17☕

63 6 34
                                    

Selamünaleykümm

Nasılsınız görüşmeyeli? Bayağı bir ara verdik bu sefer ama üzgünüm gerçekten..😔

Hala burda mısınız?

Bu bölüm gizemliden olacak..

Keyifli okumalar
_____________________________________________

~Gizemli

"Seni tanımasam gerçekten aşık oldun diycem artık."

Bilgisayardaki gözümü yanımdaki Selim'e çevirdim.Kaşlarım anlamadığımı belli eder şekilde çatılmıştı bile.

"Ne diyorsun yine Selim?"

"Diyorum ki ekrandaki suçluya gülümseyerek dalıp gitmen normal mi sence?"

"Gülümseme mi ?"

"Abi sen iyi misin gerçekten? Bir haller var sende dünden beri."

Aklıma dün yaşadıklarım gelince içim ısındı yine.

"Heh işte bundan bahsediyorum. Az önce de böyle dalıp gittin ekrana. Hayır ekranda suçlu değil başka biri olsa yine anlarım da suçluya aşık olma ihti-"

Söyledikleriyle kendime gelip lafını kestim.

"Ne çok konuştun yine oğlum yaa.Hem aşık olmuş olsam suçluya mı aşık olurum."

"Kalp bu abi, seçemiyorsun ki."

Yüzünde oluşan hüzünle iç çektim.Arkadaşım da sevdalıydı. Ama olmayacak zaten deyip kestirip atıyordu her  konuşmamızda.

Elimi omzuna koyup destek olur gibi sıktım.

"Tamam be dostum hemen asma suratını."

"Alıştım zaten sıkıntı yok.Hem konuyu dağıtma,ne bu sendeki Leyla halleri iki gündür? Bir gelişme var da söylemiyorsan bozuşuruz haberin olsun."

Selim hayatımda neler olup bittiğini bilen tek dostumdu. Polis okulunda tanışmış,bir daha da bağımızı kopartmamıştık.O yüzden ona güvenim sonsuzdu.

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Hala seviyormuş beni."

"Vayy be yengeme bak sen.Onca yıla rağmen, olanlara rağmen unutmamış bir de hala seviyormuymuş.E tamam da sen nasıl öğrendin? Yoksa kim olduğunu mu söyledin yengeme?"

"Yenge?"

Kapıdan gelen sesle ikimiz oraya döndük. Seda soran gözlerle bize bakıyordu.

"N-ne yengesi Seda onu da nerden çıkardın ki?"

Seda kapıdan ayrılıp yanımıza gelirken Selim'in söylediğine karşılık 'beni kandıramazsın'  bakışı attı ona. Ben yine sessiz moduma geçmiştim. Uzun uzun konuştuğum bir Selim vardı polis merkezinde. Diğerleriyle sadece iş konuşur geçerdim.

"Senin ağzından çıktı Selim. Ben bir yerden çıkartmadım."

Verecek cevap bulamayan Selim bana döndü yardım ister gibi.

Seda'ya dönüp konuşmaya başladım.Bizi hiç duymamış gibi davranacaktım.

"Bir şey mi oldu Seda?Neden geldin?"

Cevap alamayacağını anlayınca bana bir bakış atıp elindeki dosyayı önümüze koydu.

"İki gün önceki kuyumcu soygunundaki failin sabıka kaydı. Önceden de hırsızlık suçuyla 2 yıl yatıp çıkmış.Hala arıyoruz."

ACI KAHVE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin