2018 - Seul |Güney Kore|
"Ne söyleyeceksin Lisa topladın bizi"
"Devlet sırrı açıklayacak sanki"
"Söylesene kızım"
Ona seslenen üç arkadaşını da duymazdan gelerek heyecanını bastırmaya çalıştı. Bunu söylemek zordu onun için. Ne tepki vereceklerini kestiremiyordu.
"Kızlar..."
"Evet..."
"Biz Taehyung'la çıkıyoruz."
Sessizlik...
Ortamda ki sessizlik her geçen dakika daha canını sıkmaya başladı kızın.
"Bizim Taehyung mu?" Dedi Jisoo.
"Hani şu Bts'ten olan" diye girdi Rose.
"Kaç tane Taehyung var kızlar o işte." Diye yanıtladı Jennie.
"Aslında anlaşılıyorduda bakışları, seni masadan kaldırıp götürmesi falan biz anlayamadık." Jisoo şaşkın görünmüyordu. Ancak bunu da beklemiyordu.
"Ne zaman oldu peki?" Jennie'nin sorduğu soruyla ona döndü Lisa.
"Henüz yeni. Ama zaten mesajlaşıyorduk. Kızlar nasıl anlatsam bilmiyorum ama sanki birbirimizi yıllardır tanıyormuş gibiyiz."
"Nasıl yani?"
"Yanındayken tuhaf hissediyorum. İçimde hep tuhaf bir his var işte. Sanki onu kaybetmek istemiyor gibiyim. Sanki benim için yaratılmış gibi. Sanki birbirimiz için yaratılmışız gibi..."
"Çok sevindim Lisa" Rose Lisa'nın boynuna atlayarak ona destek oldu. Durumdan en mutlu o görünüyordu.
...
Mma 2018
İkilinin sevgili olarak katılacakları ilk konserdi bu. Lisa korkuyordu çünkü sevgilisi Taehyung sürekli birşey belli ediyor ve bir açık veriyordu. Onu daha az sevdiğinden değildi bu korkusu sadece kaybetmekten korktuğu içindi.
İkisinin arasındaki sevgi göstergesi farklıydı.
Taehyung sevgilisinin elinden tutup tüm dünyaya göstermek istiyordu. "Görün, herkes görsün bu kadın benim demek istiyordu." Herkese karşı korumak istiyordu. O cesur bir adamdı.
Ancak Lisa farklıydı.
Görmesinler, duymasınlar, bilmesinler istiyordu. Herkesten uzakta, dünyadan uzakta mutlu olmak istiyordu....
Taehyung o gece de çok açık verdi. Lisa'ya baktığını gördüğü başka bir erkeğe tören boyunca bakmıştı.
Blackpink ödü almaya gittiğinde elleriyle sevgilisinin baş harfini yapmıştı.
O gece sevgilisinin ayağı burkulduğunda kalkıp ellerinden tutup yürütmek istedi. Hatta kucaklayıp götürmek istedi ama yapamadı...
Çünkü biliyordu.
Tüm dünya karşılarındaydı...
Lisa ise tam tersi Taehyung neredeyse kafasını öbür yöne çevirmişti.
Belki de daha çok belli etmişti...
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Encore | Taelice
Romance"Bir gün yeniden doğsam bile yine seni bulacağım sevgilim." "Dünyanın öbür ucunda olsan bile."