Selamünaleykümm
Nasılsınız görüşmeyeli?
Uzun bir aradan sonra sizlerleyiz. Bu zamana kadar ki en uzun bölüm oldu. Umarım severek okursunuz.
Bölüm şarkımız: Gül Beyaz Gül
Keyifli okumalar🤗
_____________________________________________Siz: Doğukan
Siz: Sen misin?
Çevrimiçi
Yazıyor..
Çevrimiçi
Yazıyor..
Gizemli: Ne?
Gizemli: O da nerden çıktı?
Doğukan çocukken aynı mahallede oturduğumuz biriydi. O da bana sürekli Vera deyip duruyordu. Düşününce o olabileceğini düşündüm ben de.
Siz: Neden bu kadar şaşırdın?
Gizemli: Çünkü ilk defa ilk mesajı sen attın.
Gizemli: Tam buna sevinirken attığın mesajı görünce bütün sevincim söndü.
Siz: Yani Doğukan değil misin?
Gizemli: Değilim güzelim.
Gizemli: Kim olduğunu sorsam bana cevap verir misin?
Verir miydim? Benim için özel bir soru değil ki bu. Neden vermeyeyim.
Siz: Çocukluğumdan tanıdığım biri sadece.
Gizemli: Hala hatırlıyorsun ama :(
Mesajı görünce kaşlarım istemsiz çatıldı. Neden böyle bir tepki verdi ki şimdi? Kıskanıyor olamaz değil mi beni?
Siz: Evet, hatırlamam çok mu tuhaf ?
Gizemli: Değil tabiki ama genelde insanlar kendilerinde iz bırakan kişileri hatırlar.
Aslında haklıydı. Doğukan'la olan anılarımda yanımızda bir şekilde Sefa'da oluyordu. O zamanlar anlamıyordum tabii ama büyüdükçe ve o anılar aklıma geldikçe Sefa'nın beni kıskandığını anlamıştım. O yüzden o anılar benim için önemli ve değerliydi. Nasıl olmasın ki ? İçinde Sefa vardı..
Ama bunu şuan ona anlatamazdım.
Siz: Aslında haklısın.Ama onu hatırlamamın sebebi kendisi değil. Onun sebep olduğu durumlar.
Ne saçmalıyordum ben yaa.
Siz: Şuan anlatamam maalesef.
Siz: Sadece bir an o olabileceğini düşündüm o kadar.
Siz: Unutalım gitsin.
Gizemli: Peki acı kahvem,nasıl istersen.
Gizemli: Şuan çıkmam gerekiyor,kendine iyi bak güzelim.
Siz: Sen de.
***
Bankta tek başıma oturuyordum. Yılın bu zamanlarında Berra beni yalnız bırakırdı genelde. Aslında bunu ondan ben istiyordum. O yanımda kalıp destek olmak istiyordu ama ben yalnız kalmayı tercih ediyordum. Yeteri kadar benimle ilgilenip yanımda oluyordu zaten. Daha çok vaktini almama gerek yoktu.Hem bu aralar biraz rahatsız.İnşaAllah en kısa zamanda toparlanır canım dostum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI KAHVE | Yarı Texting
General FictionBilinmeyen Numara:Acı kahvelerin yine mutlu mutlu bakıyor etrafına. Bilinmeyen Numara:Zaten sen hep mutlu olacak bir şeyler bulursun kendine. Bilinmeyen Numara:Bir gün bana da bakar mısın acaba böyle mutlu mutlu? Bilinmeyen Numara: Belki de aşık? So...