9. Bölüm.

6.2K 224 89
                                    

Uzunnnnnnnnn bir zamandan sonra yeniden selâm selâm selâm canımın içleri.

Düzenleme oldu, ara oldu, o bu şu oldu ve geri döndük. Tabi ameliyat vs filanda girdi araya.

Düzenlemeden sonra upuzunnnnn bir bölüm yayınladım. Hasret dindireceğimiz uzun bir bölüm.

Detaylı bir bölüm. Kitaptaki karekterleri tek tek ayrıntıyla tanıttım tanıyayın diye. En azından bir kısmını. O kadar kalabalık karekter ordusu var ki hangisini tanıtacağımı şaşırdım. Hepsini tanıtsam ohooo sıra gelmez.

Çok seviyorum bu kitabı ya. Aladağ familyasına, Efsun kuşum ile hoş geldiniz. Entrikaların eksik olmadığı aileye hoş geldiniz. Sevdaların eksik olmadığı aileye hoş geldiniz shdhd

Bomba gibi bir bölüm ile kitabı başlattım. Devam ediyoruz artık kaldığımız yerden. Çok özlemişim EfMir'imi😍


Yeminle dizi gibi kitap he. Dizi olmasını o kadar çok istiyorum ki 😍 sırların, entrikaların eksik olmadığı bu kitabı dizi yapmayı o kadar istiyorum ki inşallah bir gün nasip olur. Vallaha reyting rekorları kırar söylim o derece iddialıyım.💅

Neyssss. Sizi bölüm ile baş başa bırakayım.

O halde başlamadan önce sorayım. Özlediniz mi Çıkmazımsını?

Ya EfMir'i?

İsimleri de çok uyumlu yiaaaggg.😍 Canım EfMir'im. Ballarımm.

Düzen kurmayı istiyorum. Kitabı içime sinen hale çevirdim. Kaldığımız yerden devam edeceğiz. Kitabı her Perşembe hayal ettim hep. Çıkmazımsının günü her perşembe günü olarak düşünmüştüm hep.

O halde bölüm günümüz belli olsun. Her perşembe günü Çıkmazımsın günü olacak. Her perşembe 21 ila 22 civarında gelecek.

Lütfen bol yorum yapmayı unutmayın. Yorumlar motive ve heves kaynağım. Düşük olunca hevesim de, şevkimde azalıyor. Lütfen yorum yapın. Verdiğim emeğe saygı gösterin lütfen. Birkaç yorumu da çok görmeyin ben bu kadar emek verirken. Satır arası yorum yapın, kitabı eskisinden daha iyi yaptığım gibi sizlerde eskisinden daha fazla coşturun kitabı.

Sizleri seviyorum. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.❤️❤️❤️ Bismillahirrahmanirrahim deyip başlayalım o hâlde. Ya Allah, Bismillah.🤲

♣️

Aradan bir hafta geçmişti. Bu bir haftada Amir Aladağ bana asla huzur vermemişti. Sürekli beni telefondan aradığı yetmiyormuş gibi, görüntülü de konuşmak istiyordu. Ne yaparsam yapayım asla vazgeçmiyordu. Ne o belalı aşkından, ne inadından. Evlilik için İstanbul'dan kendi şehrine gitmişti ve orada başlatılan düğün hazırlıkları için ilgilenmeye başlamıştı.

Kendi kendine gelin güvey oluyor, evlenmek için can atıyordu. Bana aldığı elbiselerin, hediyelerin haddi hesabı yoktu. Fakat hiçbirinin yüzüne bakmıyor,ilgilenmiyordum.

Sesli bir nefes verdim yatağın üzerindeki elbise kutusuna ve takı kutularına bakarken. Bunca hediye benim zerre kadar umurunda olmuyordu ama kuzenlerim Duygu ve Selin, yengem Zehra Özdemir'in umurundaydı. Kutu kutu takı vardı. Bilezik, kolye, toka, makyaj malzemesi, daha sayamadığım kadar çok elbise vardı fakat hiçbiri ilgimi çekiyordu. Çünkü sevmiyordum onu.

ÇIKMAZIMSIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin