1☕

216 16 90
                                    

Selamünaleykümm

İlk kurgumla sizlerleyim.🤗

Başlama tarihimiz 15.11.23, sizinki?

Buyrun ilk bölümümüze💫
_____________________________________________

"Biiir, ikiii, üç"

Aynı anda hızlı hızlı koşmaya başladık.Bir yandan da gülüyorduk.Yaşımızın bunu yapmak için biraz büyük olduğunun farkındayız ama yine de yapmaktan çekinmiyoruz.Bu bizim için artık vazgeçilmez bir aktivite. Hangimiz önce banka varırsa diğeri markete gider, yiyecek içecek alır, getirir,banka oturur,yeriz birlikte.

Gülüşümüz devam ederken banka ilk ben vardım ve attım kendimi bir tarafına. Nefes nefese banka gelen arkadaşıma döndüm sonra.Sırıttım suratına bakıp.

"Gel gel, biraz dinlen sonra kalkar gidersin,çok yoruldun."

Gözlerini devirip konuşmaya başladı.

"Gül tabi gül..Ne de olsa uzun zamandır kazanmamıştın yarışı." O da sırıtmaya başlayınca atıldım hemen.

"Hatırlatmasan olmuyor demi, iki dakika sevinemiyorum da." Deyip sırtımı döndüm.

Yanıma yaklaşıp arkadan belime sarıldı ve konuşmaya başladı.

"Oy benim Hilal'im trip mi atıyor bana? Kıyamam ki ona ben. Şimdi gidip sevdiği çikolatadan bir sürü alayım da barışsın benimle hm? "

"Düşünmem lazım,bilemiyorum"

Yumuşadığımı görünce yanağıma öpücük kondurup geri çekildi.

"Ben şimdi gidip geliyorum hemen,ben gelene kadar yüz ifadeni düzelt tamam mı aycık?"

"Berra! Böyle seslenmeye devam edersen daha da bozulacak yüz ifadem, bu sefer uzun zaman uğraşmak zorunda kalacaksın."

"Tabi tabi canım sen bana kıyamazsın ki."

Sırıtıp yanımdan ayrıldı.

Arkasından ben de gülüp önüme döndüm.Haklıydı, kıyamazdım ona. O da bana kıyamazdı.Biz birlikte büyüdük. İkimizin de kardeşi olmayınca birbirimize kardeş olduk.Hiç ayrılmadık bugüne kadar.

Aklıma çocukluğumuz gelirken telefonumdan bildirim sesi geldi. Acaba velilerden mi diye merak edip telefonumu elime aldım.

Bilinmeyen Numara:Acı kahvelerin yine mutlu mutlu bakıyor etrafına.

Bilinmeyen Numara:Zaten sen hep mutlu olacak bir şeyler bulursun kendine.

Bilinmeyen Numara:Bir gün bana da bakar mısın acaba böyle mutlu mutlu?

Bilinmeyen Numara: Belki de aşık?

Son mesajdan sonra kafamı kaldırıp etrafıma bakmaya başladım.Sakindi, çok kimse yoktu banklarda ,olanlar da genelde anne-çocuk ya da yaşlı teyzelerdi. Telefonuma döndüm.

Siz:Kimsiniz?

Siz: Yanlış numaraya mesaj attınız sanırım.

Bilinmeyen Numara: Bir çift acı kahveye sevdalı biriyim sadece.

Bilinmeyen Numara: Bir yanlışlık yok, doğru kişiye mesaj attığıma eminim Vera.

Yazdığı ismi görünce şaşırdım. Bana bu şekilde sadece annem seslenir. Bu ismimi bildiğine göre yakınımdan biri.

Siz: Berra sen misin?

Siz:Markete diye gidip benimle hala dalga mı geçiyorsun yoksa?

Siz:Yanıma gel de sorucam ben sana bunun hesabını.

Bilinmeyen Numara: Berra değilim.

Bilinmeyen Numara: Ve evet nadir de olsa kullandığın diğer ismini biliyorum,hiç aklımdan çıkmıyor ki.

Bilinmeyen Numara:Nerden bildiğimi şuan söyleyemem sana.

Siz: Bu yazdıklarınıza inanmamı beklemiyorsunuz demi ?

Yazıyor..

Berra'nın banka doğru geldiğini görünce ona baktım. Elinde telefonu yoktu. O zaman gerçekten Berra değil.

İyi ama kim olabilir ki?

Telefonun ekranını kapatıp yanıma koydum. O sıra Berra'da banka oturmuştu.Poşeti açıp içinden aldıklarını çıkarmaya başladı.Aklım az önceki mesajlardayken onu izlemeye başladım.

"Bak gerçekten de dediğim gibi en sevdiğin çikolatadan tam 6 tane aldım. Şimdi bitiremesen de evde devam edersin yemeye. Ee affettin mi beni ? Deyip tatlı tatlı bakmaya başladı bana.

"Hı hı affettim."

"Hilal, sen iyi misin? Ne oldu biri gelip bir şey mi dedi ?Neden böylesin?"

"İyiyim iyiyim merak etme. Az önce tanımadığım biri mesaj attı bana."

"Kim olduğunu söylemedi mi ?"

"Hayır, sadece beni sevdiğiyle ilgili bir kaç mesaj atmış. Ve diğer ismimi biliyor.."

"Nerden bilebilir ki o ismi? Sadece annen sana öyle sesleniyor, o da yalnızken."

"Bilmiyorum, sadece o ismimi bilince aklıma takıldı işte. Her neyse ya boşver, acıktık hadi aldıklarını yiyelim."

"Sen öyle diyorsan tamam, ama bir şey olursa anlatıyorsun hemen bana tamam mı ?"

"Tamaam,zaten senden başka kime anlatabilirim ki canım dostum." Deyip ona doğru uzandım ve yanağına uzun bir öpücük kondurdum.

"Tamam tamam hadi yiyelim şunları."

Poşette kalanları çıkarmaya devam ederken aklıma en son yazıyor olduğu geldi. Telefonumu elime alıp bildirim çubuğundan mesaj var mı diye kontrol ettim. 5 tane mesaj atmış.Sohbete girmeden okudum mesajları.

Bilinmeyen Numara:Şuan inanmanı beklemiyorum ama elbet bir gün inanacaksın bana güzelim.

Bilinmeyen Numara:O günün gelmesi için elimden geleni yapıcam.

Bilinmeyen Numara:Belki de direkt karşına çıkmalıydım ama cesaret edemedim.

Bilinmeyen Numara:Her neyse,arkadaşın geldi yanına, afiyet olsun acı kahvem

Bilinmeyen Numara:Bir gün birlikte de olucak inşaAllah :)

Kimsin sen?

_____________________________________________

Acaba kim ? 🤔

Nasıl buldunuz ilk bölümü?

Aklımda güzel şeyler var, inşaAllah güzel bir şekilde ilerleyebilirim :)

Allah'a emanet olun 🤗

ACI KAHVE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin