3

1.4K 66 41
                                    

Emir  Taha- Huyu Suyu

Anahtarımı kapının deliğine soktuğum an içeriden babamın sesi geldi,

"Esma, ben kızımı böyle haberler için okutmadım..." Annemle konuşuyordu Yüzümü sıvazladım, gazeteden görmüştü babam beni kesin.

İçeri girdim, Koridorun sonunda olan mutfaktan bizimkilere bakınca gülümsedim. Annemde bana gülümseyerek, bana çaktırmadan masada oturan babamın kolunu cimciklemişti.

"Hoş geldin kızım, sen üstünü değiştir yemek hazır." Başımı salladım ve gülümsedim tekrardan. Odama girdim, eşofman ve tişörtümü giyip, saçımı bağladım ve odadan çıkacağım an telefonuma gelen bildirim ile yerimde durdum.

212***:
Selam :)
Ziyech ben
(Görüldü)

212***:
Hadi ama bu kadar kaba olamazsın

Elvin:

Bak ziyech, seni daha tam tanımıyorum bile.Numaramı nerden bulduğuna dair bir bilgim bile yok, o çıkan haberlerde beni aşırı rahatsız ediyor.Lütfen çıkan haberlerin yalan olduğunu ispatla. Daha seni tanımıyorum.

212***:
Peki, o haberleri silebilirim
Ancak...

Elvin:

Ancak ne

212***:
Benimle yarın akşam buluşursan

Elvin:

Peki tamam.

212***:
O zaman yarın görüşürüzz

 Mesajını beğenip odadan çıktım babam ve annem konuşuyordu.

"Esma bu arada yarın askerlik arkadaşım ve ailesi gelecek." Dedi Babam ve Annem başını salladı, Dudaklarımı ısrıdım. Ziyech ile buluşacaktım ama yarın, kesinlikle yarın akşam biraz riskli olacaktı. Babam bana baktı,

"Elvin, bugün gazetede bir haber okudum ve inanamadım," Gözlerim çorba tabağına kaydı.

"Tamam, büyüdün artık seni ilerletemeyeceğimiz yaşa geldin ama eğer bir daha biri ile konuşuyorsan... Bence bunu ilk bize söylemelisin." Çorba tabağını nerden almıştık biz ya? şekilleri çok güzelmiş.

"Ve bu haber olayındaki kişi, hiç güvenilir biri değil bence." Babama baktım.

Yemeğim bittiğinde kalktım, odama girdiğimde yatağıma uzandığım an telefonuma bildirim yağdı.

Aysu bana instagramdan bir link atmıştı ve buna bakmam için bir sürü yazı yazmıştı. Gülüp linke tıkladım. Sayfa önüme geldiğinde karşıma ziyechin hesabı çıkmıştı ve bir açıklama postu.

Kendim duyabileceğim şekilde okudum,

"Merhaba, bugün bir yanlışı çözmeye geldim. Dün gece kulübünde öptüğüm kişi benim arkadaşımdır ve alkol kullandığım için olayı pek fazla çözememişim. Lütfen bu olaydan bahsedip insanları rahatsız etmeyelim..."

Gülümseyip dik durdum. Daha onunla buluşmamıştık bile ama açıklama yapmıştı fakat bu haberler hemen silinirmiydi

*****************************

Acele bir bölüm yaptım fakat diğer bölüm olaylar olaylar varrr

Sınır 10 yorum 10 oy








gazeteci, hakim ziyechHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin