Ayağa kalkıp Jennie ve Jisoo'ya döndüm.
"Bu ne bok böyle?"
Sanırım sesim biraz yüksek çıkmıştı. Bir anlık gözlerin bana döndüğünü hissettim. Umrumda olmadı.
"Sorun ne?"
"Sorun ne mi? Sence buradaki sorun ne?"
Jennie ayağa kalktı. Ardından da Jisoo. Jennie kolumu tuttu.
"Bir dışarı gelsene."
Birlikte kapıya doğru yürürken Jennie arkasını dönüp seslendi.
"Siz devam edin."
Kapıyı kapatınca onlara döndüm.
"Neden bağırıyorsun Chaeyoung?"
"Minnie ve Lalisa neden bu kadar yakınlar?"
"Çünkü öyle istedik."
"İstedik derken?"
"Ben, Jisoo, Minnie."
İyice kaşlarım çatıldı.
"Ne saçmalıyorsun sen? Şirket bizim mi, sizin mi?"
"Ne alaka Chaeyoung? Minnie arkadaşım ve bana birkaç öneri verdi, bende uygun gördüm."
"Minnie arkadaşın, öyle mi?"
Tam konuşacakken sözünü kestim.
"Ya da siktir et."
Birşey demeden yanından geçip gittim. Odaya geri girdiğimde Lalisa bir anlık bakışlarını bana çevirdi. Sonra kameraya geri döndü.
Bende oturup izlemeye başladım. Biraz uzaklaşmışlardı. Bu yüzden çok sorun etmedim.
Çekim bittiğinde Lalisa ve Minnie kenara oturup sohbet etmeye başladılar. Birkaç saniye sonra Lalisa'nın saçında beyaz bir şey gördüm. Bunu bahane edip yanlarına gitmek için ayağa kalktım.
O sırada Minnie yavaşça Lalisa'nın saçına dokunup onu aldı. Gülümsüyordu. Lalisa da ona bakıp gülümsedi.
O an kendimi kaybettim. Hızlı adımlarla yanlarına gittim. Ayakkabımın topuğunun çıkardığı seslerden dolayı bana döndüler.
"Chaeyoung?"
Lalisa'nın kolundan tutup kendime doğru çektim. Sonra hızla diğer yöne doğru yürümeye başladım. Lalisa durdu.
"Neler oluyor?"
Minnie de ayağa kalktı.
"Dur Chaeyoung. Ne yapıyorsun?"
Yanımıza geldi ve elini Lalisa'nın kolundan tuttuğum elimin üstüne koydu.
"Bırak."
Kaşlarım çatıldı.
"Sen ne saçmalıyorsun? Kim olarak söylüyorsun bunu?"
"Lalisa'nın arkadaşıyım."
"Ya, öyle mi? Bende sevgilisiyim."
Lalisa sessizdi. Bizi izliyordu. Minnie tutuşunu sertleştirdi.
"Bırak dedim. Abartıyorsun."
Lalisa'ya baktım. Minnie'ye bakıyordu. Bunu umursamadım çünkü onların arasında birşey olamazdı.
Diğer elimle Minnie'nin elini çektim.
"Bundan sonra Lalisa'ya yaklaşmayacaksın."
Lalisa'nın kolunu bırakmadan yürümeye devam ettim. O da işimi zorlaştırmadı.
Odama çıkana kadar konuşmadık. Odaya girdiğimde kapıyı kapatıp kilitledim. Sonrada Lalisa'ya döndüm. Kolunu tutarak bana bakıyordu.
Bir anda sinirim hafifledi. Yavaşça yanına yaklaşıp kolunu hafifçe tuttum. Biraz kızarıklık vardı.
"Acıyor mu?"
Birşey demeden başını salladı. Sonrada kolunu çekti.
"Umrunda olduğuna emin misin?"
Elini hafifçe tutup koltuğa oturdum. O da yanıma oturunca kolunda kızarık olan yerden tuttum. Hafifçe okşadım.
"Kolunu sıktığım için üzgünüm ama-"
"Ama mı? Neden bu kadar büyük tepki verdin?"
Sinirli görünüyordu. Kolunu okşamaya devam ederken konuştum.
"Görmüyor musun Lalisa? Senden hoşlandığı çok açık. Sana ne dediğini de biliyorum. Neden sana yaklaşmasına izin veriyorsun?"
"Bana ne dediğini mi?"
Dediği şeyleri tekrar ettim.
"Gerçekten, Chaeyoung ile mi sevgilisin? Emin ol, ondan daha iyi bir sevgili olurum. Ona bu konuda fazla güvenmemelisin."
Kaşları havaya kalktı.
"Sen nereden duydun?"
"Takılacağın şey bu değil Lalisa."
Gözlerini birkaç saniyeliğine kapatıp geri açtı.
"Bak Chaeyoung. Bana böyle demiş olabilir ama önemli olan benim cevabım değil mi?"
"Tabiki öyle ama sana yaklaşmasına izin veriyorsun. Daha geçen gün Miyeon'un dediği şeylere nasıl tepki vermiştin, hatırlıyor musun?"
"Aynı şey değil Chaeyoung. Ben Minnie ile sevişmedim."
"Ben engel olmasaydım o bile olabilirdi."
Ağzı açık kaldı. Kolunu hızla çekip ayağa kalktı.
"Gerçekten Chaeyoung, belkide Minnie haklıdır. Sana güvenmek yanlış bir tercihtir."
"Ne?"
Arkasını dönüp hızlı adımlarla odadan çıktı.
//
Cok ozur dilerim minnieyi bu role soktugun icin
(g)i-dle enayisiyim daha oncede dedigim gibi
abartma chae🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rich
FanfictionLalisa paradan hoşlanan, Chaeyoung ise bundan bolca bulunduran biriydi. Bu şekilde birbirlerini bulmuşlardı.