7. Bölüm: BERCESTE

106 6 0
                                    

Eve döndüğümde Vedat amca çoktan gitmişti zaten gelmesi ayrı bir şeydi kalsa daha çok şaşırdım. Babam kendini iyi hissetmediğini söyleyip odasına çekilmişti, ağrılarını gizliyordu ama bu sefer benden saklanıyordu çünkü ne dolaplar döndüğünü soracaktım. Kapıyı çalıp içeri girdiğimde babam yatakta uzanmış annemde hemen yanı başında duruyordu.

"Evet, sevgili ailem burada neler oluyor anlatın bakalım"

"Ne diyorsun oğlum"

"Ne demek istediğimi çok iyi anlıyorsunuz anne, bu doktora karşı tavrınız da neyin nesi benim bilmediğim ne var" artık sinirlenmiştim benden bir şey saklanmasına deli oluyordum.

"Ne saklayacağız Mert sadece çok beğendik Ceylan'ı bize yıllar önce bir arkadaşımız anımsattı o kadar"

"Başka bir şey yok yani sadece arkadaşınıza benziyor hepsi mi öyle mi?"

"Evet, bu bizi neyin sorgusuna çekiyorsun" dedi babam sinirlenmişti.

"Öyle olsun baba ama ben bu işin peşini bırakmıcam" dedim onları arkamda bırakıp çıkıp gitmiştim.

Bu işte nasıl bir şey varsa ille ortaya çıkacaktı Ceylan istese de benden kurulamazdı tadını almıştım bir kere. Babalardan sonra şirkete gitmiş iki hafta sonra olacak ihale için çalışmıştım. Piyasada bizden iyi fiyat verecek kimse yoktu karşımızda kimsenin durmaya da mümkün değildi. Bu kadar servet ve mal mülkü devam ettirmek için bir an önce evlenip çocuk yapmam gerekiyordu. Aileme verdiğim söz içinde bir an önce evlenmem gerekiyordu. Aslında bunun için handan ile evlenmeyi düşünüyordum. Güzel, akıllı, soylu bir ailenin kızıydı mantık evliliği için iyi bir adaydı, ama son günlerde aklımda tek bir kadın vardı. Ceylan bercesteden çocuklarımın olma düşüncesi bile içimi ısıtmıştı kadın vücudu benim için yaratılmış gibiydi.

Onu daha fazla düşünmemek için kendimi iyice işlere kaptırmıştım saat geç olmuş baya yorulmuştum şirketten çıkıp arabaya geçtiğimde bizim çocuklar Ceyla'nın çantasını arabada unuttuğunu ona vermek için bana getirdiklerini söylemişti.

Elimde çantası kapısını çalıyordum bu sefer beni nasıl karşılayacağını gerçekten merak etmiştim. Ama o her zamanki gibi üstünde havluyla kapıda belirmişti bilerek mi yapıyordu her seferinde buna denk gelmek imkânsızdı.

"Evime kamera falan mı taktırdın, duş aldığımda kapımda beliriyorsun" dedi en seksi haliyle gerçi bu çok iyi bir fikirdi onu her an izlemek değişik olurdu.

O muhteşem vücudundan gözlerimi almıyordum. Ceylan konuşmayacağımı anlayınca uzanıp çantayı almak isterken elinin kızarmış olduğunu fark ettim.

Bu eliyle babamı ameliyat edecek olması beni sinirlendirmişti kendine çok dikkat etmeliydi. Bunu ona söylediğimde durumuydu hemen cevabını yapıştırmıştı.

"Önemli bir şey değil neşter tutmamı engellemez merak etme, başka bir şey yoksa benim duş yarım kaldı da" dedi sonra arkasına dönüp havluyu üstünden düşürüp giderken. Bu manzara düşündüğümden de iyiydi o biçimli kalçaları ağız sulandırıyordu istemsizce yutkunmuştum.

Ceylan'ın peşinden gittiğimde banyo buhar içinde kalmıştı sırtı kapıya dönüktü, yüzünü bana çevirdiğinde ıslanmaya aldırış etmeden suyun içine girmiştim benle oyun oynuyordu bende oyununa ayak uyduracaktım. O muhteşem memesini sıktığımda hemen inlemişti ne kadar gizlese de benden etkilendiğini biliyordum. Onu kucaklayıp salondaki kanepeye uzandırmıştım karşımda çırılçıplak olan halini aklıma kazıyordum erkekliğim pantolonuma baskı yapıyordu.

Ceylan çok cüretkar ve tecrübeli bir kadındı. Başka erkekler birlikte olduğunu biliyordum ama bunu onun ağzından duymak sinirimi bozmuştu. Kanepeye yanına oturduğumda ata biner gibi bacaklarını ikiye açmış üstüme çıkıştı. Sertelmiş erkekliğimin üstünde gidip gelirken bende kokusunu içime çekmiştim biraz daha devam ederse altındayken boşalacaktım ve bu benim için bile bir ilk olurdu. Ben kalçalarını avuçlayıp sıkarken anlını anlıma değdirmişti ilk defa ağzımdan bozuk bir inilti kopmuştu tam onu öpeceğim sırda üstümden kalmış yerdeki havluyu üstüne sarmıştı.

SOĞUK GECE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin