Selamünaleykümm
Yeni bölümümüz geldi!✨
Buyrun bölümümüze 💫
Keyifli okumalar🤗
_____________________________________________Alarmımım sesiyle gözlerimi açtım. Elimi uzatıp alarmımı kapatırken tekrar yastığıma sarıldım. Beş dakika sonraya tekrar bir alarmım var zaten. Her sabah yaptığım gibi birazdan uyanacağımı bile bile sıkı sıkı sarıldım yastığıma.
İkinci alarmımda çalınca mecbur doğruldum yatağımda. Yüzüme gelen saçlarımı çekip yataktan kalktım. Lavaboya gidip abdest aldım. Odama gelip namazımı kılınca iyice kendime geldim.
Berra'ya mesaj atmak için telefonumu elime aldım.
Siz: Güünaaaydınnn bebeğim💋❤
Siz: Ben bir 15 dakikaya hazır olurum.
Siz: Siz ne zamana çıkarsınız evden?
O mesajlarımı görene kadar ben de hazırlanmaya başladım.Üstüme en son feracemi giyip şalımı takmaya başladım.
Bilinmeyen 3 gündür mesaj atmıyordu. Belliydi zaten birinin dalga geçtiği. Sonuçta kim beni neden sevsin ki? Bir de direkt karşıma çıkmayıp böyle mesajla kim kime aşkını itiraf eder?
Etmiş olsa bile şuan bir aşka hazır değilim ki ben. Dostlarım ve ailem yetiyor bana.Son iğnemi de takıp çantamı elime aldım, gerekli eşyalarımı doldurdum. Berra'dan bir haber var mı diye telefonumu elime aldım. Hem Berra'dan hem de yine aynı numaradan mesaj gelmişti. Berra'nın mesajına tıkladım.
Berra'm🌸: Günaydınnn ay parçam 🤍
Berra'm🌸: Ben hazırım,Buğra'da hazırlanıyor, bir beş dakikaya hazır oluruz.
Berra'm🌸: Sen hazırlanınca çık istersen biz de aşağı ineriz sen gelince.
Siz: Tamamdır, çıkıyorum birazdan ben.
Mesajı atıp çıktım sohbetten.
Üç günden sonra ne mesaj atmış diye merak edip baktım mesajlara.
Bilinmeyen Numara:Günaydınn, acı kahvem :)
Bilinmeyen Numara:Benim günüm seni görünce ayacak.
Bilinmeyen Numara:Seni rahatsız etmemek için mesaj atmıcaktım ama en fazla bu kadar dayanabildim.
Bilinmeyen Numara:Binanızın giriş katına bir poşet bıraktım.
Bilinmeyen Numara:Belki farketmemişsindir ama her gün mahallenizdeki kediler için aldığın mamadan dün almayı unuttun.
Bilinmeyen Numara:Sanırım dalgın günündeydin.
Bilinmeyen Numara:Sen inince yine toplanırlar da senin elin boş kalırsa üzüleceğini düşündüm.
Bilinmeyen Numara:Sen kedilere karşı bile mahcup olabilecek güzel bir kalbe sahipsin çünkü.
Bilinmeyen Numara:O yüzden böyle bir şey yaptım.
Bilinmeyen Numara:Şimdilik gidiyorum, görüşürüz güzelim.
Bilinmeyen Numara:Günün senin kadar güzel geçsin :)
Mesajları okuyunca ne yazacağımı şaşırdım.Böyle bir şey yapan kişi dalga geçiyor olabilir mi ? Ya da çok mu tecrübeli bu konuda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAHVE | Yarı Texting
Ficción GeneralBilinmeyen Numara:Acı kahvelerin yine mutlu mutlu bakıyor etrafına. Bilinmeyen Numara:Zaten sen hep mutlu olacak bir şeyler bulursun kendine. Bilinmeyen Numara:Bir gün bana da bakar mısın acaba böyle mutlu mutlu? Bilinmeyen Numara: Belki de aşık? So...