12☕

65 6 40
                                    

Selamünaleykümm

Nasılsınız görüşmeyeli?

Yeni bölümümüz sizlerle🤗

Keyifli okumalar 💫
_____________________________________________

Siz: Ne zaman peki ?

Siz:Yine bir ay sonra demiceksiniz demi?

Bilinmeyen Numara:Hayır, merak etme. Bu akşam saat 10 gibi müsait olur musun?

Bu kadar çabuk mu?

Birden heyecanlanmaya başladım.Bu kadar erken olmasını beklemiyordum.Aslında gerçekten karşıma çıkacağına ihtimal vermediğimdendi belki de bu heyecan ve şaşkınlığım.

Saat 10 gibi diyordu. O zamana kadar yemekten dönmüş olurdum.

Siz:Nerede olacağınıza bağlı.

Bilinmeyen Numara: Sizin sokağın sonundaki parka gelebilir misin?

Siz: Olur,anlaştık.

Bilinmeyen Numara: Güzel :)

Bilinmeyen Numara:Görüşürüz güzelim.

Siz: Görüşelim bakalım gizemli.

Ona hitap şeklime kendi kendime güldüm.Bence gayet yaratıcı bir hitap şekliydi. Onu bu şekilde kaydetmeye karar verip hemen kaydettim. O da bu arada yeni mesaj göndermişti.

Gizemli: Gizemli? Beğendim bunu.

Gizemli: Profilin artık gözüküyor,bu da demek oluyor ki beni kaydettin, bunu da beğendim :)

Gizemli:Yavaş yavaş ilerleme katediyoruz he ne dersin acı kahvem?

Ne yazacağımı bilemeyerek baktım telefona. Haklıydı sanırım. Ama bunu bilmesine gerek yoktu bence. Cevap vermediğimi görünce onun mesaj yazdığını gördüm.

Gizemli: :)

Bir şey yazmadan çıktım sohbetten. Saate bakınca artık hazırlanmam gerektiğini farkettim ve yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım.

***

Geldiğimiz mekan bayağı sevilen bir mekandı.Biz de çok severdik. Buranın İskender'i harika oluyordu. Kalabalık olması da bu yüzden bizi rahatsız etmiyordu. Sonuçta iskender önemliydi.

Boş bir masa bulup hemen yerleştik. Buğra ne yiyeceğimizi bildiği için hemen sipariş vermişti.

"Nasıl acıkmışım var ya, iskenderi düşündükçe daha çok acıkıyorum." Dedim gülerek.

"Al benden de o kadar. Bankta yediklerimize rağmen ben de acıktım." Dedi Berra.

Buğra'ya döndüğümde bize gülerek baktığını gördüm. Biz Berra'yla yan yana oturmuştuk o ise karşı tarafımıza geçmişti.

"Bu kadar yedikleriniz tam olarak nereye gidiyor anlamıyorum. Neden kilo almıyorsunuz? Ben iki öğünün dışına çıktığım an kilo alıyorum."

"Meslek sırrı dostum, söyleyemeyiz sana."

Dediğime üçümüz gülerken yemeğimiz gelene kadar sohbet etmiştik. Yemekler geldiğinde sohbete ara verip hepimiz yemeğimize odaklanmıştık. Sohbet biraz bekleyebilirdi ama iskender asla.

Berra'nın dediklerinden sonra Buğra'ya dikkat ettiğimde arada bir dalıp gittiğini farketmiştim.Tıpkı şimdi olduğu gibi. Daldığı yere bakmak için arkamı döndüğümde arkası dönük masada oturan bir adama baktığını ve daldığını görmüştüm. Kaşlarım çatılırken Buğra'ya döndüm. Beni farkedince hemen gözlerini daldığı yerden çekip bize döndürmüştü. Kaşlarım çatık hala ona bakmaya devam ederken ben hariç her yere baktığını farkettim ama bir anlam veremedim. Durumu sadece ben farketmiştim. Berra telefonundan gelen mesajlara bakıyordu. Biraz zaman geçince ben de önüme döndüm. Anlamamıştım.

ACI KAHVE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin