Selamünaleykümm
Nasılsınız iyimisiniz?
Bölüm biraz gecikti farkındayım. Ama bu hafta çok yoğun geçti benim için, bir de üstüne hasta oldum derken yazamadım bir türlü. Okuyan birkaç kişi olsa da açıklama yapmam gerektiğini düşündüm. Neyse çok uzatmadan sizi bölüme alayım🤗
Keyifli okumalar 💫
_____________________________________________16 Yıl Önce
"Vera,Vera,Veraaa."
İkinci adını öğrendiğinden beri ona Vera diye seslenen hem sınıf arkadaşı, hem de aynı mahallede oturdukları çocuğa dönüp çatık kaşlarıyla konuştu Hilal Vera. Bakkala gitmek için annesinden izin almıştı. Doğukan da sanki bu anı bekliyormuş gibi peşine takılmış,onu sinirlendiriyordu.
"Yeter ama artık ya! Seslenme bana öyle Doğukan.Daha kaç defa söylicem?"
Doğukan omzunu silkti ve gülerek konuştu.
"Ben o ismini söylemeyi daha çok sevdim,hem o da senin ismin değil mi ? Hangi ismini söylemek istersem söylerim."
Sinirle ona bakmaya başladı Hilal Vera. O sadece annesinin ve Sefa'nın ona o adıyla seslenmesini seviyordu. Ama Doğukan ısrarla ona böyle sesleniyordu.
Hilal Vera artık 7 yaşına girmiş, 1.sınıfa başlamıştı. Okuma yazma konusunda sıkıntı çekmiyor,hemen öğreniyordu. Harfleri öğrendikçe kendisinin,ailesinin,arkadaşlarının isimlerini yazıyor, onlara gösteriyordu.
Artık üç tane arkadaşı vardı.Berra,Buğra ve Sefa. Üç arkadaşı da çok iyi anlaşmış,arkadaş olmuşlardı.Artık bütün oyunları birlikte oynuyorlardı. Buna da en çok Hilal Vera sevinmişti.Doğukan'la da arkadaş olmak istemişti ama Doğukan biraz değişik biriydi. Çok yaramazdı. Sınıfta sürekli derste konuşuyordu. Öğretmen uyarmasına rağmen de durmuyordu üstelik. Böyle olunca Hilal Vera da onunla arkadaş olmak istememişti.Ama Doğukan sürekli onunla uğraşıp duruyordu.
"Hayır,ben hangi ismimi istersem o ismimle seslenebilirsin bir kere." Dedi ve önüne dönüp yoluna devam etti.
Arkasından hala Doğukan'ın ismini söylediğini duydu ama dönmedi bu sefer. Doğukan'ın annesine söylemeye karar verdi. Belki annesini dinlerdi de Vera deyip durmazdı artık.
Bakkalın kapısını açtığında Yusuf amcanın ve Sefa'nın kasada ödev yaptıklarını gördü. Sefa'nın babası mahallelerindeki bakkalın sahibiydi. Annesi de bu yüzden rahatlıkla gönderebiliyordu onu bakkala.
"Kolay gelsin Yusuf Amcaaa."
"Oo hoşgeldin Hilal Hanım. Nasılsın bakalım ?"
Ona hitap etme şekliyle kıkırdadı Hilal Vera. Çok hoşuna gidiyordu Yusuf amcasının ona böyle seslenmesi.
"Hoşbuldumm.İyiyim Yusuf amca sen nasılsın? Dedi ve Sefa'ya döndü.
Sefa ona gülümseyerek bakıyordu. O da gülümsedi ona karşılık."Ben de iyiyim güzel kızım,ne istiyorsan al bakalım,boyun yetişmezse Sefa'yı çağır gelsin olur mu?"
Hilal Vera tam konuşacakken bakkala Doğukan girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAHVE | Yarı Texting
General FictionBilinmeyen Numara:Acı kahvelerin yine mutlu mutlu bakıyor etrafına. Bilinmeyen Numara:Zaten sen hep mutlu olacak bir şeyler bulursun kendine. Bilinmeyen Numara:Bir gün bana da bakar mısın acaba böyle mutlu mutlu? Bilinmeyen Numara: Belki de aşık? So...