16☕

68 6 31
                                    

Selamünaleykümm

İyi mi geceler arkadaşlar? Şwmdğeldğf

Yeni bölümümüz sizlerle✨

Bu bölüm düşüncelerinizi çok merak ediyorum.İnşaAllah düşüncelerinizi benimle paylaşır ve merakımı giderirsiniz:)

Keyifli okumalar⭐
_____________________________________________

Okul dönüşünde dostlarımın evine gelmiştim. Cuma günleri daha bir yorgun oluyoruz ikimizde.Berra'da beni ikna etmiş direkt buraya gelmiştim.Yarın sabah birlikte mezarlığa gidecektik.Her sene yaptığımız gibi bu sene de ziyaret edecektik Sefa ve ailesini. Onlar da eve gidip tek kalmayayım diye davet etmişlerdi. Aklımı dağıtmak için gelmiştim ben de.

Beni ikna etmek için de sana bir sürprizimiz var demişlerdi. Şimdi de yemek yemiş çay içmek için oturmuştuk karşılıklı koltuklarda.

"Ee sürprizim nerde?Geldiğimden beri gülüp duruyorsunuz.Meraklandım iyice."

"Söyleyelim mi artık çiçeğim?"

"Söyleyelim çikolatam."

Heyecanla yerlerinde kıpırdandılar.

"Hamileyim."

"Hamileyiz."

"Ne?!"

Bu tepki sadece bana ait değildi. Berra'yla ikimiz Buğra'ya dönmüş dediğini anlamaya çalışıyorduk.

Olayı anladığımda gülmeye başladım. Berra'da benim güldüğümü görünce olayı anlamış o da bana katılmıştı.Hala gülerken Buğra'ya bakıp konuşmaya çalıştı.

"Çikolatam yaa ne diyorsun sen?"

"Off ben ne dediğimi biliyor muyum yaa sevinçten.Siz de aman kaçırmayın fırsatı hemen dalga geçin."

"Ya tamam tamam gel buraya kıyamam ben sana yaa." Deyip Buğra'ya sarılmıştı Berra.

Gözlerim dolarken arkadaşlarım için mutlu olmuştum.Üniversiteden mezun olunca evlenmişlerdi.Sevgileri hep devam etmiş,hiç azalmamıştı.Onlar benim bu hayattaki şanslarımdı. Ve şimdi ailelerine biri daha katılıyordu.İçimden onlar için dua ettim.Mutlulukları hep devam etsin,hiç ayrılmasınlar diye.Birbirlerinden ayrılırken konuşmaya başladım.

"Yaa çok sevindim sizin adınıza. Ne zaman öğrendiniz peki?" Deyip ayağa kalktım ve Berra'yla sıkı sıkı sarıldım. Birbirimizden ayrılırken Berra konuştu.

"Geçende hani sen açmıştın ya okulu. O sabah midemin bulanmasıyla kalktım. Buğra da tuttu beni hastaneye götürdü. İyiki de götürmüş, yoksa daha geç farkedicektik onu." Deyip daha belirgin olmayan karnını okşamıştı.

"Yaa aramıza hoşgeldin miniğim." Berra'nın elinin üstüne elimi koydum.

"E sen şimdi teyze mi olacaksın hala mı?"

"Bilmem,ne fark eder ki ? Anne ve baba dışında her şeyi olabilirim onun. Ay hala inanamıyorum yaa. Acaba çikolata mı geliyor çiçek mi?"

Dediğimle ikisi de gülmüştü.

"Farketmiyor tabi ama Buğra gibi bir çikolata olsa fena olmaz." Kısık sesle söylemişti bunu Berra.

"Bence bir tane daha çiçeğim olacak,öyle hissediyorum."

"Ben ikisine de varım. Ne zaman belli olacak cinsiyeti?"

"Daha bir buçuk aylıkmış, var yani öğrenmemize." Dudağını büküp karnına bakmaya devam etti Berra.

ACI KAHVE | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin