kusura bakma.

Ama yarın olmaz.

Haftaya olsa olur mu?

Savaş Abi:
Peki.

Haftaya söz de.

Ahahh

Sözz

Savaş Abi:
Tamamdır.

Seni tutmayayım.

Beni tutmuyorsun?

Savaş Abi:
Uyuman gerek yavrum.

Hayırr.

Konuşmak istiyorum.

Savaş Abi:
Bütün gün yan yanaydık zaten.

Ben de konuşmak istiyorum ama yarın okulun var.

Anladım.

O zaman yarın tekrar yaz.

Savaş Abi:
Ahah

Peki güzelim yazarım tekrar.

İyi geceler.

İyi gecelerr.

X

Sabah kalkar kalkmaz telefonu elime alarak bildirimlere baktım. Ve hayır, bildirim yoktu. Uyanmamıştır diyerek kalktım.

Bugün babamın ölümünün üstünden geçen 3. aydı. Ziyarete gidecektim. Böyle olurdu zaten genelde. Her ay dönümü sabahın erken saatinde mezarlığa gider ve akşama kadar yanında kalırdım. İyi geliyordu.

Babamın ölümünü atlatamamış değildim. Sadece,

Bilmiyorum. Gitmek istiyordum ve gidiyordum. Bunun bir nedeni mi olması gerekirdi?

X

Babamın yanındaydım. Gözlerim her zamanki gibi ıslaktı. Ben ona dertlerimi anlatıyordum, o ise beni dinliyordu.

"Baba," dedim ve durdum. Babamla böyle konuları hiç konuşmamıştım daha önce. Nasıl soracaktım ki şimdi?

"insan şeyi nasıl anlar?" dedim tekrar durdum. Sanki babam karşımdaymış gibi utanıyordum. Önüme gelen saçımın bir tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Şey, insan şey yaptığını, yani sevdiğini nereden anlarız?" dedim ve derin bir nefes verdim.

"Beni seviyor mu sence baba?" dedim gözümde kurumuş yaşla. Kızın gelin olacak galiba baba, eheh.

Aklımdaki düşünceyle gülümsedim. "Baba galiba o da beni-"
Çalan telefon müziğiyle cümlem yarıda kalmıştı. Annem arıyordu.

"Efendim anne."

"Aslı kızım ne zaman geleceksin?"

"Bugün geç gelirim gibi anne. Konuşulacak çok şey var." dedim babamın mezar taşına bakarken.

"Peki yavrum. Dikkat et bak. Haberdar et beni."

Annemle konuşmam bittikten sonra bildirimlere baktım. Mesaj yoktu. Yine mesaj atmamıştı. Ama söz verdi. Tutardı sözünü, değil mi? Saate baktım.

17.12

X

bir hafta beklettikten sonra bomboş bir bolumle karsinizdayim
sğeşfçwğcçeğcşwğdşwğ

Saka bi yana 0 enerjim var. İstek 0. Aslında yazmsk istiyorum ama bir yandan devam eden bir hayatım oldugu icin aklımı toplayamıyprum

lutfen mazur gorun

Bok yoluna giden hiksyeye ragmen yine de okuyan herkese tesekkur ederim.❤️

Baybayyy

Querencia'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin