Gribin-Aşk Nerden Nereye
Duyduğum şey sinirimi bozarken merdivenlerden çıktığım gibi, masanın yanında olan ceketimi aldım.
"Hey hey! Nereye böyle?" Aysu kollarımdan tuttuğu gibi beni durdurduğunda, kendime gelmiştim.
"O pislik futbolcu bozuntusuna, dünyanın kaç bucak olduğunu göstermeye." Sertçe konuştuğumda, gideceğimi anlayıp daha sıkı tuttu kolumdan.
"İlk önce kendine gel ve düşün." İç çektim ve kollarımı ondan kurtadım.
Beraber şirketin çatı katına gitmeye karar verdik.
"Şaka gibi, beni resmen topaç gibi aralarında döndürmüşler!" Sinirle söylendiğimde aysu ile banka oturduk.
"Şaşırmadım anlamıştım." Dudaklarımı büzdüğümde ona döndüm.
"Ne yapacağım şimdi?"
"Manipülasyon." Kaşlarım çatıldı,
"Ne?" Güldü ve çenesini eline yasladı.
"Yani canım arkadaşım, senin anlayacağın dilde ona karma yaşatacağız." Gözlerimi kıstım ve tekrar konuştu.
"Bugün cheescake malzemeleri al ve onun evine git..." Yaptığı plan yüzümü güldürmeme yeterken sevinç ile ayağa kalktım.
"Bir tanesin sen var ya!" Onu sarılmam ile boğarken, beni kendisinden uzaklaştırdı.
"Şu anonim meselesinide çözmemiz gerek..." Aysu bana doğru konuşurken, pantolonumun arkasından telefonumu çıkarttım. Attığı mesaja görüldü atmıştım ve başka mesaj yazmamıştı.
"Hadi gidelim." Aysu ile kol kola aşağı indik.
"Mete beyden izin alıp çıkıyorum ben." Aysu beni onaylayıp, arabanın anahtarını uzattı. Yanağından makas alıp, mete beyin odasına ilerledim.
🪗
Çok şükür izin vermişti ama bu aralar sık sık izin alıyordum, İdari müdür eğer bunu duysaydı beni beter ederdi.
Arabaya binmiş ve yolun üzerinde olan marketten cheescake malzemeleri almıştım.
Aysunun planını uygulayacaktım ama eğer planın yarısında ziyechin üzerine atlamasam iyiydi. Angelino ile farklı şekilde görüşecektim.
Arabayı park ederek, Gri villanın çelik kapısını açtım.
İçeriden sesler geliyordu ve tam anlaşılmıyordu ama ziyechin birine bağırdığına emindim. Kapı ziline bastığımda, uzun süre bekledim. Ziyech elinde olan oyun konsolu ile kapıyı açınca, bana şaşkın bakışlar atıyordu.
"Elvin?" Sahte gülüşlerim ile ona bakıyordum.
"İçeri geç." Beni içeri aldığında rotamı değiştirip mutfağa ilerledim.
"Cheescake malzemeleri aldım, bence cheescake seviyorsun." Elimde olan poşeti mutfağın ortasındaki adaya koyarak, çantamı çıkarttım.
"Geleceğini beklemiyordum." Tekrar gülümseyip ona baktım.
"Aslındaa... gönlünü almak için geldim." Yüzünün düşmesi belli oluyordu.
Üzül üzül ben seni daha çok üzücem.
Poşette olan malzemeleri çıkararak tezgahın üzerine koydum. Hala adaya yaslanmış bana bakıyordu.
"Hadi ama bakmak yerine bana yardım et." Alaylı isyanım ile gözüm asılı olan 2 önlüğe takıldı. Hemen birini aldım ve ziyechin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gazeteci, hakim ziyech
FanfictionEtrafı çekerken, belimden tutulup ziyeche çekilmem ile neye uğradığımı şaşırmıştım. Arkamdan kopan büyük bir ses ile garsonun bardakları düşürdüğünü gördüm. Gözlerim refleks ile kapandı. Herkes bize bakıyordu kameramanların gözü bize ilişince, ziyec...