Zhlboka som dýchala a zavrela oči. Aspoň sa takto ospravedlním každému komu som kedy ublížila. Počula som vystrel a bolesť čo mi vystrelila do nohy.
,,Au." Zaskučala som a chytila sa za nohu. Jungkook ma podoprel zozadu aby som nespadla. Pozrela som sa pred seba a Kai ležal na zemi s prestrelenou hlavou.
,,Mali sme pár ľudí aj na streche a podľa toho čo viem tak to bol Yoongi." Povedal a zdvihol ma na ruky.
,,Hej ja viem chodiť aj sama." Povedala som mu oduto ale nepokúšala som sa dať dole.
,,Viem, že vieš ale trvalo by to a my potrebujeme hneď utiecť." Povedal mi a vydal sa k dverám.
,,Si si istý že tam už nikto nebude?" Spýtala som sa pretože som nevedela čo sa za tymi dverami stalo. Jungkook sa na mňa pozrel a pretočil očami. Položil ma na zem a vytiahol vysielačku.
,,Hej, je niekto na našom poschodí?" Spýtal a čakal. Nikto nič nehovoril čo sa ani mne nelubilo.
,,Počujete ma?" Spýtal sa znovu ale nikto nič. Zrazu mu začal zvoniť telefón. Volal mu Yoongi.
Jungkook
Neľúbilo sa mi, že sa nikto neozýval vo vysielačke čo mohlo znamenat len to, že sa niečo stalo. Zrazu mi začal zvoniť telefón.
,,Prosím?" Spýtal som sa. Haven sa na mňa pozerala pohladom, že aj ona chce vedieť. Dal som to na odposluch.
,,Okamžite vypadnite odtiaľ. Chalani našli výbušniny na 5 poschodí!" Povedal Yoongi a ja som vypleštil oči.
,,Je tam niekto?" Musel som sa ukľudniť pretože toto som nečakal.
,,Neviem, nikoho nevidím ale chalnom sa neviem dovo-." Vtom sa ozvala silná rana a my sme padli na zem.
,,Kurva." Povedal som a pritiahol si Haven k sebe.
Haven
Pozrela som na Jungkooka, ktorý ma držal. Bolo mi jasne, že pokiak toto prežijeme bude to zázrak. Zrazu sa postavil a mieril na balkón. Postavila som sa a začala krivkať za ním.
,,Odpálili tie bomby?" Spýtala som sa ho pretože som si nebola celkom istá.
,,Nie všetky." Odpovedal mi a začal sa prezerať okolo seba. Niečo hľadal.
YOU ARE READING
Sniper
Action6# Po 4 rokoch sa vrátila naspäť. Nie všetci sú z jej príchody nadšený. Osoba, ktoru všetci povazovali za mrtvu sa vrátila tiež ale omnoho silnejšie než bola predtým. Plánom zabiť každého kto sa mu postaví do cesty. A predsa aj keby sa postavila, Ha...