8☕

65 8 27
                                    

Selamünaleykümm

Yeni bölümümüz geldii✨

Buyrun bölümümüze 💫
_____________________________________________

Bilinmeyen Numara:İnsanlar çok acımasızlar acı kahvem

Bilinmeyen Numara:En ufak bir yanlışında seni zayıf yerinden vurmaktan hiç çekinmiyorlar.

Bilinmeyen Numara:Ne yaşadığını görmemiş,bilmemiş gibi..

Bilinmeyen Numara:Sanki kalbin yokmuş,ölmüş gibi davranıyorlar.

Bilinmeyen Numara:Bilmiyorum ben mi yanlış yapıyorum alttan alarak yoksa onlar daha fazlasını mı hakediyor?

Bilinmeyen Numara:Bunun kararını kim veriyor?

Bilinmeyen Numara:Ben artık çok yoruldum.

Bilinmeyen Numara:Yine kendimi burada buldum işte,sana geldim.

Bilinmeyen Numara:Bu hayatta beni yormayan tek şey seni sevmek çünkü.

Bilinmeyen Numara:O da sen olmadığın için zor ama yormuyor beni.Çünkü sen kalbimdesin, bu yetiyor bana.

Bilinmeyen Numara:Tüm bu yorgunluğumu geçiren de sevgim üstelik.

Bilinmeyen Numara:O da olmasaydı ne olurdu bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara:O yüzden lütfen artık inan seni sevdiğime.

Bilinmeyen Numara:İnan ki onun ağırlığı kalksın kalbimden.

Bilinmeyen Numara:Beni görmese de sevgime inanıyor diyeyim,bana inanıyor.

Bilinmeyen Numara:Daha çok ayakta durabileyim.

Bilinmeyen Numara:Biliyorum inanman için zaman gerekiyor,bekliyorum ben de o yüzden.

Bilinmeyen Numara: Ama lütfen bir gün inanacağına söz ver bana.

Bilinmeyen Numara:Lütfen..Tutunacak bir dalım olsun hayatımda.

Bilinmeyen Numara: Hayatımdaki bu acımasız insanlar yerine sen ol yanımda.

Bilinmeyen Numara: Ben.. şuan pek iyi değilim.

Bilinmeyen Numara: Ne yazdığımı düşünmeden yazdım.

Bilinmeyen Numara: Sana hiç yazmamalıydım aslında.

Yazıyor..

Hala yazıyor olduğunu görünce bekledim. Benim mesajları gördüğümü farkedince çıktı sohbetten.

Mesajları okurken hem şaşırdım hem de üzüldüm.Yemek yemek için çıktığım arada gelen mesajlar iştahımı kapattı.Bir insan bir diğerini neden bile isteye kırar ki ? Gerçekten neden insanlar bu kadar acımasız?

Bilinmeyenin böyle bir zamanında bana yazması.. Ne düşüneceğimi,ne yazacağımı şaşırdım.Sevgisine inanıyor muydum ? Bir tarafım çok istekliydi buna. Bir tarafım da gerçekçi yaklaşıyordu.Mesajla sevdiğini söyleyen birine inanma diyordu.Bir süre ne yazacağımı düşündüm ve yazmaya başladım.Bu sefer hemen terslememeye karar verdim. Çünkü kötü bir durumdaydı yazdıklarına göre.

Siz: Tam olarak konuyu bilmiyorum ama insanların sizin kalbinizi kırmasına izin vermeyin.

Siz:Sizi kıracak kadar size yaklaşmalarına müsaade etmeyin.

Siz:Çünkü bir insanla ne kadar yakın olursanız o kadar çok kalbiniz kırılır.

Siz:O kadar çok kalbinizi kırmaya müsait durumlar yaşanır.

ACI KAHVE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin