48 3 1
                                    

,,Tak mladá si zdrhne pred 4 rokmi ako by sa nechumelilo. Objaví sa z čistá a jasna, príde do svojho starého doma kde ma bombu a je očividne, že ti niekto ide po krku. A keď sa ti snažíme pomôcť tak ešte viacej veci ako obvykle." Zavrčal Yoongi a ja som schmatla prvú vec čo mi prišla do ruky a hodila to do steny.

,,POVEDALA SOM TI KURVA, ŽE TO NIE JE TVOJA VEC TAK SA PRESTAŇ DO TOHO KURVA STARAŤ!" Zakričala som na neho lebo som to už nevydržala.

,,VIEŠ PREČO SA TAK STARÁM?! Lebo mi na tebe kurva záleží! Jak kokot som ťa hľadal cele 4 prijebane roky! A ty mi tu teraz hovoríš, že to mám nechať tak?! TAK PREPÁČ, ŽE MI NA TEBE ZÁLEŽÍ!!!" Hneď ako to zakričal, odišiel. Pri odchode nezabudol silno tresknúť dverami pri čom ma jemne miklo.

Ja som bez slova stala na mieste a dívala sa na miesto kde pred chvíľou stal a snažila sa spracovať jeho slova.

,,Haven nechcem byt zlý ale Yoongi bol ten, ktorý ťa hľadal aj keď sme sa na to všetci vyjebali. A úprimne po tomto si myslím, že si mala ostať tam kde si bola." Povedal Hobi a odišiel asi za Yoongim.

Do oči sa mi nahrnuli slzy. Pozrela som sa na ostatných a v tvárach som videla tu zlosť, hnus ale aj smútok. Sklonila som hlavu a vybrala sa ku dverám.

,,Ospravedlňujem sa za všetko." Zašepkala som a rozbehla sa preč. Ešte som počula ako niekto kričal moje meno ale bolo mi to jedno. Naštartovala som a rýchlo odišla preč.

Yoongi

Sedel som pri bazéne čo sme mali na záhrade a pozeral sa do vody. Musel som odísť lebo by som ju namieste zabil. Je pravda, že sme medzi sebou nemali nejaký dobrý vzťah ale už to prehnala a ja som to nevydržal. Kedy kurva aj ona pochopí, že tu nie je sama?

,,Si v pohode?" Vedľa mňa sa objavil Jhope. Pozrel som sa naňho či to myslí vážne.

,,Hej v najlepšom." Ironicky som mu povedal a pokrútil hlavou.

,,Nemyslela to tak len." Potom sa odmlčal a nič nepovedal.

,,Neodpustila doteraz načo teda zdrhala?" Spýtal som sa do vetra.

,,Ju to prejde." Dúfam.

SniperWhere stories live. Discover now