10

1K 63 41
                                    

İrem Derici-Bazı Aşklar Yarım Kalmalı

Şarkı ve bölümün uyumu şaka 

****************************

"Senin üzerinden girdiğimiz oyunlar? Ne oyunundan bahsediyorsun." Ziyech kaşlarını çatmış, bana bakarken, telefonumu cebimden çıkarttım.

"Merak etme... Senin kanıtın olduğu gibi benimde var." Telefonumdan bilinmeyen numaranın bana attığı sesli mesajı açtım.

Bilinmeyen numara bunu atıp ortadan kaybolmuştu. Bu işim bitince, onun peşine düşecektim.

Ziyech her dinlediğinde kaşlarını bir tık daha çatıyordu.

"Kim gönderdi bunu?" Daha sesin yarısında bana kurduğu cümle ile sesi kapattım.

"Sence kimin gönderdiği önemli mi? Bence, şuan benim üzerime oynadığın oyun daha önemli." İç çekti.

"Seste tek ben mi varım? Angelinoyu duymuyor musun? Bana ilk teklif eden o-" Lafını kestim.

"Ve kabul eden sensin." Ofladı dediğime.

"Bence bu kadar yeter... Çünkü artık ikimizinde konuşmasına gerek kalmadı." Gideceğim sırada tekrar arkamı döndüm.

"Başka kızlarıda kandırıp, güvenlerini kırma." Dediğime güldü. Beyaz dişleri gözümü aydınlatırken, ben ona hipnoz olmamak için arkamı dönerken konuştu.

"Emin ol kandırmam, kandıramam çünkü şuan hepsi onlara kapımı açmamı beliyor. Yarın bir kız ile haberimi alırsan şaşırma." Dediği şeyler dişlerimi sıkmama sebep olurken bir şey demeden binanın içine girdim.

Ziyech bu değildi, eğer onu 1 gram tanıyorsam böyle değildi... Hırsından yapıyordu bunu. Kalbimi kırabileceğeni düşündüğü için... Yapıyordu da.

Yanağımda ki ıslaklık niyeydi peki? Daha 1 ay oldu sadece onunla tanışalı. Neden 1 yıldır onunla tanışmış gibi üzülüyordum. Yukarı çıktım direkt.

Eve girdiğim gibi odama tıktım kendimi. Annem kapıma gelip ne olduğunu sorsada cevap bile veremedim.

Sabah 🌅

Bugün izin günümdü ve evde takılacaktım. Dün yatmadan önce aysuyu aramıştım ve baya sohbet etmiştik. Bu yüzden yarı uykuluydum.

Kalktım ve işlerimi halledip, dolaptan boğazlı kazağımı ve taytımı aldım. Botlu, peluş ev terliğimi giyerek odadan çıktım.

Annem evde yoktu, babam ile çıkmış olmalıydılar. Mutfağa gidip kendime ne yapmak istediğimi düşündüm. Omlet yapacaktım.

Hazırlamaya başladığım an telefonum çaldı. Aysu arıyordu,

"Efendim." Bir yandan konuşup, bir yandan yumurtaları kırdım.

"Naber kalbimin yarısı?" Güldüm dediğine karşı.

"İyiyimde, bu konuda senle anlaşamadık hala. Ben kalbinin yarısı değil tamamıyım hayatım." O güldüğünde, ben yaptığım karışımı tavaya döktüm.

"Sana büyük süprizim varr!" Sevinç çığlıkları atmaya başladığında, telefonu kendimden uzaklaştırdım.

"Nedir bu sevinç?" Boğazını temizledi.

"Şimdi,  yarın Galatasaray maçı var biliyorsun?" Gülümsedim,

"Bilmez olur muyum?"

"Heh işte, seninle beraber gazeteci olarak oraya gidelim diyorum." Kaşlarım havalandı. Gazeteci olmanın artı yanları buydu.

"Harika fikir! olur aslında." Omletler piştiği gibi tabağa koyup, masaya oturdum.

"Tamamdır... Ben ayarlıyorum o zaman. Öptüm seni." Ona öpücük yollayarak telefonu kapattım.

Şimdi düşündüm de oraya gitmek baya iyi olurdu.

Omletimi bitirip, tabağımı kaldırdım ve biraz mutfakta oyalanıp, kahvemi alarak oturma odasına ilerledim. Televizyon izleseydim sıkılmam geçerdi düşüncesi ile elimi kumandaya atıp önüme ilk geleni açtım.

Müge anlı seyredince psikolojim bozuluyordu. Yemek programları aşırı can sıkıcı. Kertenkele özeti yeni bitti. Kızlar ve Anneleri hayatta izleyemem, o adam sapığın teki. Masterchef gerginliği beni benden alır o da olmaz.

Ben yine bana yakışanı yapıp magazin sayfasını açtım.

Bir kaç haberden sonra karşıma çıkan tanıdık yüz kaşlarımın çatılmasına sebep oldu. Ve sonra spiker o heyecanlı sesi ile konuştu.

"Geçtiğimiz Günlerde futbol camiasının gözdesi Hakim Ziyech bizi baya şaşırttı... Bayrak holdingin biricik varisi,  Ahu Bayrak ile el ele görüntülenen futbolcu, bizden gözlük ve şapka ile gizlenmeye çalıştı... Ama bizden kaçmaz. Mutluluklar dileriz..."

Şimdi düşündüm de oraya gitmek hiç iyi olmaz.

***********************************

Bazı aşklar yarım kalmalıııı

Sınır, 15 oy













gazeteci, hakim ziyechHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin