Selamünaleykümm..
Nasılsınız görüşmeyeli?
Upuzuuun bir yeni bölüm geldi ✨
İnşaAllah bu bölümle birlikte bin okumaya ulaşırız..Bölüm şarkımız: Bengü Beker- Sana Yıldızları Ödediğimden
(Günlerdir taktım bu şarkıya bırakamıyorum🥲)Keyifli okumalar🤗
_____________________________________________Odamın kapısının vurulmasıyla okuduğum sayfayı ayracımla işaretleyip yatağımın yanındaki komidine koydum.
"Müsait misin kızım?"
"Gelebilirsin baba."
Babam kapıyı açıp yanıma doğru geldi ve yatağımın ucuna oturdu.
"Yanıma gelsene baba."
Dediğimle ayağa kalkıp yanıma geldi ve yerleşti.
"Sen de gel bakayım." Dedi kolunu ona sarılmam için açarak.
Gülerek kolunun altına girdim ve sarıldım beline.Babama döndüğümde yatağımdaki bebeğime baktığını gördüm.Sefa'nın hediyesi olan bebeğe..
"Hala ilk günkü gibi."
"Evet öyle."
"Bir hafta boyunca evde pişmiş kelle gibi dolanmıştın. Sanki sana hiç bebek almamışız gibi."
Alıngan bir sesle söylediği şeyle gülmeye başladım.
"Yaa ama baba.. Niye öyle diyorsun ben sizin aldıklarınıza da seviniyordum."
"Bir hafta değil ama."
"Tamam o zaman bana bebek al bu sefer bir ay boyunca sevinirim, hm nasıl?"
"Alırım tabi bebeğim, hangisinden istiyorsun? Söylemen yeterli biliyorsun."
Kaşlarımı hayretle kaldırıp şaşkınlıkla konuştum.
"Artık büyüdün ne bebek alması demeyecek misin?"
"Niye diyeyim ki kızım hala çocukluk oyuncağını saklıyorsa ona bebek almam da garip olmaz."
"Canım babam yaa seni çok seviyorum." Diyerek daha sıkı sarıldım babama.
Babam bu hayattaki en büyük şanslarımdan biriydi. Hiçbir zaman beni yargılamadı. Ne yaşarsam yaşayayım hep yanımdaydı.
"Prensesim.. iyi misin kızım?"
Başımı kaldırmadan düşündüm.İyi miydim?
"İyiyim baba."
"O çocuğu bir daha gördün mü?"
Çocuk mu ? Çocuk dediği kişi 26 yaşındaydı..
"Hıhı gördüm."
"Konuştun mu?"
"Neden soruyorsun ki baba?"
"Demek konuştun. Anlattı mı sana neden böyle bir şey yaptığını?"
"Hayır anlatmadı." Dedim kısık bir sesle.
Bedenini benden ayırıp karşı karşıya durmamızı sağladı.
"Kızım..Bak ben onunla görüşmenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Hele ki sana daha hiçbir şeyi anlatmamışken. Evet farkındayım bir sebebi var bunca yıl olmamasının.Er ya da geç öğrenicez. Ama ya senin hayatın,yaşadıkların güzel kızım? En iyi sen bilirsin yıllarının nasıl geçtiğini. Biz.. annen ve ben her zaman yanındaydık ölene kadar da yanında olucaz inşaAllah ama içinde neler yaşayıp hangi savaşları yaşadığını sen biliyorsun. Senden istediğim bunları göz ardı etmemen prensesim. Beni anlıyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAHVE | Yarı Texting
Ficção GeralBilinmeyen Numara:Acı kahvelerin yine mutlu mutlu bakıyor etrafına. Bilinmeyen Numara:Zaten sen hep mutlu olacak bir şeyler bulursun kendine. Bilinmeyen Numara:Bir gün bana da bakar mısın acaba böyle mutlu mutlu? Bilinmeyen Numara: Belki de aşık? So...