42 2 1
                                    

Yoongi

Soobin nám otvoril dvere a my sme vošli dnu. Prešli sme cez chodbu do ich pracovne kde boli všetci z TXT a aj ostatne skupiny. Zdvihol som obočie a poobzeral sa okolo seba.

,,Dáte si niečo?" Spýtal sa a ja som ho premeral pohľadom. Niečo mi na ňom nesedelo ale nevedel som čo.

,,Vysvetlenie kde je Haven." Povedal som mu chladným hlasom a prepaloval ho pohľadom. Svoj pohľad stočil na mňa a nachvíľu sa na mňa zapozeral.

,,Haven asi uniesli. Neviem či vám niečo povedala o jej minulosti alebo nie." Pozrel po všetkých ale keď videl, že nič nehovoríme asi mu to došlo. Haven celkovo nerada hovorila o svojej minulosti iba určite veci vedela povedať. Pokiaľ vám aj niečo povedala. Verila vám.

,,Kedysi dávno keď bola menšia priatelila sa s Kaiom. Áno, presne s tým, ktorý sa vás pokúsil zabiť. Lenže taký predtým nebol. Neviem čo presne sa medzi nimi stalo ale viem, že mu preplo. Vtedy pred 4 rokmi čo spravila....Nebolo to naschval vedela, že je nebezpečný a snažila sa vás tým chrániť."

,,Preto sa vrátila? Lebo tušila, že sa niečo stane?" Spýtal som sa ho.

,,Nie úplne no z časti hej. Ale aby som sa vrátil." Pokračoval ďalej.

,,Mysleli sme si, že zomrel pri prestrelke ale ako sa ukázalo tak nie. Pred vyše týždňom sme ho náhodne uvideli v parku."

,,Vy si myslite, že ju uniesol?" Spýtal sa Namjoon a ja som sa iba naňho rýchlo pozrel.

,,Je to jedna možnosť, ktorá nám napadla." Mykol placami. Pozrel som na zem a zamračil sa.

,,Čo sa deje Yoongi!" Spýtal sa na Jimin a ja som sa naňho pozrel. Kurva, že mi to skôr nedošlo.

,,Môže to byť pravda. Pretože už vyše týždňa sa senzor v jej byte nepohol. Myslel som si, že Aurora vie kde je, pretože signál z jej mobilu je furt v meste." Povedal som potichu.

,,Soobin, niečo tu máme." Povedal Yeonjun, ktorý pozeral niečo na počítači. Podľa toho čo som videl bola to kamera z obchodu. Všetci sme sa tam nahrnuli aby sme čo najlepšie videli.

,,To je Haven.... A nejaký chlap to je Kai." Zamračil som sa a zatol sánku. Pretože mi bolo jasne, že sa tam s ňou nešiel iba porozprávať.

Haven

Bože ako mňa nakupovanie nebavi. Do košíku som hodila ďalšiu vec čo mi vydrží asi na 2 dni ale bolo mi to jedno, obchod nemám tak ďaleko.

,,Ak sa o niečo pokúsiš zabijem ťa hneď a aj tvojich kamarátov." Niekto mi zašepkal do ucha a mne bolo jasne kto to je. Stuhla som na mieste a odmietala sa pohnúť.

,,Čo tu robíš Kai, myslela som si, že si mŕtvy." Povedala som mu polovičnú pravdu.

,,Takú radosť by som ti nespravil miláčik. Prišiel som si po teba už navždy. Teraz pekne pôjdeš so mnou a bez protestov." I keď som nechcela musela som pokiaľ som nechcela zomrieť.

Yoongi

Divál som sa ako spolu odišli z obchodu. Ako nastúpila do jeho auta a odviezli sa preč.

,,Aký je plán?" Spýtal som sa. Soobin sa na mňa pozrel a jemne sa usmial.

SniperWhere stories live. Discover now