Yoongi
Všetko sa to zbehlo veľmi rýchlo. Baby mali 10 minút na to aby zabavili sekurity a tým aby chalani vnikli do vnútra. Jin ich presne smeroval ako sa rýchlo dostať do vnútra a k Haven. Pozrel som sa cez ďalekohľad a snažil sa ju nájsť. Bohužiaľ som nikoho nenašiel, štvalo ma to.
,,Hej tým A pozrite cele horné poschodie." Zaznelo vo vysielačke. Pozrel som sa či niekoho nenájdem v kancelárii.
,,Nikoho som nenasiel." Počul som Hobiho hlas. Presunul som sa trochu do práva a niekoho som našiel.
,,Hej v kancelárii viacej na právo niekto je." Zahlásil som.
,,To musí byt Haven, je tam niekto s ňou?" Znovu som sa pozrel ale videl som len ju ako je sputana na stoličke.
,,Je sama a nevyzerá, že je úplne v pohode." Povedal som.
,,Dobre."
Haven
Chcelo sa mi spať. Oči mi klesali ale ja som odmietala zaspať. Zrazu som počula strelu a to ma hneď prebralo.
,,Hej, hej si v pohode?" Zaklipkala som očami a všimla si Jungkooka, ktorý kľačal predomnou. Nejako som asi prikývla. Všimla som že mi obviazal ruky aby mi už nekrvacali. Aha tak preto nejako nevnímam. Jungkook ma odpútal a postavil na nohy, ktoré som mala úplne zdrevnate.
,,Už si v bezpečí." Pokúsila som sa o úsmev a oprela sa oňho.
,,Jungkook!"
,,Čo chceš Jin?" Spýtal sa Jungkook do vysielačky.
,,Okamžite vypadnite! Bola to pas-" vysielačka zachrapčila a obaja sme sa zamračili.
,,Vážne ste si mysleli, že vám to vyjde?" Ozvalo sa od dverí a hneď som bola za Jungkookovim chrbátom.
,,Odtiaľto sa nedostanete živý."
,,Nie!" Vyskočila som pred Jungkooka a rozsiahla som ruky.
,,Ak s tebou pojdem necháš ho?" Spýtala som sa ho.
,,Haven preskočilo ti?" Spýtal sa Jungkook a snažil sa ma dostať za seba ale ja som sa ani nepohla.
,,Hmm, lákavá ponuka ale zamieta sa. Mala si čas." Bavil zbraň a namieril na mňa.
YOU ARE READING
Sniper
Action6# Po 4 rokoch sa vrátila naspäť. Nie všetci sú z jej príchody nadšený. Osoba, ktoru všetci povazovali za mrtvu sa vrátila tiež ale omnoho silnejšie než bola predtým. Plánom zabiť každého kto sa mu postaví do cesty. A predsa aj keby sa postavila, Ha...